View Full Version : Stoelverwarming Golf 4 aansluiten in Golf 3
Ik heb gister in mijn VR6 de aanpassing gedaan om een Recaro interieur van een Golf IV over te zetten naar een Golf III.
De voorstoelen zitten er nu in, nu de achterbank nog......
Heeft iemand een idee of een link naar een site waarin de aanpassingen voor de stoelverwarming staan? In mijn VR6 zit een 4-pins stekker, in het Recaro interieur zit een 6-pins stekker. Hier zitten slechts 4 pinnen in.......
Foto's van de aanpassingen zal ik zsm posten. Ik zal wel een workshop maken zodat anderen dit ook kunnen doen want deze Recaro's staat echt superdik!!!!!
Om over het zitten nog maar te zwijgen..........
Ja laat die foto's maar is zien. Zit namelijk ook over een nieuw interier te denken, maar weet nog niet echt wat en wil wel wat ideetjes opdoen.
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1715&highlight=
Hier kun je de workshop zien. Ik zit op het werk, anders moet ik alles weer gaan overzetten......
Geen goede kwaliteit foto's, maar toch duidelijk genoeg lijkt me!
Ja laat die foto's maar is zien. Zit namelijk ook over een nieuw interier te denken, maar weet nog niet echt wat en wil wel wat ideetjes opdoen.
Hele mooie velgen trouwens onder je III!!! Gaan er nog mooier en groter uitzien als die auto wat gaan zakken net als de mijne.........
@Capo: Jij jij hebt ook hele mooie velgen :tongue: hahahaha. Ja ik hoop hem binnenkort wat lager te leggen.
Wat ik ook wel mooi vind is die skirts en wielkastverbreders net als bij jou erop zitten. Zit daar nog over te twijfelen om of een VR6 bumpers erop te doen of die skirts met wielkastverbreders of allebei. Dat duurt nog tijdje voor dat ik dat ga veranderen want als ik het verlagen klaar heb ga ik even aan mijn geluidsinstallatie beginnen om die af te maken.
ff off topic voorwaet slijp je die gordel los in je workshop past deze niet op de golf 3 riem of hoe moet ik dat zien???? heb hier ook een recaro staan dus zou je heel dankbaar zijn voor je info. Zou je dat ene geleidingswiel dat te groot is ook niet van je gewone vr6 stoelen om kunnen zetten???
Hij moet er niet af!!! Slechts een stukje inkorten!!!!
Je zou ook het wieletje van de oude stoel over kunnen zetten maar daar is de nieuwe eigenaar van mijn VR6 interieur niet zo blij mee denk ik!!!
Succes met de inbouw!!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.