PDA

View Full Version : Automaxx Summer Edition en de gevolgen...

Intelligence
02-07-2006, 13:28
Paar interesante berichten van t AMSE forum...

Dit is echt een ziek weekend voor mij en mijn clubleden.

2 opel's in de prak en de andere 4 schade.

en ja, diegene die hem in MIJN auto heeft geparkeerd op veld G is afgevoerd naar het ziekenhuis en toen naar het politiebureau.

Ik hoop dat ik MIJN schade en die van de rest van mijn clubleden kunnen verhalen op die stomme idioot die het leuk vond om smoorbezopen met een gang van 60 a 70km/u ff zijn Clio in een nieuwe Zafira en mij Astra Station t e parkeren, met alle gevolgen van dien.

Hier een bericht van mij die ik op het Opel-Forum heb gepost.

Heeyz,

Was een top weekend... NOT

Van vrijdag tot zaterdag was het heerlijk weer en alles ging perfect.

Totdat......

De nacht van zaterdag...

Een groepje jongen vonden het leuk om diverse auto's (rond de 100) lekker te bekrassen en met hakenkruizen e.d. te voorzien...

Ook (gehoord) zijn er 2 auto's totaal afgefikt en 2 doden gevallen wegens misbruik van de alcohol

Rond 2 uur begon het leukste.

Een Renault Clio met 2 gasten (smoorbezopen) komen met een gangetje van ong. 60/70 km/u op ons af, glijden de bocht uit en rijden van onze club 4 auto's aan gort en beschadigen 2 met kleine schrammen e.d

Na een helse nacht,politie e.d erbij,schade gemeld,bestuurder van de clio opgepakt toch maar even de schade bekeken.

-Opel Zafira - Bestuurderszijde flink toegetakeld, door de klap voorin, schoot de Zafira achteruit in een

-Opel Calibra - achterscherm aan gort en velg krom.

De clio klapte van de Zafira op

-Opel Astra F Station (die van mij) ook bij mij de linkerzijde aan gort, bumper gescheurd,velg beschadigd,zijscherm in mijn band gevouwen e.d

Mijn auto schoot door de klap tegen

-Opel Kadett C Coupe die schade heeft aan velg,zijscherm e.d, de C Kadett schoot tegen

-Opel Astra F Station, M3 spiegel kapot,diverse krassen

Daarop knalde de Astra station tegen een

-Opel Omega 2,5 V6 die schade heeft aan zijn spiegel

Tot slot.

De crew van Automaxx had het volgende te zeggen.....

euhm... euhm....euhm... de man van de organisatie slaapt nog, en die kunnen we niet wakker maken.... euhm...euhm..

Nou fijn...

Echt super.

Nooit weer naar een automaxx weekend voor mij, laten ze eerst alles maar GOED ORGANISEREN,

ben zelf ook net na 10 uur gegaan, we stonden ook op veld G, en daar werd het al vrij snel leeg.

heb vanmorgen ook wel weer gehoord dat er 7 mensen opgepakt zijn ivm met de vernielingen, maar weet er verder ook niks van..

ook nog.. toen k gisteravond rond liep stonden ze op het veld vlakbij de partyarea met een (geloof k) groene corsa a te burnen..

op de weg bij de tenten, en er hing een hoop man aan om 'm tegen te houden :s

en heb geen beveiliging gezien toen, wat als zn band klapt en de stukken vliegen rond.. lekker als je er met je neus bovenop staat..

of als de auto ineens vooruit schiet, dan ben je op dat moment toch echt op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats.

terwijl dat iemand die k ken, buiten het terrein ff zn handrem erop trok en zn auto rondgooide..

GEEN mensen en GEEN auto's in de buurt..

maar de beveiliging kwam erop af en hij kon contant 250 eurie's dokken

dat de beveiliging dan eens goed OP het terrein controleerd

ik zie wel of ik volgend jaar nog terugkom

Helaas heb ik gezien hoe een paar f#$^%$#îng debielen probeerde een auto in de fik te zetten. We kwamen net uit de party area en liepen terug naar onze tent. En ineens staat het dak in de fik van een corsa, wij geprobeerd met limonade het dak te blussen waar was te weinig, maar er kwamen toen al mensen aan met water, schade viel gelukkig mee. Maar die f%$#^%$#$ing debielen rende keihard weg het donker in, niemand kon zien hoe ze eruit zagen. Toen zijn we snel terug gegaan naar onze auto's en iedereen wakker gemaakt. 90% heeft toen zijn spullen ingepakt en is naar huis gegaan. Iemand had de organisatie gebeld en toen waren er ook nog dat ze auto's bekrast hadden, op dat moment waren het al 50 auto's. Op het moment dat we weg reden, zag ik 2 man van de organisatie, er was er ook 1 die tegen 5 auto's heeft aangezeten en toen hadden er al 93 auto's gemeld dat ze bekrast waren. Dit was mijn eerste Automaxx summer edition, denk ook mijn laatste of ze moeten met heel veel meer beveiliging komen opdagen.

zo, ben er ook weer. Was echt een super gaaf lang weekend, sfeer zat er goed in. Afgelopen nacht lekker ski-hutten bij het open-air podium en toen terug naar de tenten en daar aangekomen hoorden we iets waar ik nog ziek van ben:..... auto's bekrast op terrein G.....

Als een gek naar de auto, heb zelf geluk gehad, 5 anderen van onze club niet. Schijnt de nacht ervoor ook op andere velden gebeurd te zijn. Security gaf al aan dat men met te weinig manschappen was ( 14 stuks bezuinigd had ik gehoord uit monde van de security zelf). Maar goed, daar kwam nog bij dat een zatlap zonodig op terrein H moest driften en de auto in 5 andere auto's parkeerde.

Hoef weinig uit te leggen dat diegene met een ambulane afgevoerd is (....).

Dan dat gekras. Met ca 100 man, porto's afgestemd op de security, gezocht van half 4 tot half 6 vanochtend. Vogels gevlogen begreep ik. Het leek alsof ze het op Duitse auto's hadden voorzien, VW's, Opel's en BMW's waren de klos. Hoorde het getal 100 beschadigde voertuigen voorbij komen.... echt gigantisch ziek, hakenkruizen in een Corrado, diepe strepen van voor tot achter etc etc.

Was er gewoon zo ziek van dat ik om 10 uur maar vertrokken ben vanochtend, met nog een lange rij auto's.

Helaas dus voor velen een fikse domper na dit mooi verlopen weekend.

Een rampenweekend geweest dus, nooit geen SE meer voor mij tenzij ze strengere beveiliging aankondigen. Vooral..corrado bekrast... ik zelf ben niet geweest ivm operatie maar ben er gewoon blij van als ik dit zo lees

René
02-07-2006, 13:56
Daarom ga ik ook meestal naar luchtgekoelde meetings... is de sfeer veel beter...en loopt een ander soort volk rond... :cool:

millie
02-07-2006, 13:56
Lekker k*t allemaal,je mag inderdaad in je handen klappen dat je er niet bij bent geweest.

Natuurlijk was de politie weer eens niet op de juiste tijd en plek.
En wat een k*t orginisatie maar weer.

Moroder
02-07-2006, 14:06
En daarom hou ik niet van zulke partijtjes... Op TT zijn ze meestal ook al zo snugger om hun auto in de sloot te rijden, dus daarom ga ik ook niet met eigen auto daar heen bijvoorbeeld.

edelweiss
02-07-2006, 15:01
fotos automaxx SE 2006 online op :edelweiss (http://www.myedelweiss.tk) beetje jammer van die slapeloze nacht op zaterdag, voor de rest ...ach ja....er is altijd wel wat te zeiken............ :cool:

vw dennis
02-07-2006, 15:51
Jezus, te ziek wat die gasten flikken :mad:

Der Typ Siebzehn
02-07-2006, 16:12
ik ga binnenkort fijn naar deze http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php meeting, fatsoenlijk volk en een vriendelijke sfeer!

LRR
02-07-2006, 17:38
Tja............

Larsv5
02-07-2006, 18:05
Ik heb allemaal een beetje gehoord van de mensen die er bij waren, ik vond het al klote dat ik er niet bij kon zijn maar naar dit.....!!!!!

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen voor die gene die schade hebben opgelopen van die herdershonden....

vwleusden
02-07-2006, 18:25
Ik heb het gehoord van een van onze leden die ik tegenkwam.... niet best dit. 4 auto's van vw-speed zijn bekrast met hakenkruizen ! is wel ff wat anders dan een iron cross !

René
02-07-2006, 18:28
om welke auto`s gaat het dan dennis?

vwleusden
02-07-2006, 18:32
Ik weet niet precies welke, ik weet dat er 1 daily bekrast is van Onwies... hij heeft die Golf 3 GTI met Lumma ombouw.

Johan Fire and Ice
02-07-2006, 18:34
ben er zelf ook geweest maar was idd te erg voor woorden.
Beveiliging zag je amper of te laat
en dan idd de laatste nacht vak G zowat hele veld was wakker en dan toch nog diverse auto's kunnen bekrassen waaronder auto (groene Corrado) van kameraad van me.
Denk dat de daders in hun handen mogen klappen dat ze niet gepakt zijn door de mensen van het veld zelf aangezien grote groep die achter hun aanzaten met knuppels e.d liepen.
Zelf hele nacht wakker gebleven en met groep bij de auto's gezeten waaronder ook een aantal Vw's en Opels stonden.

Volgend jaar zal ik me eerst nog ff achter me oren kraben of ik nog wel een keer daarheen zal gaan

vwleusden
02-07-2006, 18:36
Wil niet de ramptoerist uithangen, maar foto's !!!!!

dragracer
02-07-2006, 18:38
Dennis moet iets beter luisteren !!!

Onwies had de GTI helemaal niet bij zich.
Hij was met de groene diesel en die is NIET bekrast.

Er zijn 5 auto's bekrast die bij VW-Speed stonden.
MAAR NIET MET HAKENKRUIZEN !!

Maar wel van die strepen van voor naar achter en krassen.
Bij 2 van de 5 auto's weten we niet zeker of die krassen er al zaten of niet.

Andere auto's waren wel voorzien van hakenkruizen.
Maar de meeste auto's die bekrast zijn,zijn voorzien van krassen die gedaan zijn "in het voorbij lopen" langs de auto's .
Veel daarvan op klink hoogte......

Bij Corrado die bij Midlands Showoff Team stond heb ik het zelf gezien.
Gewoon midden op de rechterdeur :confused: echt ziek!!

vwleusden
02-07-2006, 18:42
er staat niet dat de gti van onwies bekrast is... onwies had toch een blauwe ?

dragracer
02-07-2006, 18:46
Klopt die is blauw.......... :rolleyes: .........de groene golf van PurpleG40 was wel voorzien van krassen. zo was het.

henkwassenaar
02-07-2006, 19:05
Bij deze wil ik iedereen die de dupe is geworden van elke manier van schade sterkte wensen...Ik heb gelukkig gisteravond mijn auto stijf tegen de tent gereden,terwijl vrienden en jongens van creations het veld hebben bewaakt en hele n8 op onze autos hebben gepast...En toch hebben die lui het voor elkaar gekregen om tegenover ons en naast ons de auto's te vernielen.
Ik kon zelf weinig doen en had de 1e dag al ehbo bij me omdat tegen randje van zonnesteek aanliep en in elkaar zakte en 2 dagen tig x heb overgegeven en nix binnen kon houden..Van ons veldje zijn er 4 mensen echt heel ziek geworden en ben zelf net wakker geworden,terwijl mijn vriendin nu net nock-out ging en ook ziek op bed ligt...

En Schrok me dood toen ik net te horen kreeg dat Feije een ongeluk had gehad,terwijl gister nog met hem heb gesproken....
Ben gelukkig al blij dat er met hem zelf lichamelijk weinig aan de hand is,maar zal wel hele klap na de tijd met zich mee brengen..

Echt jammer dat deze jongen met zo'n mooie auto,eigenlijks toch de dupe is geworden van alle ellende..[STERKTE EN VEEL BETERSCHAP]

[quote="henk46"]Deze jonge is vriend van me:
http://www.plankgassaaa.nl/Meetings/ham/photos/DSC00173.JPG

Hij is zo zuinig op zijn wagen, hij heeft er de hele zaterdag op zondag-nacht naast gezeten om te voor komen dat ie NIET bekrast word.
Rijd ie zondag met zijn slapeloze kop naar huis en op snelweg valt ie in slaap

pakt 8 bomen mee en vliegt een keer over de kop :cry:

Auto total loss

Jonge ongedeerd GELUKKIG

vwleusden
02-07-2006, 19:11
Zeer spijtige berichten dit.

GolfII
02-07-2006, 19:21
Is een héél slecht weekend geweest als ik dit allemaal zo lees! Jammer.

Iedere betrokkene sterkte gewenst.

volksfahrer.nl
02-07-2006, 19:48
Daarom ga ik ook meestal naar luchtgekoelde meetings... is de sfeer veel beter...en loopt een ander soort volk rond... :cool:

Ik heb dat idee ook!
Ook daar kan een dronken mongool een ongeluk veroorzaken (nog nooit meegemaakt o.i.d. gelukkig) maar auto's bekrassen en zelfs in de hens
steken :eek:
Dat zie ik op Budel b.v. toch echt NOOIT gebeuren.

Sterkte aan iedereen die schade heeft :(

Moroder
02-07-2006, 19:52
Is geen goede reclame voor Automaxx dit hele gebeuren. Dus is nog de vraag of het weer georganiseerd wordt doorn hun.
Hoop ook niet voor hun dat ze straks op de site zetten dat het event dit jaar een "succes" geweest is. Dat zou echt onverbiddelijk zijn...

levis
02-07-2006, 19:59
heb ook ff het forum van automaxx doorgelezen, onbeschrijvelijk wat daar is gebeurd. meteen schrappen zon meeting

vwjopie
02-07-2006, 20:02
voor mij ook de laatste keer geweest al de jaren hiervoor was het toppie...
dit jaar was gewoon ruk...
van de bekrassers niks vernomen maar zwaar klote als dit je overkomt...

iedereen sterkte en succes met de wagens...

jettaracing
02-07-2006, 21:52
Bij deze wil ik iedereen die de dupe is geworden van elke manier van schade sterkte wensen...Ik heb gelukkig gisteravond mijn auto stijf tegen de tent gereden,terwijl vrienden en jongens van creations het veld hebben bewaakt en hele n8 op onze autos hebben gepast...En toch hebben die lui het voor elkaar gekregen om tegenover ons en naast ons de auto's te vernielen.
Ik kon zelf weinig doen en had de 1e dag al ehbo bij me omdat tegen randje van zonnesteek aanliep en in elkaar zakte en 2 dagen tig x heb overgegeven en nix binnen kon houden..Van ons veldje zijn er 4 mensen echt heel ziek geworden en ben zelf net wakker geworden,terwijl mijn vriendin nu net nock-out ging en ook ziek op bed ligt...

En Schrok me dood toen ik net te horen kreeg dat Feije een ongeluk had gehad,terwijl gister nog met hem heb gesproken....
Ben gelukkig al blij dat er met hem zelf lichamelijk weinig aan de hand is,maar zal wel hele klap na de tijd met zich mee brengen..

Echt jammer dat deze jongen met zo'n mooie auto,eigenlijks toch de dupe is geworden van alle ellende..[STERKTE EN VEEL BETERSCHAP]

Hij is zo zuinig op zijn wagen, hij heeft er de hele zaterdag op zondag-nacht naast gezeten om te voor komen dat ie NIET bekrast word.

Auto total loss

Jonge ongedeerd GELUKKIG

Sjeezus!!!!!

Ik wist niet dat het Feije was! :eek:
Goed dat ie er zelf redelijk vanaf is gekomen ,hij heeft niet erg veel geluk met z'n auto's......
Ik wens m veel sterkte toe ! :hug:
En ook natuurlijk alle andere gedupeerden van dit gebeuren!
Ik ben er zelf niet geweest (ben niet zo'n automaxx liefhebber...),maar ben er wel van geschrokken ,dit geeft maar aan dat dit soort event'en gewoon te groot worden en veel te commercieel!
Geef mij maar een kwalitatief betere en mooiere meeting ,maar ja ,dat is mijn mening.

groeten Wytze

Drhardstyle16v
02-07-2006, 21:53
o o o wat ben ik dolgelukkig dat ik niet meegeweest ben met de club..

sterkte gewenst aan een ieder die wel de dupe is geworden

M.I.V.W
02-07-2006, 21:55
Ik heb dat idee ook!
Ook daar kan een dronken mongool een ongeluk veroorzaken (nog nooit meegemaakt o.i.d. gelukkig) maar auto's bekrassen en zelfs in de hens
steken :eek:
Dat zie ik op Budel b.v. toch echt NOOIT gebeuren.

Sterkte aan iedereen die schade heeft :(

Even voor de Aircooled jongens onder ons,
Het betreft nu wel een algemene auto meeting en daar komt veel,HEEEELveel publiek op af.
Helaas ook jongens die net een rijbewijs hebben en effe willen laten zien wat ze kunnen.
Ik heb persoonlijk een vreselijke hekel aan dit soort meetings,je ruikt gewoon dat er niets anders dan geld en nog eens geld verdient moet worden en iedereen kan de schijt krijgen ,geld verdienen en nog eens geld verdienen.
Van mij krijgen ze bij Automaxx geen rooie cent.
Straks lopen alle mannen van Automaxx weer in Las vegas voor 2 weken op de SEMA SHOW.van jullie centen.
En zouden de meetings van Automaxx verzekerd zijn voor dit soort geweld???
Zo niet dan heeft MIVW het beter voor elkaar.
Op VW MANIA heb ik nog nooit problemen gezien,mischien dat het wel eens een keer niet 100% was maar de sfeer is gelijk aan een Spa of een Budel.

Volgend jaar gewoon Boycotten die automaxx meetings. :rock:

jettaracing
02-07-2006, 22:01
Het betreft nu wel een algemene auto meeting en daar komt veel,HEEEELveel publiek op af.
Helaas ook jongens die net een rijbewijs hebben en effe willen laten zien wat ze kunnen.
Ik heb persoonlijk een vreselijke hekel aan dit soort meetings,je ruikt gewoon dat er niets anders dan geld en nog eens geld verdient moet worden en iedereen kan de schijt krijgen ,geld verdienen en nog eens geld verdienen.
Straks lopen alle mannen van Automaxx weer in Las vegas voor 2 weken op de SEMA SHOW.van jullie centen.
Op VW MANIA heb ik nog nooit problemen gezien,mischien dat het wel eens een keer niet 100% was maar de sfeer is gelijk aan een Spa of een Budel.

:iamwithst :hug:

mk1owner
02-07-2006, 22:03
Ik ben ook meer in voor forum meetings! Vind het wel zwaa idioot dat er mensen zijn die auto's gaan bekrassen bezopen lopen rijden en zelfs auto's in de fik steken :confused: snap het allemaal niet! Tevens respect voor die knul met zn golf 3 veel sterkte aan hem en mede gedupeerde! Groetjes arjan

bugs
02-07-2006, 22:44
voor de auto's hoef je idd niet naar automaxx. maar een weekendje ontcijferen wat voor een auto onder de spoilerpakketten schuilt, en dom ouwehoeren was het altijd erg geslaagd!
dit was mijn 4e jaar, en de vorige jaren was de sfeer op de camping stukken beter. erg jammer, maar dit was voorlopig het laatste automaxx gebeuren dat ik heb bezocht..

serge pot
03-07-2006, 02:00
weer een dombo meeting om af te vinken waar je nooit heen hoeft te gaan .

een weekend treffen met diverse automerken ,heeft nog nooit gewerkt .

mellowyellow20VT
03-07-2006, 09:23

Helemaal mee eens!!!

Racelook
03-07-2006, 13:54
WTF is automaxx? Is dat een autoblad? Laat maar heb t al gevonden.

Echt belachelijk dat dit tegenwoordig gebeurd. Hopelijk wordt er toch nog iemand opgepakt en aangeklaagd voor de opgelopen schade. Auto's in de fik steken, nondejuh als ze da bij mijn auto zouden doen. Ben normaal heel rustig maar dan..... :mad:

Niet te geloven.

M.I.V.W
03-07-2006, 15:51
Ik ben ooit eens naar Chinney geweest in Frankrijk,daar waren we zogenaamd uitgenodigd ,samen met nog 20000 mensen dus,na 2 uur in de rij te hebben gestaan waren we eindelijk binnen en na 20 euro te hebben betaald konden we zo weer het terrein weer af,het was vol sorry.
Ook dit was weer een 1001 merken meeting waar alleen maar voor de winst wordt gedraaid, de organisator nog vertellen dat het een vw meeting was,ik denk dat sommige de beste man wel kennen,Audi A4 station op airide en 20" velgen,nu heeft de beste man een Porsche 996 omgebouwd naar nieuwste 911.

Boycotten die meetings.
Zoals Serge al zegt ,Het werkt gewoon niet.

René
03-07-2006, 16:20
http://www.streetxclusive.com/IMG_1734.JPG

http://www.streetxclusive.com/IMG_1735.JPG

http://www.streetxclusive.com/IMG_1736.JPG

dus.....

Sponze®
03-07-2006, 16:43
voor mij ook de laatste keer geweest al de jaren hiervoor was het toppie...
dit jaar was gewoon ruk...
van de bekrassers niks vernomen maar zwaar klote als dit je overkomt...

iedereen sterkte en succes met de wagens...

En weer het pilsje gemist he :(

----------------------------------------------

Zaterdag heen gegaan, en een enorm feest
gehad met ons clubje. Tot n uur of 3 s'nachts...

Stond ook op veld G. M'n zussie d'r Parivarianto
is bekrast :mad:

Zie wel veel overdreven verhalen hier op t net,
maar ik ben er volgend jaar niet weer bij!

We zoeken ons wel een ander weekendtreffen op!

Racelook
03-07-2006, 16:58
Heb net nog ff 50 pagina's zitten lezen op het forum daaro.

Maar wat een troep op de foto's. Dat kost alleen al de 50 euro entree per persoon!!!

Achja waar gaat de samenleving heen tegenwoordig :(

Larsv5
03-07-2006, 17:48
Laat dit dan maar een teken zijn dat we er volgend jaar niet heen gaan.

Voor de gene met schade SUC7

volksaddiction
03-07-2006, 22:58
Heb net nog ff 50 pagina's zitten lezen op het forum daaro.

Maar wat een troep op de foto's. Dat kost alleen al de 50 euro entree per persoon!!!

Achja waar gaat de samenleving heen tegenwoordig :(
50 pagina's ??
Zijn er nu al 148 :eek:
Echt jammer dat zulke dingen gebeuren, heb echt met ongeloof sommige verhalen zitten lezen..........maar het schijnt toch te gebeuren :(

VWJYI
05-07-2006, 14:33
die idioten van automaxx die zijn alleen maar op het geld uit..... paar jaar geleden toen dat automaxx gedoe begon ben ik een x in lelystad geweest... 2 1/2 uur rijden voor niks want je moet je van te voren aanmelden anders kom je het terrein niet op.... belachelijk gewoon laat mij maar fijn naar duitsland en belgie gaan daar kun je nog ouderwets naar toe rijden zonder je aan te melden en de hoofdprijs te betalen....

M.I.V.W
05-07-2006, 17:09
die idioten van automaxx die zijn alleen maar op het geld uit..... paar jaar geleden toen dat automaxx gedoe begon ben ik een x in lelystad geweest... 2 1/2 uur rijden voor niks want je moet je van te voren aanmelden anders kom je het terrein niet op.... belachelijk gewoon laat mij maar fijn naar duitsland en belgie gaan daar kun je nog ouderwets naar toe rijden zonder je aan te melden en de hoofdprijs te betalen....

AMEN :hug:

bobby-digital
05-07-2006, 17:15
Helemaal mee eens!!!

sluit ik me bij aan, boycotten die hap

patrick 86c
06-07-2006, 19:31
blij dat ik niet voor dat soort evenementen ben.
ik heb wel beter dingen mee gemaakt,weekendjes baarlo"GTI-treffens",vw-mania.
dit lijkt gewoon nergens meer op.

Lieuwe
07-07-2006, 16:23

Auto total loss

Jonge ongedeerd GELUKKIG

Blablablabla.

Heb net met hem gesproken en hij is niet in slaap gevallen en ook niet over de kop gevlogen (wel flink wat bomen gepakt ja). Hij reed achter een andere auto en daar viel iets onderweg. Daarvan schrok hij en week uit naar rechts kwam in de berm etc etc. Maar het is wel zonde van de auto ja. Hij wacht nu nog af hoe het komt met de verzekering etc.

M.I.V.W
07-07-2006, 16:40
Ik ben bang dat de verzekering niks gaat uitkeren,of hij moet allrisk verzekerd zijn,verder is het allemaal zijn schuld. oorzaak is vaak niet te achterhalen.

sanderz
09-07-2006, 11:22

das ook niet helemaal waar want laatst op kzf stond ik in het ratlook pad en begonnen er ook 2 gasten met elkaar te vechten terwijl de ene z'n zoontje nog in ze armen had, duurde een hele tijd voordat de bewaking kwam. er lipe allen iemand in een oude legeroutfit rond met een houten knuppel die sprong er tussen. en dit waren gasten van 30+ jaar oud.

ikzelf kom ook niet meer naar automaxx evenementen want ik ben wel genezen van al dat plastic en dronken mannetjes van 18 jaar.

karretje
10-07-2006, 19:06
Nou,nou.... :chair:

Een meeting moet iets zijn om nooit meer te vergeten,maar daar is dat niet het geval(ja in negatieve zin ja).

En luchtgekoelde meetings zijn volgens mij ook zekers leuker,nu twee keer budel geweest,maar dat is echt super geweldig!!!! :rock:

Maar deze meeting is ook alle merken,dat vind ik al helemaal nix,allemaal sjonnies.(sorry) :cool:

Groetjes!!!!

Tommy
10-07-2006, 19:59
Ik was vorig jaar al klaar met automaxx.... Alleen al door het niet over alcohol(al dan niet icm andere rommel) kunnen van bepaalde mensen.

Ga misschien binnenkort wel weer eens een dagje ergens heen... MIVW meet gemist, nog wel spijt van.... Maar heb het ook wel wat gehad met de meetings.

Berserker
26-07-2006, 15:06
deze jongens vonden het wel leuk :D :woowoo: :chair:

http://depaters.tripod.com/id7.html

Berserker
27-07-2006, 09:36
Klein kritisch nootje: dat is in Assen, dit topic gaat over Biddinghuizen...

ohw sorry, ik kwam t toevallig tegen op internet en vond t wel een typisch verslag....

Lennart
27-07-2006, 12:52
[QUOTE=henkwassenaar]En Schrok me dood toen ik net te horen kreeg dat Feije een ongeluk had gehad,terwijl gister nog met hem heb gesproken....

Blablablabla.

Heb net met hem gesproken en hij is niet in slaap gevallen en ook niet over de kop gevlogen (wel flink wat bomen gepakt ja). Hij reed achter een andere auto en daar viel iets onderweg. Daarvan schrok hij en week uit naar rechts kwam in de berm etc etc. Maar het is wel zonde van de auto ja. Hij wacht nu nog af hoe het komt met de verzekering etc.

Holy shit!!! Dat had ik nog niet gehoord! Ik vond het laatst al zo vreemd dat z'n auto niet voor hun huis stond :confused:

Tento
27-07-2006, 17:59
ach ja, afgezien van wat krassen hebben we ons weer best vermaakt, wel met de kleinste samensteling van de afgelopen jaren maar niet minder gezellig!!!!!!

http://www.vw-speed.nl/verslag/summermax.htm