View Full Version : Marktplaats advertenties.
Zou je niet n regeltje in kunnen stellen dat gebruikers pas in hte verkoop gedeelte kunnen komen nadat ze een X aantal berichten op het forum hebben gezet?
Zo hou je al die mensen die maar 1 post neerzetten om hun auto of spullen te kopen mooi buiten de deur.
Valt me de laatste tijd op dat mensen van MP en speurders hier alleen komen om hun wagen te slijten... :confused:
Polletje houden?
Ik vind het vaak ook wel aardig, soms zitten er leuke wagens tussen!
Jens
Berserker
08-06-2006, 13:17
heb je er last van?
die advertenties komen 1 keer lansg en meestal ist niks en verder hoor je er niks meer over....
wat is hier mis mee?
de mensen die zo'n auto op het forum willen zetten, zijn mensen die ook echt van vw's houden (anders kwamen ze hier niet). en wat maakt het uit dat ze die advertentie hier neerzetten, 1x posten en je hebt geen "last" meer van ze
enigste voorwaarde die er wel bij gezegd kan worden is dat de advertenties wel van duidelijke aard zijn.
maartenunplukt
08-06-2006, 14:03
zolang ze zich aan de regels houden voor het te koop zetten niks mis mee toch? Miss zit er nog wel eens iets heel gaaf bij, wat je net zocht of wilt hebben.
Zo lang ze maar geen nissan primera ofzow hier gaan aanbieden.
Baricade
08-06-2006, 14:09
Er zijn ook genoeg die hier dagelijks komen checken, maar niet altijd direct reply's zetten, maar wel echte vw liefhebbers zijn...
zolang ze zich aan de regels houden voor het te koop zetten niks mis mee toch? Miss zit er nog wel eens iets heel gaaf bij, wat je net zocht of wilt hebben.
Zo lang ze maar geen nissan primera ofzow hier gaan aanbieden.
:iamwithst
hier hebben we het al wel eens vaker over gehad, en waren elke keer tot deze conclusie gekomen
sjah k stoor me der gewoon aan dat zulke mensen alleen verkopen en verder nix nuttigs doen otp forum, Marktplaats en speurders kunnen we zelf ook wel op kijken als we wat willen.
Gaat mij der n btje om dat juist degene die n echte binding met het forum hebben zeg maar en die hun auto's juist NIETop MP en speurders zetten om hier n liefhebber voor de auto te vinden.
ouwe koeien lekker in de sloot laten liggen
geven geen melk meer en te taai voor de slager....
OakgreenVR6
08-06-2006, 21:34
Ik stoor mij meer aan mensen die geen normaal Nederlands typen...
:iamwithst
vw dennis
08-06-2006, 21:46
Ja... als het je niet intreseert kijk je toch gewoon niet...Simpel zat volgens mij
OakgreenVR6
08-06-2006, 21:47
In de krant lees je toch ook alleen wat je interessant vindt (of lijkt) ?
Ik stoor mij meer aan mensen die geen normaal Nederlands typen...
Mjah lama...praat ik dan chinees? :rolleyes:
slotje dan maar...algemene mening hierover is duidelijk...
Berserker
09-06-2006, 08:59
Mjah lama...praat ik dan chinees? :rolleyes:
slotje dan maar...algemene mening hierover is duidelijk...
toch echt eens nederlands proberen, want wat je hiermee moet is mij niet duidelijk....
http://www.funet.fi/pub/sci/bio/life/mammalia/artiodactyla/camelidae/lama/guanicoe-1.jpg
Mij wel, die spugt iedereen die een andere mening als Menace heeft in het gezicht :tongue:
Naja ik vind ook wel dat sommige advertenties hier niet op zijn plek zijn. Maargoed je kan er maar weinig meer aan doen!
Mij wel, die spugt iedereen die een andere mening als Menace heeft in het gezicht :tongue:
Naja ik vind ook wel dat sommige advertenties hier niet op zijn plek zijn. Maargoed je kan er maar weinig meer aan doen!
Hahahahahahah! VRIEND! met jou kan ik praten! :D
De moddereters doen hun best doen om het advertentie gedeelte zo 'schoon' mogelijk te houden.
Als de regels niet worden nageleefd, grijpen we in. Daar vangen we gelijk een groot deel 'one-a-bee's' af: Ze lezen de regels niet, of houden zich er niet aan.
Maar als iemand z'n best doen om een goede, duidelijk advertentie te plaatsen, zie ik 't probleem niet.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.