View Full Version : rechter spiegel golf 2
rechter spiegel golf 2, bj 90. hoeft niet in kleur.
Edition_one
21-05-2006, 15:18
heb ik wel liggen..
ik ook nog wel.. een handmatig verstelbare. dus als het met edition one niet door gaat weet je waar je me kunt vinden.
ot: heb je die verlagingsveren die ik je ooit verkocht heb er al onder zitten? wil wel eens foto's zien. was al een supermooie golf toen ik hem voor het laatst heb gezien in doorwerth.
Nieuwe type deur dus, die heb ik ook wel liggen.
maurice_vr6
21-05-2006, 20:13
ik heb er ook een liggen in de buurt van nijmegen.
breadfan83
21-05-2006, 22:21
en anders ikke wel in de buurt van utrecht en in sittard :D
dank allemaal. ik ben al voorzien.
de reden hiervoor was dat er een paar rotblagen gister nacht het nodig vonden om langs mijn auto te fietsen. op zich no problem, maar dat ze het ook nog eens nodig vonden om m'n wissers te buigen en m'n spiegel kapot te trappen kan ik slecht tegen. ik hoorde ze nog schreeuwend door de straat fietsen maar stond er verder niet bij stil. volgende keer zijn ze erbij! denk dat ze dan een paar tanden gaan missen ofzo...
iig, thanks voor de reacties!
ik ook nog wel.. een handmatig verstelbare. dus als het met edition one niet door gaat weet je waar je me kunt vinden.
ot: heb je die verlagingsveren die ik je ooit verkocht heb er al onder zitten? wil wel eens foto's zien. was al een supermooie golf toen ik hem voor het laatst heb gezien in doorwerth.
de veren zitten er nog steeds niet onder. extreem druk met de opleiding en de apk kwam er ook nog eens tussendoor. wel een tijd geleden dat ik ze van je heb gekocht maar jah.... ik hoop dat we deze zomer nog een oprit krijgen, dan kan ik eens eindelijk lekker aan de slag met de veren etc.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.