View Full Version : Fotoverslag van de Wörtherseetour 2006
Fotoverslag Wörtherseetour 2006 (http://www.vw-speed.nl/verslag/wortherseetour2006.htm)
viel spass
ik wil graag 1 DVD bestellen chris ;)
erg leuk verslag weer chris...
Berserker
30-05-2006, 08:37
leuk verslag man...
weinig over auto's :tongue:
robertjan007
30-05-2006, 13:59
Heb e met veel plezier naar gekeken! Maar die raggaschlugt is dat ver rijden vanaf reifnitz? wil er ook wel een keer gaan kijken! Ziet er super uit daar! Ik kom normaal niet verder dan de worthersee... Toch een keer de moeite!
vw dennis
30-05-2006, 17:25
Volgens mij hebben jullie het daar hartstikke leuk gehad :D
Christiaan
30-05-2006, 17:27
Mooi verhaal Opper! Jammer dat ik dit jaar m'n biertje bij jullie "gemist" heb, dat moeten we volgend jaar dan maar ff overdoen :D
leuk verslag man...
weinig over auto's :tongue:
daar kan je weinig over zeggen, foto's zeggen genoeg en die staan op www.vw-speed.nl onder 'meetings'
@Robertjan: wat is ver, met een kleine 2 uur zit je bij de Grossglockner, met een uur en kwartier zit je bij de Raggaslucht, dan heb je nog de Nockalmhochalpenstrasse, is ook niet echt ver, Villagerstrasse. Ook een aanrader zijn de Obir druipsteengrotten, bij het 3 landen punt, ook geen wereldreis. Gewoon 's morgen rond een uur of 10 vertrekken en je kan hele leuke dagen hebben.
Ik maak er elk jaar een vakantie van en een vakantie is bij mij niet alleen maar auto's, die heb ik met 2 a 3 dagen wel gezien.
Mooi verhaal Opper! Jammer dat ik dit jaar m'n biertje bij jullie "gemist" heb, dat moeten we volgend jaar dan maar ff overdoen :D
volgend jaar nieuwe kansen :) Tijd vliegt, dus voor we het weten, zitten we er weer :) :rock:
Jurgen Santana
30-05-2006, 18:53
Geweldig verslag:D
vwleusden
30-05-2006, 22:13
Heb e met veel plezier naar gekeken! Maar die raggaschlugt is dat ver rijden vanaf reifnitz? wil er ook wel een keer gaan kijken! Ziet er super uit daar! Ik kom normaal niet verder dan de worthersee... Toch een keer de moeite!
raggaschlugt is zeker een aanrader, heeft echt een behoorlijke indruk op me achter gelaten, wat een mooi stukje natuur. Alleen je moet dus wel gaan als het goed weer is ;)
Heb nog wel meer foto's in groter formaat. Moet je maar ff een mail sturen als je er een zooi wil hebben.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.