View Full Version : g40
tja :D
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/36139574.html?return=eJwli%2B0KwiAYRu9l4H76LTVFYt2J1EjR5ssUtoruPaV%2F5xyex2mmP0FTUzSTQg9lcdvNG18raEJihmXFT7fFCsm5WvCayH%2BCwcPlSJaN92JrRmJmSFxTbfAO0PHobeJKim6vZkqJ05l3a9t56oe4N4KcMuKK04ekreUSWuQjWDaY7w9GrzAf&df=1
haha en je zult zien: ze vinden er ook nog een gek voor ook... zo raar steekt deze wereld wel in elkaar!
G-eert-40
31-05-2006, 14:31
hahaha, dan kan ik voor de mijne wel 10.000 euro vragen :confused: heb namelijk ook een unieke genesis, waarvan er maar 1 is hahaha. wedden dat de lader nog nooit gereviceerd is...
blijft wel humor zo'n advertenties :)
richard-polo
31-05-2006, 14:48
dit is het genesis model met handtekeningen ;) en daar is er ma 1 van.(als dat al zo is!!!)
ma de prijs blijft belachelijk..
G-eert-40
31-05-2006, 14:55
owja en het drumstel + gitaren van de band liggen nog in de kofferbak :D
dit is het genesis model met handtekeningen ;) en daar is er ma 1 van.(als dat al zo is!!!)
ma de prijs blijft belachelijk..
kan best zijn dat het die versie is met handtekeningen hoor, ;)
die bestaat ECHT !! :)
Jurgen Santana
31-05-2006, 22:04
Dit is ook de echte, de vorige eigenaar van Kamsteeg (VW-dealer Leiden e.o) heeft hem toendertijd gekocht. Hij heeft toen een tijd in de showroom gestaan, daarna is hij verkocht, een aantal jaar daarna weer ingeruild en als handelsauto aan Auto Centrum Leidschendam verkocht.
Toen hij werd ingeruild zat hij rondom vol met parkeerdeukjes had roest boven de vooruit en aardig wat steenslag.
juist vandaar de 1e eigenaar.
richard-polo
01-06-2006, 10:22
dit is ook die versie. staat al langer te koop.
geert denkt misschien dat ik een grapje maak ma dat heet nou de geschiedenis van de g40 ;)
handtekeningen zie je op de foto,s nog....
en wellicht ligt z,n drumstel nog echt achterin ook. hahaha
G-eert-40
01-06-2006, 10:39
okee, als dit inderdaad zo'n uniek geval is met handtekeningen en dat zo'n gesigneerde auto bestaat, dan leg ik me er bij neer. weer wat geleerd zullen we maar zeggen ;)
ik d8 dat de advertentie die standaard dingen bedoelde van de genesis uitvoering. stickers, bekleding, sound-system en dergelijke. dus het thema tournee(genesis) auto. stond verder ook niet in dat deze handtekeningen had.
btw, op welke foto zie je die handtekeningen dan staan?
gr geert.
richard-polo
01-06-2006, 11:01
op de eerste foto boven de genesis stikker op de motorkap...
http://www.autotrack.nl/car-img/foto_4/3063447_4.jpg
deze wagen staat zelfs op de duitse ebay ook van dit bedrijf...
compleet hetzelfde alleen dus die handtekeningen erbij. misschien kan je de motorkap overzetten en dan de hoofdprijs vragen. :D
G-eert-40
01-06-2006, 11:24
ohja, nu ik duidelijker naar foto 1 keek zag ik het ja. te weinig wortels gegeten in mijn jeugd he :D
voor de liefhebbers is dit wel apart ja. ik persoonlijk zou het er niet voor over hebben voor die prijs. voor de helft van dat geld koop je ook een goede genesis met minder kilometers. kun je van het andere geld deel in je auto stoppen. g-lader, ophanging, remmen, goed onderhoud etc.
richard-polo
01-06-2006, 11:27
dit krijgt die er ook niet voor.. wagen staat al tijden te koop...
en ik zelf vind er weinig aan. zonde van m,n motorkap al die tekeningen erop. hahaha
Jurgen Santana
01-06-2006, 11:53
juist vandaar de 1e eigenaar.
Hij is naar mijn weten nog maar een keer tenaamgesteld. Voor de rest heeft ie op bedrijfsvoorraad gestaan.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.