Log in

View Full Version : Mijn passat variant b3 wil niet meer starten

Passatxlow
06-06-2006, 14:17
he hallo mijn auto wil niet meer starten sinds 3 dagen, ik reed naar een kennis van me parkeerde de auto en zette de radio uit, toen ik weer weg wilde rijden deed de radio het ineens niet meer en zonder radio in de auto kan ik niet dus even aan de kant van de weg gestopt om te kijken wat t probleem was dit bleek na ff zoeken een zekering te zijn in de auto. radio er weer netjes ingebouwd en wilde de auto starten en dat ging niet echt makkelijk meer... na 3/4 keer proberen kwam ie langzaam op gang, dacht eerst dat t de benzine was want me meter klopt niet helemaal dus snel gaan tanken maar na de motor weer stil te hebben gezet en getankt te hebben wilde ie weer bijna niet starten gelukkig toch nog thuis gekomen maar de volgende dag wilde ie helemaal niet meer, startmotor doet t gewoon klinkt ook niet raar, accu is goed en verder geen zekeringen kapot of zo snap er helemaal niks van dat het zo ineens, nadat de zekering van de radio er door ging de motor niet meer wil starten. zou iemand me hier op dit forum kunnen helpen met het achterhalen wat hier het probleem nu is????

alvast bedankt,

Maurice
(rij dus een passat variant 35i b3 bj.1993 1.8l)