View Full Version : It'z FRIDAY (FRY-DAY)
GONNA FRY YOU ALL TODAY
Nee, 't is weer vrijdag.
=- De Feauteaux Fuck bij Geenstijl.nl is ook al weer begonnen.. '
=- Het is BIJNA weekend! (dat duurt geen week meer!)
=- Ik bel m'n werk zo even op; 'ik kom wat later vandaag'
=- Vandaag zooi verzamelen voor zondag
Wat is jullie plan voor van 't weekend?
eindelijk m'n auto kuisen & naar de golf-shop rijden omdat die fool mij -weeral- een verkeerde luchtfilter en stuurnaaf verkocht heeft
Ik ga morgenochtend lekker me beesje wassen, velgen goed schoonmaken. Zondag ook maar ff me leasebak aanpakken daar kan iemand een complete maaltijd uithalen.
Verder nog wat klooien aan het forum ;)
me auto wassen en foto´s maken, in zijn volle pas verlaagde glorie! (ook al zijn de dempers gaar, het ziet er in ieder geval goed uit)
Verder nog wat klooien aan het forum ;)
Hint hint (http://www.86c.nl/~steil/index.shtml)
Gaaap... ja ik kom ook wat later vandaag.. ik kom liever gezegd helemaal niet op mijn werk :) Vandaag ga ik ff wat verslagen afmaken, beetje shoppen misschien, vanavond weet ik nog niet, ik ben tenslotte ziek :cool: Morgen de auto wassen, poetsen, stofzuigen, paar dingetjes onder de motorkap schoonmaken, weer een liter of twee olie erbij flikkeren (tis tenslotte alweer een maand geleden dat ik dat voor het laatst deed :rolleyes: ), en dan 's avonds stappen in Dieka. Nog meer mensen toevallig die naar Markelo gaan? :D
De oud ijzer boer afknallen omdat die begin van de week alle zooi op zou komen halen .. Misschien maakt ik er wel een schrootbom van .. zal m leren .
Zooi uitzoeken voor zondag : ruimt ook weer heerlijk op . Vooral die buitendorpel van sjampoo ..
Rest van het weekend niks geplanned : nothing ever goes the way u planned
Leen : Dieka klinkt als een soort Wibra .. :(
Christiaan
26-03-2004, 10:49
Morgen me windschermpie fatsoenlijk proberen vast te maken, misschien ff andere radio erin schroeven, ff met Serge buurten, die komt de remklauwen halen...en zondag...als het mooi weer wordt, lekker topless cruisen!
Zestienkleppen
26-03-2004, 11:52
Mijn vrijdag begint knudde. Wou vanmiddag/vanavond beginnen met het reviseren van de achterremklauw, hebben ze natuurlijk de revisiesetjes niet op voorraad (had ik kunnen weten idd). Gelukkig kon hij ze nog wel bestellen en dan kan ik ze morgenochtend in Hengelo ophalen.
Verder ga ik meteen de remvloeistof helemaal vervangen, er zit zo'n sponzig gevoel in en ik wil graag een vrij hard en communicatief pedaal.
Ook nog even kijken naar de moeilijkheden van vervangen van de stuurkogels (of spoorstangeinden whaever) en een heleboel werken (=kut).
Voor mij zijn weekenden niet bepaald leuk te noemen.
Volkswouter
26-03-2004, 11:57
Dieka,daar ben ik ook 1 keer geweest (is niet mijn soort tent,maar het was best gezellig.)
Voor mij ik moet zo om 13:30 beginnen met werken tot 22:00,dan drink ik een biertje duik mee nest in en ga morgenochtend weer aan me Kever verder bij Leon.Tot een uur of 14:00,want ik moet om 15:15 beginnen met werken tot 24:00.
Zondag ochtend ga ik mijn achteraskeerringen vernieuwen en achterremmen en wielremcilinders.En dan weer werken,maar dais de auto na 1,5 week sleutelen wel klaar voor de APK.
Voor mij ik moet zo om 13:30 beginnen met werken
:D hier begint dan mijn weekend,om 13:30 :D
maar goed,ik ga proberen vanmiddag weer verder te gaan met opruimen (ligt ff iets meer dank dacht),ga de blauwe kever even aan een inspectie onderwerpen,wil de westfalia zo neer gaan zetten dat de ophanging eronder uit kan en ga ook proberen Bien d'r kevertje verder af te maken .... en dan zondag gaan we weer lekker thuis klussen !!
Leen : Dieka klinkt als een soort Wibra .. :(
Het lijkt er inderdaad op Gert!
Moet je gewoon een keer gaan kijken joh! Markelo is nie zo ver toch :D
OakgreenVR6
26-03-2004, 12:56
Noodzakelijke onderhoud plegen aan de VR6 (kleine beurt, bougies, bougiekabels, k.v.-temperatuursensor, abs-toerentalsensor) en als dit gedaan is lekker een eindje knallen met dat apparaat. Verder m'n nieuwe aanwinst in ontvangst nemen en gelijk e.e.a. vanaf halen voor de onderdelenverkoop.
En m'n nieuwe uitlaatlijn is binnen, maar die haal ik volgende week wel op.
Bussie komt zo
26-03-2004, 13:07
ga even proberen mijn bussie rollende te maken zodat hij de schuur in kan.
en dan eindelijk eraan beginnen met de resto.
ook nog even de compressor die ik gehad heb op zolder van de schuur zetten en aansluiten.
dus ik hoop dat het een beetje mooi weer wordt.
Dieka is hartstikke gezellig, wel jammer dat ik bob ben :)
So ? Je rijdt toch structureel te hard ... :P
Mijn plan: fuchsen monteren onder de Keef en shirts strijken zodat ik maandag weer aan t werk kan.
Hoor net dat Mister D met de oprijwagen komt zondag: Gert: Load'm up!!
Audi gaat dus op z'n assen naar huis... Douwe/Blikopener: lees: neem ff een setje velgen mee :-) OF ik laat de velgen gewoon zitten,.. maar dan wil ik ze graag (ooit) zonder banden terug..
Ooit een set (lichtmetalen) velgen gekocht, waar 4 (!) verschillende banden merken oplagen (wel allemaal dezelfde ballon maat 175/70R13), waarvan er dan 1 ook nog een winter (!) band is.. .
NAh...
niels_g60-power
26-03-2004, 19:37
Ik ga morgen mijn geperforeerde en gegroefde remschijven monteren met nieuwe blokken. Daarna ga ik de auto wassen, poetsen en uitzuigen. Morgen avond naar de stad met een groep vrienden en zondag........weinig.
Blikopener
26-03-2004, 20:32
Morgen vroeg op; testen op Zandvoort met de Spaanse oliestokers :p
heb een klote weekeinde. afgelopen maandag mijn enkelbanden verrekt van mijn rechterbeen . is nu helemaal ingetapet maar ik kan niet eens fatsoenlijk lopen . wilde morgen nog ff verder met de marsrode type 1 maar het word weer bankhangen denk ik . :mad: morgen nog wel ff nieuwe K&N filters halen voor becky der webers.
Tom-Mk2Vr6
27-03-2004, 19:45
heb ook een k*t weekend. moet leren voor de toetsweek :mad: :mad:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.