View Full Version : Probleempje help!
nanneborn
24-05-2006, 21:19
Hallo,
Ben ik van het ene probleempje af en was de auto klaar voor de APK toen kwam ik er achter dat mijn blazer ( verwarming ) en de ruitenwissers het niet meer deden?/ Alle zekeringen gecontroleerd maar niks te zien. Iemand misschien een ideetje wat dit kan zijn??
Gr Nanne :confused:
Hebben we het over een MK1?
Ruitenwissers, als je zekeringen allemaal heel zijn, zou je relais kunnen zijn.
Of de motor, of je schakelaar... (sorry voor de duidelijkheid :redface: )
Blazer is negen van de tien keer de regelweerstand kapot. Doet ie helemaal niks meer, of alleen nog op stand drie?
carbreaker de autosloper
29-05-2006, 21:43
als je de kachel aan zet ,en dan aan de hendel trekt van het groot licht of de ruiten wisser s doet ie het dannn???
want dan ....is het je gelooft het of niet je :woowoo: contact blokje stuk
Zestienkleppen
29-05-2006, 22:24
als je de kachel aan zet ,en dan aan de hendel trekt van het groot licht of de ruiten wisser s doet ie het dannn???
want dan ....is het je gelooft het of niet je :woowoo: contact blokje stuk
Inderdaad, hetzelfde heb ik op vakantie gehad, en nog een tweede keer enkele maanden later. Bij mij functioneerde ook het dimlicht niet meer. Oplossing is het contactblokje vervangen, wat gelukkig niet zo moeilijk/duur is.
Golf_1_gts
30-05-2006, 01:15
hmmz is best wel vaag....bij meerdere golfjes al geporbeerd....sleutel eruit....kachel aan...twee keer aan de grootlichthendel trekken...en hoppa kachel gaat aan...dacht dat dit een fout was in de kabelboom/zekeringskast van de golf. Bij zowel golf 1 als twee megemaakt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.