PDA

View Full Version : = Lordi klasse of shit?


Der Typ Siebzehn
23-05-2006, 17:59
hoe word hier eigenlijk gedacht over die Finse gasten "Lordi" die afgelopen zaterdag het eurovisiesongfestival hebben gewonnen? Ik heb erom moeten lachen, muzikaal gezien stelt het weinig voor, idiote titel trouwens van hun nummer "hardrock halleluja", sowieso het hele songfestival is van het onderste niveau naar mijn mening, maar de act van Lordi vind ik klasse met die monstermaskers, dat zo iets met de overwinning aan de haal gaat vind ik te gek, winnen van die eeuwige (tot nu toe elk jaar dezelfde zeik) kwijleballen van de andere landen die meededen, zoiets mag vaker gebeuren, dat een metalband, weliswaar een parodie op het thema "metal", het songfestival wint.

ArjenE
23-05-2006, 18:13
Hier het nummer:

http://youtube.com/watch?v=vXjzwY08Qfc&search=lordi%20eurovision

:D

Der Typ Siebzehn
23-05-2006, 18:18
of hier toch maar verder gaan, dan maar die andere thread met dezelfde vraag vergeten :D De volksforum crew heeft al iets gecorrigeerd? Tnx!

RubenD
23-05-2006, 18:46
Humm technisch gezien niet echt goed. Idee opzich wel leuk. Maar luister liever wat anders. Heb de nederlandse inzending ook niet gezien ofzo...

Stijn
23-05-2006, 19:01
Threads samengevoegd

Erik
24-05-2006, 09:45
bahhh bahhh bahhh, normaal heb je van die ABBA groepjes daar staan en dan staan ineens deze freaks op het podium, het is egt weer europa ten top !! :D
van lordi krijg je egt dunne schijt :D!!! 3x nix :rolleyes:

Pedaalemmer
24-05-2006, 10:35
gadver...song festival is echt achterhaald

Der Typ Siebzehn
24-05-2006, 18:28
Ja het songfestival is een grote kitsch, ik ben er niet voor thuisgebleven en zal dat daarvoor ook nooit doen. Ik had voorheen vaag over die monsters "Lordi" al gehoord, en na thuiskomst op herhalingen van de nieuwberichten pas gezien, naderhand hun "song" ook pas helemaal op de radio gehoord. Hun song aan zich stelt niks voor, de titel ervan "hardrock halleluja" is totaal kinderachtig, maar dat doet er niet toe, hun act is heerlijk anti, zeg maar gerust "fuck the rest", en de rest zijn dus de acts van de andere landen die meededen, die anti-houding kan ik waarderen, vind ik helemaal klasse dat ze dan ook nog daarmee hebben gewonnen.