PDA

View Full Version : Collonne vanuit Westen naar MIVW

|| RS ||
12-06-2006, 19:03
Damens en heren ...

Vanuit de omgeving van Den Haag en Rotterdam (die richting) wordt er een collonne gevormd richting Koudekerk a/d Rijn.

Men verzamelt bij de McDonalds langs de A13, ter hoogte van Delft. Dit is afslag 13: Delft-Noord, Rijswijk, Nootdorp. Daar bij gele 'M' op die rode paal ;)

09:00 - 09:15 Verzamelen & koffie drinken,
09:15 Rustig aan richting Koudekerk a/d Rijn.
ff voor 10-en zullen we dan aankomen op de MIVW meeting.

Diegene die graag meewillen ---> KOM GERUST!

Rick :D

M.I.V.W
12-06-2006, 21:45
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen,Rijdt niet te hard door koudekerk,houdt je aan de snelheid wij krijgen daar veel gezeik mee.
Mischien ben ik een beetje streng maar het is een oud dorpje en mensen hechten daar veel waarden aan de zondags rust.

MKII freak
12-06-2006, 21:46
Solly ik kom vanuit andere kant Woerden,had graag achter je aan gebold hoor

vwjopie
12-06-2006, 21:56
hey ik heb net de mail rond gestuurd dat we om 9 uur verzamelen bij mij in de straat dus dan rijden we langs de mc en sluiten wij ook aan...

|| RS ||
12-06-2006, 22:34
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen,Rijdt niet te hard door koudekerk,houdt je aan de snelheid wij krijgen daar veel gezeik mee.
Mischien ben ik een beetje streng maar het is een oud dorpje en mensen hechten daar veel waarden aan de zondags rust.

Geen probleem!

We hebben 3 kwartier de tijd om van Delft naar Koudekerk te komen, dus dat gaan we lekker rustig aan doen ;) Gaat goed komen!

@ VWJopie: Goedzo! Zie jullie zondag!

vwjopie
13-06-2006, 06:51
komt helemaal goed stand tot nu toe Johan (vw polo), Robert (Golf), Bert (Golf), Sander(scirocco), Arjan (Golf), Marcel (Golf), Huib (Golf) van de rest heb ik nog niets gehoord dus tot nu toe 7 auto van ons...

|| RS ||
13-06-2006, 17:16
Toppertje ... knallen maar !!

Nog meer westerlingen die meegaan ??