PDA

View Full Version : onregelmatig lopen stationair

kkkkkkkkkkkkkkkk
14-05-2006, 23:38
ik heb een probleem met men pb moter. als hij gewoon stationair staat de draaien wisselt het toerental soms wat en als ik eventjes gas geef daalt het toerental tot ong 900 en spring dan trg omhoog . hiervoor had ik dit ook aleen bij een koude motor. dan reed ik uit de garage en gaf een beetje gas en liet los en daalde het toerental ook even en sprong trg omhoog. het is net of de motor nu draait zoals vroeger als hij koud stond.
zou dit de warmdraairegelaar zijn die overleden is?? of eerder ergens een darm die gescheurd is??
hoe kan ik de warmdraairegelaar testen.
ook had ik eens een kabelbreuk aan het schakelaartje boven op het gasklephuis en toen deed die het ook zowat kan het zijn dat dit schakelaartje kapot is??
de warmdraairegelaar is toch zo dat spul waar 2 leidingen op aangesloten zijn he???

kkkkkkkkkkkkkkkk
21-05-2006, 17:06
niemand een idee
waar zit de warmdraairegelaar ergens
of kan het ook zijn dat mijn bezinefilter vuil is ??

|| RS ||
22-05-2006, 21:20
Sja ... kan van alles zijn. Soms een smerig gasklephuis en anders weer een vacuum probleem (voetpakking onder injectie ... ik weet trouwens niet of een PB-blok injectie heeft :( ).

Weet niet of dit je helpt ... in ieder geval succes! :D

kkkkkkkkkkkkkkkk
22-05-2006, 21:55
kheb al zowat vanalles geprobeerd
wat me daarstrak opviel is dat de stekker op de computer nogal wat geoxideerd is kan het daaraan liggen??
verder heb ik stappenmotor al eens vervangen
en wie kan me vertellen hoe ik de ontsteking juist moet zetten..??