PDA

View Full Version : VW Jetta GLD of in onderdelen

Gijs
08-05-2006, 18:40
Vandaag is de Jetta naar de keuring geweest, maar erg spijtig; hij is er niet doorheen gekomen.

APK punten:
Wielranden L+R achter
Remschijven voor zijn dun
Remsensor lekt op de hoofdremcilinder
Diverse slangen die lekte
Tankhals los (komt door roest in opening)
Schotel van rechter achter vering rot
Roest rechtsachter in de wielkast (zoals bekend)

Wat er allemaal al vernieuwd is:
Uitlaat van voor tot achter (Nieuw!)
Accu (Nieuw!)
Hoofdremcilinder (Nieuw!)
Stofhoezen van stuurstangen (moeten nog gemonteerd worden..) (Nieuw!)
Stofhoes aandrijfas vervangen (Nieuw!)
Distributieriem (Nieuw!)
V-snaar (Nieuw!)
Motorsteun links (Nieuw!)
Motorsteun achter/onder (Nieuw!)
Rubbers achteras (stabilisator) (Nieuw!)
Dynamo gereviseerd
Ruitenwissers (Nieuw!)
Remleidingen naar achter, L+R (Nieuw!)
Kleppendekselpakking (Nieuw!)
Kleine dingen als;
Olie, oliefilter, transmissieolie, klips op de velgen voor doppen en nog wel een hoop dingen.

Wat er allemaal aan gedaan is:
Motor is eruit geweest, nodige dingen aan vervangen als distributieriem, motorsteunen, stofhoezen etc.
Achterasophanging gelast aan de rechterkant
Voorremmen gereviseerd en helemaal schoongemaakt
Achteras + remmen gereviseerd en nodige dingen vervangen

Alle verlichting werkt zoals het hoort. Km stand is 217.000. Zelf heb ik er 300 a 400km mee gereden naar de keuring in zwolle. Auto staat sinds 5 April dit jaar op NL kenteken: 46-SR-JX.

Waarom ik de auto weg doe;
Dit geheel heeft me al een fortuin gekost en er moet nog het een en ander aan gebeuren! Nu kan ik wel een beetje lassen maar zo super dat ik wielranden er in een dagje inzet.... nee. Ik heb alle wielranden er nieuw bij (inzetstukken) zowel binnen als buiten. Ook het tankgat heb ik en een stuk voor links achter de achterasophanging.
Komende zomer ga ik met de auto op vakantie, en ik krijg de jetta voor die tijd niet meer af. Mede komt de kever om de hoek kijken, want daar steek ik toch liever m'n energie en geld in.

Het totaalplaatje dat de Jetta heeft gekost is rond de 2500 euro. Incl importeren etc. Nu weet ik dat ie dat nooit meer op zal leveren. M'n vraagprijs is 2000 euro (omdat het erbij moet), maar elk goed bod is ook welkom!! Ik heb veel rekeningen aanwezig (90%).
Als de auto niet genoeg oplevert ga ik hem jammergenoeg in onderdelen verkopen :(

Mochten er vragen zijn, hoor ik het graag!! Auto staat in Vught (bij den bosch)
Voor alle foto's verwijs ik je door naar http://jetta.sjig.nl (niet up-to-date, wordt zo snel mogelijk bijgewerkt!)

Gijs

http://jetta.sjig.nl/Jetta%20thuis/Jetta%20op%20ambulance%20001.jpg

http://jetta.sjig.nl/Jetta%20thuis/Jetta%20op%20ambulance%20003.jpg

Gijs
09-05-2006, 20:32
Tering, niemand geintereseerd :(

Ben al bezig met een andere auto (geen Volkswagen, maar begint wel met een V :D)

Zie marktplaats: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/33898191.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1

Richard
09-05-2006, 20:35
automaat goos?
en foto's interieur

Gijs
09-05-2006, 20:40
Geen automaat.

http://jetta.sjig.nl/Jetta%20at%20Reinders/Jetta%20GLD%20bij%20Reinders%20003.jpg
Momenteel de enige foto..

Interieur is netjes voor z'n leeftijd. Geen scheuren of echte slijtage plekken. Zitten zelfs nieuwe matten bij :tongue:

FolkertMk1
10-05-2006, 06:46
blauwe matten want die zoek ik voor mn golf 1? en zoek nog een linker knipperlicht van een jetta en rechter achterlicht dus als je hem in onderdelen verkoopt wil ik het graag van je horen

Gijs
10-05-2006, 11:28
Ik heb een geintereseerd voor 900 euro en moet nog bericht krijgen van nog een paar serieuze mensen.

Biedingen op marktplaats kijk ik toch niet naar, die zijn er kansloos..

Gijs
11-05-2006, 09:22
Kick... :rolleyes:

Marktplaats (http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/oldtimers/34120256.html?return=eJwlyOEKwiAUBeB3GWw%2FtTuJkTLGepGwJsx0U7w3torePa0%2F53znaAnybeVBoYQjyOqawoZGzURRcu5CNCtbdHIUvdaEbPVcPyhckAc%2FkV1MQn4D0bGZFj%2Fsvodmwt5ttRjvhkjX4kwhD8jwOcbTT225RFdImS8bC%2FfM0s9%2FB7QZbRN7qNTnC5sWNIY%3D&df=1)

Liefhebbers voor een diesel project?

knarfmk1
11-05-2006, 11:30
ik ben geinterreseerd in je wieldoppen als ie in onderdelen weggaat...

Richard
11-05-2006, 11:36
kleurcode?
ben wel geintresseerd in motorkap en achterklep mits in goede staat en kleur..
mijne zit vol krassen

Gijs
11-05-2006, 11:49
Richard, kleur is regattablauw, maar zijn ook niet supernetjes meer.

Komt vanavond iemand kijken voor de hele auto. Wanneer diegene boven de 1200 bied is ie weg. :(

Richard
11-05-2006, 11:53
kleur nummer?

Gijs
11-05-2006, 15:05
Zou ik thuis even moeten kijken. Weet dat de jetta1 in 2 kleuren blauw is geleverd, waaronder regattablauw. Die andere kleur blauw begint met een M dacht ik...

Zal straks even kijken :)

Mr.Markos
11-05-2006, 15:22
Regattablauw -> LB5Y (of wil je een ander kleur nummer weten?)

Die andere kleur die je bedoeld is zeker Monacoblauw? (LA5D)

Gijs
11-05-2006, 17:05
Juist. Dat is 'm :) Maar niemand de hele jetta zo wil kopen? :( Ben 'm een beetje zat. D'r heeft al iemand gebeld voor rond de 1000 euro. Voor datzelfde geld mag een VW liefhebber hem ook komen halen...

Mr.Markos
11-05-2006, 18:08
ik zou hem graag willen, zeker omdat het een diesel is, maar ik heb helaas een gebrek aan garage

Probeer hem anders door de apk heen te krijgen, dan zal hij een stuk sneller en voor meer verkocht worden. APK hoeft niet eens veel te kosten als je wat probeert te regelen met een keuringsstation ;)

Gijs
12-05-2006, 09:11
Heb weinig tijd/zin om nog aan de jetta te sleutelen aangezien ik 6 dagen in de week werk..

Markos; Wat je zou kunnen doen is de auto naar een lasser brengen die het voor 300 euro last ofzo. Overige dingen kun je makelijk op straat/achter het huis maken :) Zelf wil hem niet laten lassen, omdat het al een bult geld gekost heeft, en ik waarschijnlijk voor m'n werk een betere (lees: nieuwere) auto nodig heb..

Gijs
14-05-2006, 21:14
Heb de smaak te pakken; de linker wielrand is voor 80% gelast. Dat wil zeggen dat ik er nog niet klaar mee ben ;)

Auto wordt niet meer verkocht en wordt ook geen daily ;)

Wat mij betreft kan het op slot :D