PDA

View Full Version : Hoe krijg ik de beveiligingscode uitgeschakeld van mijn jvc chameleon


blomdegekste
15-05-2006, 21:22
Kheb een radio gekregen van me broertje maar er zit 1 of andere code op hoe krijg ik die er vanaf???????
Het gaat om een jvc chameleon.......
Khoor het wel...Alvast bedankt!!!!!

mvrgr

Gert
15-05-2006, 21:25
Aan je broer vragen hoe hij hem heeft gebruikt met code ?

Lexo
15-05-2006, 23:35
je moet toch echt die code hebben..

waarom denk je dat die erop zit???

Spike
19-05-2006, 17:19
Ik heb een Sony CDX-M700R
Dit is een van de blackpanels van Sony.

Nu heb ik deze uit de auto gehaald, maar bij het aansluiten vraagt deze nu om een code.

iig, zogauw ik de radio aansluit staat er op het paneel 'Code In'


Ik denk dat dit ongeveer hetzelfde probleem is. Zijn deze codes niet opnieuw aan te vragen ofzo?

Matheo
19-05-2006, 17:44
heb je het boekje er niet bij dan? zal het wel in staan...

PlaceR
08-06-2006, 11:09
deze code staat normaal gezien in de boekjes die je erbij krijgt...
codes vrijgeve doen ze bij jvc ofzo denk ik niet snel

je kunt de code er (soms) uitkrijge door hem tot een bepaalde temp in te vrieze
welke waarde precies zou ik je niet meer kunnen vertellen maar heeft te maken met resette van componenten bij lage tempraturen

Arnaud
27-06-2006, 17:57
Bij een JWC Kamelenjong kies je zelf een code uit, net zoals bij een mobiele telefoon zegmaar. Je broertje zou het dus moeten weten.

Moroder
02-07-2006, 18:02
Bij een JWC Kamelenjong kies je zelf een code uit, net zoals bij een mobiele telefoon zegmaar. Je broertje zou het dus moeten weten.


Kheb ook een Chameleon JVC, maar daar zit geen code in? Of zit er verschil in tussen met en zonder draaiknop?

Dubweiser
02-07-2006, 22:55
Ik heb een Sony CDX-M700R
Dit is een van de blackpanels van Sony.

Nu heb ik deze uit de auto gehaald, maar bij het aansluiten vraagt deze nu om een code.

iig, zogauw ik de radio aansluit staat er op het paneel 'Code In'


Ik denk dat dit ongeveer hetzelfde probleem is. Zijn deze codes niet opnieuw aan te vragen ofzo?


Heb zelf ook zo`n sony blackpanel en de code is alleen in te voeren met de bij behorende afstandsbediening.

de code gaat er automaatisch op als de stroom er vanaf is geweest, dus als je hem opnieuw aansluit vraag ie de code inderdaad

''security code input''

bij het bedrijf waar ik de radio heb gekocht zijn ze ook een keer de code kwijtgeraakt of vergeten. maar ze konden `m opsturen naar sony en hij werdt daar ge-reset