PDA

View Full Version : chassisnummer navragen


loco-vr6
16-06-2006, 19:50
BESTE MANNEN !!! :D

Ik heb zeldzaam veel geluk, ik liep afgelopen zaterdag op mijn geheime sloperij, waar ze nog wel eens zeldzame auto's binnen krijgen......... :eek:

Ik loop daar............staat er 2 hoog opgestapeld een ORIGINELE MAART1974 scirocco MK 1 TS........kanariegeel :eek:

heren....ik ben verliefd...... ik MOET en ZAL deze schoonheid redden van de pers.

chromen bumpers harde carroserie, alleen de voorschermen zijn rot en de onderkant van de deuren, verder he-le-maal puntgaaf, geloof het of niet.
101467 km op de klok....ik ben nu 2 uur aan het rondwalen geweest rond die auto en ik kan niks verder vinden

Nu de vraag, ik kan de auto kopen MITS ik een nieuw kenteken kan aanvragen bij de RDW......dit is is in gang gezet.

Ik heb ooit een site gehad waar je het chassisnummer kon invoeren en dan kon je zien waar de auto was gemaakt, wat de uitvoering het is, welke fabriek hij gebouwd is etc etc........MAAR HOE HETE DEZE SITE OOK AL WEER :iamwithst

Ik heb inmiddels de originele papieren en originele ondehoudsboekjes :rock:
maar ik wil graag alles te weten komen wat ik kan vinden over deze auto.

Please wat is de link van deze site?!?!?!?!??!?!

Zodra ie voor me deur staat krijgen jullie foto's!!!!!!!!!!!


Greetz, Loco :icon_spin

loco-vr6
16-06-2006, 19:53
TOEVOEGING:

opnieuw het oude kenteken opvragen is nodig omdat het kenteken is afgemeld voor de sloop...............
Hoop gedoe maar is het ruimschoots waard

vwleusden
16-06-2006, 23:06
chassisnr ? is altijd makkelijk. Zit de komende 3 maanden bij de importeur en daar kan ik als het goed alles achterhalen mits het een importauto is.

Stijn
16-06-2006, 23:50
Bedoelde je deze? http://home.planet.nl/~koni1691/vindecoder.htm
Chassisnummer kun je niet zo heel veel uit halen hoor, alleen modeljaar, fabriek, etc.

Der Typ Siebzehn
17-06-2006, 10:40
je bent echt een geluksvogel, hopenlijk hoef je er niet ook nog eens al te veel voor te betalen?

Rocco
17-06-2006, 10:42
he huib dan kan je ook je naam hier weer terugveranderen naar rocco-loco... werd weer eens tijd! Ik hoop dat het lukt maat ik heb gehoord dat als je het oude kenteken nog weet je hem opnieuw kan aanvragen met behoud van oude platen....

scirocco_power
18-06-2006, 12:57
wat een vondst zeg :eek: welke maloot breng nou zoon auto naar de sloop :chair: , veel suc6 iig :woowoo:

loco-vr6
20-06-2006, 12:49
:wee: :wee: :wee: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ich Habt Eine Neues Einzer GekaĆ¼ft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

hopenlijk hebben jullie voor vrijdag, FOTO'S
:postpics:

JIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :rock: :rock: