View Full Version : Golf 2 interieur in Golf 1 ?
Yup yup,
Ik heb al veel bijgeleerd op het forum hier, maar nu zit ik zelf met een
vraag.
Ik zou moeten weten welke aanpassingen nodig zijn om een MK 2
interieur in mijn MK 1 te steken...
Het gaat in beide gevallen om een 5-deurs... Deurpanelen enzo niet.
Enkel de zetels dus...
Ik heb daar niks van ervaring mee, dus ik wil me eerst informeren voor
ik tot de koop over ga...
Alvast bedankt!
PS: ik heb de zoekfunctie al geraadpleegd, maar vond nogal vage antwoorden.
En misschien zijn er nu wel al mensen met meer ervaring hierin...
voorstoelen kan je er zo in schuiven , alleen de achterbank in de breedte aanpassen denk ik.
golf mkII 16v
01-05-2006, 21:06
voorstoellen van een 2 past wel
alleen de verstelling van het zit gedeelte zit bij een 2 aan de andere kant
is wel om te zetten
achterbank is de bevesteging ook anders qa vastzetten
golf 1 zit met een lip en beugels en een 2 met scharnieren
de bevestiging bij de hoedenplank gaat ook niet lekker passen[is wel passend te maken had het ook in m'n1]
Ok, bedankt alvast ;)
Ik ga het erop wagen. Als alles gelukt is, laat ik het jullie weten...
ik he ook mk2 stoeltjes je moet alleen de verstelling om zetten als je mazzel hebt zijn de gaatjes al voorgeboord
Je kan bij de achterbank de kussen en het frame van de golf1 gebruiken en de stof van de golf2
de golf 2 stoelen passen er makkelijk in : je zet de linkse stoel er rechts in en de rechtse links!!!!
nu is het alleen nog een kwestie van de rugleuningen overzetten. ( zijn vier klemmetjes). en klaar ben je.
dus hoef je ook niet die verstelling etc te veranderen. de achterbank past helaas niet!!
hij is niet te breed , maar de zitting is veeeeeeeel te groot.
de stoelen zitten in mijn geval vast tegen de zitting!!!
Greetz
Timmetje20
08-01-2007, 17:30
Je kan bij de achterbank de kussen en het frame van de golf1 gebruiken en de stof van de golf2
Dit hebben we bij m'n broers 5 deurs ook gedaan, hier zit nu een Golf 4 achterbank in. Bij de Golf 4 voorstoelen zit een frame onder gelast zodat deze op de Golf 1 rails kan.
de golf 2 stoelen passen er makkelijk in : je zet de linkse stoel er rechts in en de rechtse links!!!!
nu is het alleen nog een kwestie van de rugleuningen overzetten. ( zijn vier klemmetjes). en klaar ben je.
dus hoef je ook niet die verstelling etc te veranderen. de achterbank past helaas niet!!
hij is niet te breed , maar de zitting is veeeeeeeel te groot.
de stoelen zitten in mijn geval vast tegen de zitting!!!
Greetz
Hoe doe jij dt dan met de gordel houder??
:eek:
Gaat dus niet helemaal op volgens mij.
Golf_1_gts
08-01-2007, 17:42
Passagier doet de gordel van de bestuurder om en de bestuurder van de passagier :D
vraag het aan ArjenE die heeft een edition in zijn MKI zitten en de achterbank is van stof gewisseld dacht ik
golf mkII 16v
08-01-2007, 21:48
Passagier doet de gordel van de bestuurder om en de bestuurder van de passagier :D
Als je een oude golf heb gaat het wel,de gordelhouders zitten aan de koets vast:D
Link naar stoeltjes in mk1 (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22854&referrerid=4527)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.