View Full Version : wat kan ik voor m'n golf vragen?
hej mensen, zit er misschien aan te denken om de golf weg te doen. ik had hem natuurlijk als daily naast de kever maar die heb ik vorige maand verkocht. aan gezien ik toch wel wat motorvermogen mis wil ik een beetje gaan rondkijken voor wat anders, uiteraard wel vw natuurlijk :) maar ik zou niet zo durven zeggen wat ik voor de auto moet vragen, misschien dat jullie een idee hebben. gegevens auto zijn;
-bwjr 1990
-apk sept 2006
-154000km
-1300cc
-schroefset 3mnd oud
-gepolijste pirelli's met nieuwe banden 185-50/14 deksel er ook bij maar die heb ik niet gemonteerd ivm met eventueel verlies of stelen
-golf g60 stoelen achterbank verwijderd ori wel aanwezig
-heldere kruiskoplampen
-roodwitte achterlichten
-trekhaak
minpunten aan de auto zijn, roestplek onder linker achterlicht, kras en deuk op het rechterachterscherm
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/5/9/golf8.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/5/9/golf9.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/5/9/achterlichten.JPG
mzzl sander
Denk dat je wel rond de 1000 euro kan krijgen.. 1200 vragen ongeveer :)
Der Typ Siebzehn
21-05-2006, 13:36
moeilijk te zeggen, eigenlijk niet meer als 1500,- euro. Kijk ook eens ter orientatie op sites als marktplaats, speurders, autotrader enz. wat zich anderen zo voor ongeveer dezelfde auto vragen, is altijd makkelijk om een prijs te bepalen, zo weet je tenminste dat je niet teveel vraagt maar ook niet te weinig, het best is om iets (niet teveel) minder te vragen voor jou auto als een ander voor zijn auto, zo wordt de kans dat de auto snel verkocht is groter.
het is eeb 1300cc en een rode, dus dat zal niet mee vallen om te verkopen, die bedragen die hierboven genoemd worden vind ik nogal gewaagd hoor.(dan moeten hun hem maar kopen voor dat geld!!) ik denk tussen de € 500 en 650 dat je heeeeeeeel blij mag zijn. ik kocht in dec. een gti digifant '89 in hele mooie staat meteen door de keuring (metallic blauw), met digifizz en elec. recaro voor € 400,-
10 euro tot 2000...`t is net wat de gek er voor geeft..
misschien beter de schroefset en de velgen los verkopen,
als je het erop laat zitten, wordt de auto niet veel meer waard van.
maar da's mijn idee..
ik zou zeggen rond de 1000 euro.. maar je moet er wel een liefhebber voor vinden. ik had ook een zwaar verlaagd 1300tje. en ik kreeg hem niet verkocht (het resultaat heb je gezien ;) ) waarschijnlijk ben je hem met ori onderstel eerder kwijt. en in onderdelen levert ie iig veel meer op. maar daar moet je maar net plaats voor hebben natuurlijk.
als ie in onderdelen gaat heb ik interesse in de achterlichten ;)
Edition_one
21-05-2006, 17:47
vindt hem wel kicke :)
en zoek een zuinigere
ruil/inruil 16v :$
maniacmark
21-05-2006, 18:06
ik zou de ori onderdelen die je nog hebt terugzetten
de losse spullen verkopen en hopen dat je meer originele hele auto sneller weg is
Der Typ Siebzehn
21-05-2006, 22:26
het is eeb 1300cc en een rode, dus dat zal niet mee vallen om te verkopen, die bedragen die hierboven genoemd worden vind ik nogal gewaagd hoor.(dan moeten hun hem maar kopen voor dat geld!!) ik denk tussen de € 500 en 650 dat je heeeeeeeel blij mag zijn. ik kocht in dec. een gti digifant '89 in hele mooie staat meteen door de keuring (metallic blauw), met digifizz en elec. recaro voor € 400,-
ik heb verleden jaar mijn `88er 90 PK 1800 GT voor 1100,- euro´s verkocht, maar het is idd, zoals mijn naamgenoot al schrijft, wat de "gek" ervoor geeft, maar hoe lager de vraagprijs, hoe sneller de auto is verkocht.
ik denk dat het meest wijze is om idd de wielen en de schroefset eronder vandaan te halen en zoveel mogelijk weer in ori staat te brengen. en dan te verkopen of inruilen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.