View Full Version : 250 members
Wel cool .. precies een week in de lucht en 250 members !!!
Applause voor jezelf !!!
:D
w0000000h0000
:toost: :toost: :toost: :toost:
vwleusden
22-12-2003, 23:26
Daar drink ik er ook wel een paar op :toost:
MMgolfnut1
23-12-2003, 00:11
Gaat goed! Zullen we een max. van 1000 leden instellen? ;)
Maak jij Ilona lid nummer 1000 dan ?
MMgolfnut1
23-12-2003, 00:12
Ik moet je echt teleurstellen. Haar vw-interesse is echt heeeeeeel beperkt!
Als ze maar in kale mannen geinteresseerd is .. Wat jij Vento . nl ?
:woow:
Ik denk het niet als ik daar ben valt ze op de bank in slaap.
Of ze droomt van me, wie weet !
Rat Fink fan EN kaal
De weiffies vallen ervoor .. trust me : been there done that :lame:
gefeliciteerd met de al snel behaald 250 leden alleen allemaal erg actief zijn ze niet
hou je toch helaas, Harde kern vw-rijders die blijft en die ook fanatiek post en/of beschikt over tijd/geld/ internet :D
dat speelt idd allemaal een belangrijke rol dat houd het forum draaiend
Zestienkleppen
23-12-2003, 11:57
De gebruikerslijst gesorteerd op aantal berichten laat inderdaad zien dat er niet veel smerig actieve leden zijn. Maar er valt ook nog niet veel te zien/lezen nu voor de vw-liefhebber.
er zijn er al zo ie zo 100 die niks doen maar ja kan altijd nog veranderen maar zoals het er nu uit ziet is het net de helft die echt actief is
Christiaan
23-12-2003, 12:01
Er zitten er ook altijd een hoop bij die alleen maar "lezen" . . . . .
Zestienkleppen
23-12-2003, 12:02
Maar dat was op het vwforum toch ook zo? Van de xxx aantal gebruikers liet ook de helft maar wat van zich horen, de andere helft had soms niet meer dan 1 berichtje... :(
klopt houd je toch niet tegen hellaas. Maar ach ja eens in de zovel tijd misschien een opruiming houden kan geen kwaad.
maar dan wel vantevoren aan de mensen even communiceren over hoe en wat natuurlijk ;)
Rat Fink fan EN kaal
De weiffies vallen ervoor .. trust me : been there done that :lame:
Nou idd de moeders en dochters willen altijd graag door mij geholpen worden hier in de winkel :D
Werk je in een Gynacologen Supply store ?
FF over de leden : op het oude Forum werd er altijd geschermd met het feit hoeveel er wel niet lid waren maar daar waren er misschien 250 actief van de 3000
Volgens mij is het ook niet meer dan logisch dat sommige leden (waaronder ikzelf) op dit moment niet errug actief zijn. Zodra de meetings weer beginnen zal hier denk ik heeeel snel verandering in komen. De meesten verkeren nu in hun winterslaap of zijn druk doende met hun projecten maar zodra de zon zal gaan schijnen ergens in maart dan zullen ook deze leden weer helemaal tot leven komen!
Gr.
Bjb
Zestienkleppen
23-12-2003, 13:52
Maar waar zijn alle niet-golf rijders dan gebleven? En de afdeling belgen? Het lijkt alsof die momenteel wachten tot vwforum weer terug komt en hier niks vanaf weten. Of sla ik de plank mis?
snellesjaak
23-12-2003, 14:13
Ik denk dat een hoop oud forumleden de "weg" een beetje kwijt zijn, maar verwacht wel dat het aantal leden hier nog verdwer zal stijgen...
ps: In de winter zit je toch juist vaker achter de computer dan in de zomer???? Dus het zou vanzelf drukker moeten worden
niels_g60-power
23-12-2003, 18:49
gaat de goede kant op
MMgolfnut1
23-12-2003, 22:15
Sorry, mannen zonder haar, maar ik ga mijn wilde haartjes er in mei ook afhalen. Kan niet achterblijven en zo blijft m'n dame tenminste waar ze hoort. Bij mij! :twisted:
Sorry, mannen zonder haar, maar ik ga mijn wilde haartjes er in mei ook afhalen. Kan niet achterblijven en zo blijft m'n dame tenminste waar ze hoort. Bij mij! :twisted:
Mmmm, zou ze dan toch gek zijn op kale mannen ?
Kwam ik nou woensdag bij jouw langs ? :D
Laat Baldrimmer het maar niet lezen !
http://www.photohost.org/gallery/data/500/1809ratfink.jpg
MMgolfnut1
23-12-2003, 22:29
Bij nader inzien zie ik af van onze afspraak! Tot in de pruimentijd!! ;)
258 leden, moet me wel aan de regels houden en over die afspraak die gaat gewoon door !
MMgolfnut1
23-12-2003, 23:59
Ok ok ok ok ok!!!!!
Maar waar zijn alle niet-golf rijders dan gebleven? En de afdeling belgen? Het lijkt alsof die momenteel wachten tot vwforum weer terug komt en hier niks vanaf weten. Of sla ik de plank mis?
Hèhèhè, aantal Golf mit Arsch is er ook al!!!!! :toost:
Zestienkleppen
24-12-2003, 14:43
Gelukkig, die heb ik nog het liefste!
de serieuzeren onder onsch vinden het juiste pad wel: hier naar toe!!
de serieuzeren onder onsch vinden het juiste pad wel: hier naar toe!!
:ot: De minder zereneuzen ook wel :mrgreen:
Meetlint
25-12-2003, 01:10
w0000000h0000
:toost: :toost: :toost: :toost:Pin je niet vast aan de amateurs die denken vwforum.nl na te doen
Om deze uitspraak zou ik zeggen, ga vooral zo door met dit vw scene
forum.
En laat de toekomst het maar uitwijzen.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ga zo door vw scene boys
Groet Rokus
MauSeR35
25-12-2003, 14:43
Ik ben zelf ook niet superactief maar als ik nix zinnigs heb te zeggen moet ik dan maar een hoop gezwam op een forum zetten!? (niet dat ik dat nu niet zoe, maar ik probeer me in te houden) en je hebt natuurlijk een groep mensen die alleen maar een soort advertentie op een forum wegpleuren in de hoop er snel van hun auto af te komen ofzo..
Hoop gezwam oké maar dan in het :ot: gedeelte!!!
als de officiele punt NL naam er is, vinden vele de weg hiernaartoe denk ik :)
Mooi om terug te lezen dit :)
Zo....net ff op de homepage gekeken.... "Members: 37,000"
:eek:
Ik denk al, waar komt deze nou weer vandaan :) Zijn er behoorlijk wat meer geworden ondertussen
pas toen ik de post datum zag, begreep ik waar dit over gaat, haha, gaaf zeg! :thumbup:
Zag net een lid posten met maar een paar posts maar wel registratie 2003. Dus even kijken wat hij verder nog gepost had. Dit topic was er een van :)
VeeDubber
13-02-2014, 21:37
Zag net een lid posten met maar een paar posts maar wel registratie 2003. Dus even kijken wat hij verder nog gepost had. Dit topic was er een van :)
Stalker...
Geweldig. Zoveel leden in 11 jaar!
Stalker...
Ken je klanten Hans ;)
Dokter D
13-02-2014, 22:31
Mooi hoor, booming!
Op FB al 58K. Alleen die 20k nog "even" naar hier krijgen.
Erik Baas
13-02-2014, 22:52
Tja, 58k op FB betekent mi. niet zoveel: mensen klikken heel gemakkelijk op op "Like"-buttons, en je aanmelden bij een groep is ook (te?) simpel. De leden van dit forum hebben er iets meer voor moeten doen, die mag je daarom ook meer serieus nemen.
Dat doen we ook, al veel van jullie projecten hebben op FB gestaan. Wat mijns inziens zeker heeft gezorgd voor nieuwe leden met mooie projecten.
Een goede wisselwerking dus.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.