View Full Version : Monteren sideskirts + blokjes in die sideskirts Golf GTI mk2
BHoe kan men dit het beste doen? de mijne is eraf gevallen en wil natuurlijk niet dat dit weer gebeurt...
gweoon op de plekken waar het hoort met schroefjes vast zetten zit ie bij mij al maanden en niet eens met kit
ik had het helemaal met ruitenkit gedaan,. eerst die blokjes en later de skirts nog een keer, kreeg het er bijna niet meer af.
dat is ook een mogelijkheid maar als je ze met de schroefjes netjes vast zet waaien ze er ook niet meer af
niels_g60-power
23-12-2003, 18:52
schroeven op de orginele plekken en kitten ik heb nog nooit meegemaakt dat ze er dan vanaf vielen
JaSch G60
23-12-2003, 19:43
ik had het helemaal met ruitenkit gedaan,. eerst die blokjes en later de skirts nog een keer, kreeg het er bijna niet meer af.
...idd zo heb ik het ook gedaan, zit als een huis :toost:
vwleusden
23-12-2003, 20:35
Je heb klemmen ervoor ! 10 stuks kosten 30 euro ofzo en das voor side-skirts.... die klemmen plak je vast op de dorpel (klemmen zijn voorzien van de plaklaag) en dan haak je hem in de dorpel en dan zet je hem met de schroefjes vast aan de onderzijde. Je heb 5 klemmen per kant.. kijk maar in EDGAR.
die klemmen zijn de blokjes die ik bedoelde.. alleen die plaklaag werkte bij mij niet meer omdat ik ze al van een andere auto af had
goed schoonmaken en terug kitten
hoeveel mag een beetje origineel bij de dealer dan kosten? ik heb ze namelijk ook voor 99 euri gezien als setje alleen dan met gat derin...m3 look en nog een andere..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.