PDA

View Full Version : Passat TS uit '73 / '74


Michiel86c
28-03-2004, 17:23
Stond bij mij in de straat. Retecool! Heeft iemand meer info over dit model Passat? Hoe zit het met onderdelen / plaatwerk? Is dat nog makkelijk te vinden? Ik heb een briefje onder z'n ruitenwisser gedaan dat ik zeer geiinteresseerd ben!

http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1749&mode=fullsize

http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1750&mode=fullsize

http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1751&mode=fullsize

Sportstuurtje en bont over z'n stoelen :cool:
http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1752&mode=fullsize

Deze ATS-jes zie je ook niet vaak meer! (5 x 13 en ballonbanden)
http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1753&mode=fullsize

Hij was verder echt supergaar. De kleur komt niet echt goed over op de foto's (foto's genomen met mijn PDA) maar het is 'n soort 'strontvlieg bruin / groen' :)
Volgens het kenteken komt hij uit '73 of '74.

Tjaap
28-03-2004, 17:29
is dat de hovie?

Michiel86c
28-03-2004, 17:40
is dat de hovie?

De wat!?

Stijn
28-03-2004, 18:00
Vet ding! Inderdaad 73 volgens mij. Gert weet er vast meer over te vertellen.

In ieder geval ook erg stoere wielen: nog nooit ATS classics met bolle spaken gezien!

Chrispy
28-03-2004, 19:00
zo'n briefje had ik een half jaar geleden er al onder gedaan, maar de eigenaar heeft nooit gereageerd.

Michiel86c
28-03-2004, 19:04
zo'n briefje had ik een half jaar geleden er al onder gedaan, maar de eigenaar heeft nooit gereageerd.

Ik zie hem voor het eerst! Waar staat ie normaal dan?

Tjaap
28-03-2004, 19:06
De wat!?
Burgemeestersbuurt

Michiel86c
28-03-2004, 19:42
Burgemeestersbuurt

Nope, Regentessekwartier.

Gert
29-03-2004, 12:25
Als hij nog van dezelfde eigenaar is dan is hij ooit nieuw door hem gekocht .
Heb ooit met zijn zoon gesproken die toen al op zoek was naar plaatwerk voor dit model .
Had ik toen nog niet .. nu druppelt het wat binnen omdat het ook op de Foxen wel eens wil passen .
Weet je het zeker dat dit 5 x 13 zijn ? Er bestonden ook nog 4,5 x 13 en die zagen er hetzelfde uit .
IIG heb ik er nog wel wat plaatwerk voor liggen : motorkap en wat deuren en de rare achterklep . En dat alles NOS
Zo te zien is het een 2 ( !!! ) deurs .

Fox STATION uit '78 is toch ook leuk Michiel ? Kost niet de hoofdprijs en mag zelfs op afbetaling ;)
En net zo zeldzaam als deze .

Michiel86c
30-03-2004, 00:25
Als hij nog van dezelfde eigenaar is dan is hij ooit nieuw door hem gekocht .
Heb ooit met zijn zoon gesproken die toen al op zoek was naar plaatwerk voor dit model .
Had ik toen nog niet .. nu druppelt het wat binnen omdat het ook op de Foxen wel eens wil passen .
Weet je het zeker dat dit 5 x 13 zijn ? Er bestonden ook nog 4,5 x 13 en die zagen er hetzelfde uit .
IIG heb ik er nog wel wat plaatwerk voor liggen : motorkap en wat deuren en de rare achterklep . En dat alles NOS
Zo te zien is het een 2 ( !!! ) deurs .

Fox STATION uit '78 is toch ook leuk Michiel ? Kost niet de hoofdprijs en mag zelfs op afbetaling ;)
En net zo zeldzaam als deze .

Waarschijnlijk weet ik dan wel wie zijn zoon is... Woont bij mij in de straat en rijd een Golf 3 VR6. Kan me vaag iets herinneren dat hij een stallingsplek zocht en aan mij vroeg of ik nog plek had....

Het is zeker weten 5 x 13 en ja: het is een 2-deurs! :cool:

Fox uit '78 is ook cool maar hoe zit het met plaatwerk? En deze vind ik toch iets cooler!

Gert
30-03-2004, 09:03
Beetje een indo die zoon .
Jammer dat het maar 5 x 13 is : die 4,5 x 13 is nog leukerder .

Hoe bedoel je plaatwerk voor de Fox ? Als je zoekt is er nog genoeg te vinden .
Er is zelfs een germaan die reaparatie plaatwerk verkoopt .
Persoonlijk vind ik een station veel leuker : kan je je veel nuttiger mee maken als je nog eens wat wilt vervoeren .
Dus doe een bod : wordt het Derby plaatwerk ook meteen weer goedkoper ;)

Michiel86c
30-03-2004, 15:44
Beetje een indo die zoon .
Jammer dat het maar 5 x 13 is : die 4,5 x 13 is nog leukerder .

Hoe bedoel je plaatwerk voor de Fox ? Als je zoekt is er nog genoeg te vinden .
Er is zelfs een germaan die reaparatie plaatwerk verkoopt .
Persoonlijk vind ik een station veel leuker : kan je je veel nuttiger mee maken als je nog eens wat wilt vervoeren .
Dus doe een bod : wordt het Derby plaatwerk ook meteen weer goedkoper ;)

Klopt! Tis een indo. Tweede briefje onder z'n wisser gedaan maar nog steeds geen respons :(

Plaatwerk vinden valt wel mee dus..

Marjolijn heeft een flinke belastingaanslag binnengekregen (fout van d'r werk maar wij draaien er voor op).... dit jaar gaan we dus iets rustiger aan doen. Ik hoop dat we nog meekunnen naar de meeting in Denemarken en dat ik iig de polo af krijg :(
Dus nee: ik doe geen bod.

Gert
01-04-2004, 21:44
Ow dat met dat blauwe envelopje komt me nog bekend voor van vorig jaar :(

En de Fox is niet 1 2 3 verkocht .
Als het nou een Edition one was of ik zet er BBSen onder ...

boni
19-04-2004, 20:30
Ik ben nieuw op het forum en vond onmiddelijk mijn gading bij jullie. Ik rij momenteel zelf met een identieke Passat van inderdaad 11/1973 1500 cc met2 deuren. Als iemand zou kunnen de foto's van mijn wagen op het forum zetten laat maar iets weten. pascal.bonnez@pandora.be
Hij mag wel gezien worden

Tjaap
19-04-2004, 23:08
je kunt zelf je foto's uploaden hier in het foto-album. Bovenaan de pagina klikken op gallery en dan upload picture,..