PDA

View Full Version : Fullspeed Autotron 6 en 7 mei!!


Denner
30-04-2006, 17:30
Het populaire tuning evenement Full-Speed vindt dit jaar plaats in het weekend van zaterdag 6 en zondag 7 mei in Autotron ExpoDome in Rosmalen. Op zowel het binnen- als buitenterrein van deze beurslocatie vinden bezoekers talrijke stands en vele showelementen waaronder een aantal geluidswedstrijd en een darkroom waar auto's met opvallende neonverlichting tentoon worden gesteld.

Fullspeed Autotron (http://www.autotronevenementen.nl/Bezoekers/agenda.aspx?agendapath=/agenda/AT%20060506_Fullspeed)

Gaan er nog meer mensen heen? Of staan er zelfs clubs van het Volksforum op?

henricarron
05-05-2006, 18:36
Zondag ga ik er kijken. Ik vind het altijd wel de moeite waard daar.

henricarron
06-05-2006, 18:30
Door omstandigheden ben ik er vandaag al geweest. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad. Lekker zonnetje en mooie auto's.

Zodra ik ff tijd heb, zal ik een topic openen met de eerste foto's.

knarfmk1
06-05-2006, 19:45
"off topic" coole avatar heb je henricarron ;)

2-low jetta
06-05-2006, 20:13
ja was gezellie ben er morgen weer

henricarron
07-05-2006, 01:12
"off topic" coole avatar heb je henricarron ;)

Off-topic vervolg: Ja, ben Purno-fan van het eerste uur :) De laatste serie is helaas veel minder, vind ik.

Denner
08-05-2006, 19:47
Ik ben gisteren (zondag) geweest en ik heb me daar ook zeker vermaakt :). Waren wel een paar mooie auto's bij. Geloof dat ik ook 2 auto's herkende, waaronder een polo die op de volksforum meet is geweest.
Er was trouwens ook wel mooie bij de sprintjes, een wagen met 750 pk. Moeilijk in bedwang te houden als je achterwielaandrijving hebt, je zag hem helemaal scheef gaan.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar een maat wel, zal zorgen dat ze hier ook te zien zijn.