View Full Version : verchromen / polijsten
nanneborn
22-05-2006, 17:48
Hallo,
Weet iemand in de omgeving van Venlo een bedrijf dat doet verchromen of polijsten????
Gr Nanne
vw dennis
22-05-2006, 17:57
http://www.superclassics.nl/verchromen.htm
Het is wel enigzins in de buurt...
Als ik het kan vinden via google, dat kan jij het denk ik ook :)
Kevin20v
22-05-2006, 17:59
wat wil je verchroomt / gepolijst hebben??
Sixpack van"t forum hier polijst bijna alles woont in Boxmeer (20 km van Venlo)
je kan hem ff pm sturen maar hij zit deze week nog in Oostenrijk. :D
nanneborn
22-05-2006, 18:48
Mijn bagagerek ( verchromen of polijsten ) en de korte stalen bumper ( verchromen ) moeten gedaan worden. Bedankt voor de tips zal eens even gaan informeren.
Ik was bij colorshop geweest voor te laten chroom spuiten. Hun vertelde dat ze dat niet voor particulieren deden. JAMMER
Kevin20v
22-05-2006, 19:14
Mijn bagagerek ( verchromen of polijsten ) en de korte stalen bumper ( verchromen ) moeten gedaan worden. Bedankt voor de tips zal eens even gaan informeren.
Ik was bij colorshop geweest voor te laten chroom spuiten. Hun vertelde dat ze dat niet voor particulieren deden. JAMMER
Nee joh dat is niet jammer, had je alleen maar spijt van gekregen... Blaren onder het chroom enzo :D
vw dennis
22-05-2006, 19:16
Volgens mij blijft het nooit echt lang zitten, als je chroom laat spuiten, en kwalitatief is het ook minder denk
nanneborn
22-05-2006, 19:50
Ik heb toch hele mooie resultaten gezien. Maar ik wil uiteindelijk voor het echte verchromen gaan. Als je het doet moet je het ook goed doen!
Voor verchromen moet je bij Metamorfose in reuver zijn, niet ver bij je vandaan.
Metamorfose Chroomtechnologie
Molenweg 17b
5953 JR Reuver
077-4745816
En zoals BBS Tiran al zegt, voor polijsten moet je bij peter (sixpack, volgende week weer bereikbaar) zijn, alleen vermoed ik dat je rek van ijzer of staal is, dus dan weet je t wel. Of lakken of iedere dag poetsen :)
Kevin20v
23-05-2006, 08:05
@ Nanne:
Als je geïnformeerd hebt bij die mensen in Reuver of het rekje daar gebracht hebt...
Kun je me dan wat info geven over prijs enz. enz. ben eens benieuwd hoe ze hun werk afleveren en wat ze vragen :)
nanneborn
23-05-2006, 17:28
Zal deze week eens bellen met dat bedrijf kijken wat de kosten zijn. Ik hou je op de hoogte!
wil ook nog 2 stalen bumpers laten verchromen dus wil ook graag weten hoe dit afloopt anders gaan ze naar K-tech die doet het ook goed maar ver rijden
wil ook nog 2 stalen bumpers laten verchromen dus wil ook graag weten hoe dit afloopt anders gaan ze naar K-tech die doet het ook goed maar ver rijden
reken maar op rond de 400/450 euro minimaal
of kan ik ze bij jou inruilen Ries?
Latour Galvanisch Bedrijf BV
Mercuriusstraat 7
Nijmegen
024-3774455
Jij zou het ook eens hier kunnen proberen, als je het gepolijst aanleverd zijn ze echt niet te duur, verchromen alleen staal, geen alluminium.
of kan ik ze bij jou inruilen Ries?
ze zijn te koop... :rolleyes:
Heb dan wel geduld, ik heb er ook een zooitje spullen naar toe gebracht en wacht er al meer als een half jaar op...
Heb dan wel geduld, ik heb er ook een zooitje spullen naar toe gebracht en wacht er al meer als een half jaar op...Dan moet je denk nog ff wachten de wielen van mijn zwager hebben er op 4 maanden na 2 jaar gelegen. Het werk wat ie maakt is overigens wel super alleen duurt echt lang en vind hem behoorlijk aan de prijs........
Op het opdrachtbonnetje staat 8 tot 10 weken, en als je ze een e-mailtje stuurt over hoe lang het nog duurt dan is er niemand thuis
nanneborn
24-05-2006, 21:16
Dat is wel belangrijk om te weten! Moet er niet aan denken dat dadelijk de zomer voorbij is en ze je dan bellen dat alles klaar is!
Op het opdrachtbonnetje staat 8 tot 10 weken, en als je ze een e-mailtje stuurt over hoe lang het nog duurt dan is er niemand thuis
Komt bekend voor en als je belt nemen ze niet op???????
De laatste x dat wij er waren om de wielen op te halen, spraken wij zijn medewerker die verteld dat er iemand, gestopt was met werken die had zijn arm kapot. En ze hadden veel en veel te werk, uiteindelijk matst ie je wel hoor gewoon veel klagen dat het lang duurt, helpt wel met de prijs :D .
In Lomm zit er toch ook eentje op het industrieterrein?
Klopt, maar die doet alleen vanaf 1000 stuks ofzo en geen particulieren :)
Komt bekend voor en als je belt nemen ze niet op???????
De laatste x dat wij er waren om de wielen op te halen, spraken wij zijn medewerker die verteld dat er iemand, gestopt was met werken die had zijn arm kapot. En ze hadden veel en veel te werk, uiteindelijk matst ie je wel hoor gewoon veel klagen dat het lang duurt, helpt wel met de prijs :D .
Ik was afgelopen vrijdag maar eens even langs gereden om te kijken wat ie zou zeggen.
En wat denk je... hij was naar de Worthersee :chair: Had ik kunnen weten natuurlijk :redface:
Z'n medeweker wist van niks en zou het aan m doorgeven :(
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.