View Full Version : T1 panel -> T1 camper
koerspiloot
24-04-2006, 23:07
Is het eigenlijk de moeite om van een panelke een 11window camper te maken... Kzou es willen polsen naar jullie mening ivm het maken van ruiten in een panelvan... Zonde of niet ?
Ik heb namelijk een camper-interieurke en ik zou toch graag voldoende licht hebben en niet in den donker zitten.!
zonde............niet doen!!(mijn mening he..)
volksaddiction
25-04-2006, 07:10
Gwoon een paar dakramen inzetten :rock:
Bussie komt zo
25-04-2006, 07:23
Moet je lekker zelf weten, als je het netjes en compleet doet dan zie je het alleen aan de type plaatjes.
Raampanelen heb ik nog liggen, mocht je intresse hebben doe je maar een PB
Beetlefreak
25-04-2006, 07:32
Ach je kunt er ook een samba van maken dus waarom niet een 11 raams bus??
Dit was eerst een panel en heeft ook in de Speed gestaan en heeft nogal een discussie veroorzaakt in 'luchtgekoeld' Duitsland:
:eek:
http://www.veedub.nu/gallery/albums/userpics/pic3468.jpg
Dus als je het goed doet... :D
Kastenwagens zijn juist de mooiste bussen!!
Niet doen dus!
Jens
Tja een panel is natuurlijk ultracool... maar het is jouw bus en als je er ramen in wilt hebben dan ram je die er toch gewoon in? zorg alleen wel dat je het een beetje netjes doet...
zonde (had dan gelijk een camper gekocht)
Bedenk ook: wat als je project strandt, wil iemand hem dan nog hebben?
En mocht je, na resto, de wagen willen verkopen: een originele bus zal het nooit worden. Dit beïnvloedt de waarde. Als je een bus wil hebben, koop dan direct een bus.
Trouwens, een Kastenwagen als camper is erg handig: je kunt hem beter isoleren en je hebt geen gordijnen nodig!
Jens
Je moet voor jezelf bedenken: bouw ik dit ding voor een ander op of voor mezelf.
koerspiloot
25-04-2006, 13:14
http://img101.imageshack.us/img101/5764/panelcamper6np.jpg
Kheb ier ff proberen te tekenen of da wel een zicht is, zo panel-camper, en kmoe zeggen, da val ng meer mee dan gedacht... Moestik daar nu ng 2 kleine spotjes dan in plafong steken, da komt in orde!
Alvast bedankt voor ieder zijn mening :)
Jasper Ovaal
25-04-2006, 14:24
zo, ik heb mensen slechter zien schetsen. :tongue:
zal hem toch dicht laten, of ruilen voor een orginele camper, maarja jou bus, jou beslissing. succes
koerspiloot
25-04-2006, 16:21
tzal een panel blijven... tstaat mij echt ng aan da!
Kga hier es min projectje posten ...
Tzal vo vanavond zijn!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.