breadfan83
17-05-2006, 15:43
k heb dr lang over nagedacht, en alles heel erg goed nagekeken, maar de jetta is echt niet meer te redden voor een redelijke prijs
t beestje heeft me in de korte tijd dat ik dr gehad heb zoveel geld gekost en zoveel elende bezorgd, maar k ben door deze auto ook aan t jetta virus gekomen... daarom dat ik dit besluit met gemengde gevoelens heb moeten nemen.
ik kan nu wel alle prijzen gan opnemoemen, maar dr is zo veel dat t een ellenlange lijst gaat worden
k kan wel zeggen wat er niet weggaat
- motor
- bak
- kabelboom
- tellerklok
- dashboard (k heb wel nog n hard liggen)
- subframe
- achtergordels
- golfbalpookje :D
- hoedenplank zonder gaten
voor de rest mag alles bij n goede prijs weg, alleen t front is niet meer goed, de rest is nog in orde
mocht iemand interesse hebben in de hele auto mag ie hier ook op bieden, maar tis eigenlijk de bedoeling dat ik met de losse onderdelen nog wat geld bij mekaar krijg voor een nieuwe jetta.
(ps. mocht een van de mods alsnog wat prijzen erbij hebben, zou ie me dat dan effe over PB kunnen laten weten? dan verander ik dit wel effe in de advertentie. maar iig niet verwijderen aub)
edit:
bij deze dan nog de prijzen voor de onderdelen
deuren, zwart, vierdeurs, nieuw type €35,-/stuk
tapijt, zwart €35,-
A-B-C stijl kapjes €20,-
hemel €10,-
glazen dakje, niet origineel VAG €5,-
kofferklep, zwart, goeie staat €25,-
bumpers, goede staat, zwart €35,- / stuk
vijfspaaks velgen met banden €150,- ???
originele achterlichten €15,- / stuk
wielkastverbreders met sideskirts, nette staat €100,-
schokbrekers incl verlagingsveren (volgens mij 40/40) €100,- ???
dr zal vast nog wel wat kleingrut bij zijn zoals tankklepjes en logo's, maar om daar nou ook alle prijzen van bij te zetten
mocht ik iets gemist hebben kunnen jullie altijd effe voor de prijs vragen
de hele auto gaat immers weg op bovengenoemde spullen na
ohja, the usual: alle prijzen zijn vraagprijzen, over alle prijzen valt te praten!
t beestje heeft me in de korte tijd dat ik dr gehad heb zoveel geld gekost en zoveel elende bezorgd, maar k ben door deze auto ook aan t jetta virus gekomen... daarom dat ik dit besluit met gemengde gevoelens heb moeten nemen.
ik kan nu wel alle prijzen gan opnemoemen, maar dr is zo veel dat t een ellenlange lijst gaat worden
k kan wel zeggen wat er niet weggaat
- motor
- bak
- kabelboom
- tellerklok
- dashboard (k heb wel nog n hard liggen)
- subframe
- achtergordels
- golfbalpookje :D
- hoedenplank zonder gaten
voor de rest mag alles bij n goede prijs weg, alleen t front is niet meer goed, de rest is nog in orde
mocht iemand interesse hebben in de hele auto mag ie hier ook op bieden, maar tis eigenlijk de bedoeling dat ik met de losse onderdelen nog wat geld bij mekaar krijg voor een nieuwe jetta.
(ps. mocht een van de mods alsnog wat prijzen erbij hebben, zou ie me dat dan effe over PB kunnen laten weten? dan verander ik dit wel effe in de advertentie. maar iig niet verwijderen aub)
edit:
bij deze dan nog de prijzen voor de onderdelen
deuren, zwart, vierdeurs, nieuw type €35,-/stuk
tapijt, zwart €35,-
A-B-C stijl kapjes €20,-
hemel €10,-
glazen dakje, niet origineel VAG €5,-
kofferklep, zwart, goeie staat €25,-
bumpers, goede staat, zwart €35,- / stuk
vijfspaaks velgen met banden €150,- ???
originele achterlichten €15,- / stuk
wielkastverbreders met sideskirts, nette staat €100,-
schokbrekers incl verlagingsveren (volgens mij 40/40) €100,- ???
dr zal vast nog wel wat kleingrut bij zijn zoals tankklepjes en logo's, maar om daar nou ook alle prijzen van bij te zetten
mocht ik iets gemist hebben kunnen jullie altijd effe voor de prijs vragen
de hele auto gaat immers weg op bovengenoemde spullen na
ohja, the usual: alle prijzen zijn vraagprijzen, over alle prijzen valt te praten!