Log in

View Full Version : Caddy of Jetta I?

ZOAB
04-07-2006, 22:11
Helleu allemaal,

Ik ben na 4 jaar eigenlijk wel op mijn Golfje uitgekeken.

Voor het weekend heb ik al een Kadett C Coupé en als daily zoek ik of..
een Jetta I of....
een Caddy I

Welke is beter aan te raden voor woon/werk? Rijdt/zit een Caddy wel prettig op lange afstanden? Ik rijd ong. 20d km per jaar.

Ik vind ze allebei echt geweldig qua lijnenspel/design dus ik heb mijn keuze nog niet echt kunnen maken, vandaar mijn vraag welke er meer geschikt voor zou zijn. (ook qua onderdelen beschikbaarheid etc.).

Roept u maar ;)
groeten Boaz

breadfan83
05-07-2006, 11:54
tis maar wat je prettig vind... denk dat de jetta wat meer comfort biedt, maar tis eigenlijk heel persoonlijk. ik vind t bij de caddy verschrikkelijk (zou me echter niet weerhouden dr eentje te kopen, n ander vind t prachtig

waar ga je de auto voor gebruiken? miss dat de bak van de caddy wel makkelijk is voor t een of t ander

kweet ook niet of je al plannen hebt voor je nieuwe daily. t zijn iig twee compleet verschillende auto's, dus kijk ook een beetje naar welke voiture t beste bij je eventuele plannen past...

Erwin G60
05-07-2006, 18:57
Ik heb een jaar in een caddy gereden met scirocco stoelen je zit alleen wat rechtop als je te lang bent zit een caddy niet zo lekker meer en ze zijn lawaaierig.Als je de bak toch niet gebruikt zou ik voor een jetta kiezen is wat comfortabeler en rijd beter vind ik persoonlijk

ZOAB
05-07-2006, 19:13
Mja, ik ben toch wel van de afdeling 'ik wil iets wat je niet te vaak ziet' en Jetta's I kom je nog vrij vaak tegen.. Ik heb geen specifiek plannen met de laadbak, maar ben als bestuurslid van onze club toch degene die het meest met spullen aan het slepen is..
Mooie combi denk ik zo..

Echt comfort ben ik nu ook niet gewenst: megastijve schroefset en kuipjes waar je ook in een hoek van 90 graden zit.. Veel erger kan het niet worden haha

Qua plannen kunnen ze allebei heel goed 'dienst' doen.. redelijk retro, dikke gepolijste velgen...
Weet iemand nog een Caddy? Na een vrije dag met denkwerk ben ik er denk ik wel uit ;)

grtz Boaz

Erwin G60
05-07-2006, 19:19
Mja, ik ben toch wel van de afdeling 'ik wil iets wat je niet te vaak ziet' en Jetta's I kom je nog vrij vaak tegen.. Ik heb geen specifiek plannen met de laadbak, maar ben als bestuurslid van onze club toch degene die het meest met spullen aan het slepen is..
Mooie combi denk ik zo..

Echt comfort ben ik nu ook niet gewenst: megastijve schroefset en kuipjes waar je ook in een hoek van 90 graden zit.. Veel erger kan het niet worden haha

Qua plannen kunnen ze allebei heel goed 'dienst' doen.. redelijk retro, dikke gepolijste velgen...
Weet iemand nog een Caddy? Na een vrije dag met denkwerk ben ik er denk ik wel uit ;)

grtz BoazAls je niet om zulke dingen geeft had ik ook een caddy gekocht ik vind ze kwa uiterlijk heel mooi en dat bakkie is wel handig :D

vw dennis
05-07-2006, 19:25
Denk dat een jetta voor veel km's wel wat luxer is, maar z'n caddy, ik vind ze echt super :)

Der Typ Siebzehn
06-07-2006, 15:09
Mja, ik ben toch wel van de afdeling 'ik wil iets wat je niet te vaak ziet' en Jetta's I kom je nog vrij vaak tegen..

Jetta´s 1 ????? Waar dat dan????? Zijn volgens mij toch een tamelijke zeldzaamheid inmiddels.....

ZOAB
06-07-2006, 15:45
Jetta´s 1 ????? Waar dat dan????? Zijn volgens mij toch een tamelijke zeldzaamheid inmiddels.....
Niet op straat natuurlijk, maar als ik zo op meetings kijk.. ik zie ze dan echt vaker dan Caddy's. (natuurlijk niet zo vaak als Golfjes I ofzo ;) )

Anyway: Ik ga morgen bij een rode Caddy 1.6d kijken ;) Kans bestaat dat ik de Golf 1 op 1 met hem kan ruilen :rock:

vwgolf1
06-07-2006, 17:20
heb ze allebij gehad...maar caddy is leuker...vind t "publiek" ook

Sponze®
06-07-2006, 17:48
Caddy is unieker :)

echter kun je niet ff met z'n 4en ergens
heen, want je hebt geen achterbank ;)

Qua comfort zou ik ook voor de Jetta gaan,
maar ik ben nou ook niet echt zo'n comfort-rakker :D

Succes met het zoeken naar een goeie caddy ;)

heineken787
06-07-2006, 17:56

als ik me ogen open zie ik er al 1 staan.
een hele mooie witte :)
ohhhh die is van mezelf :P:P
ik zou zelf weer voor een jetta gaan, als ik tussen die 2 moet kiezen dan he.
vind een passat van vroeger ook wel kick en als je daar een goede van hebt trek je ook zeker veel bekijks. en die zie je minder vaak als een caddy.

Der Typ Siebzehn
06-07-2006, 18:33
Niet op straat natuurlijk, maar als ik zo op meetings kijk.. ik zie ze dan echt vaker dan Caddy's.

okay, op meetings is wat anders, maar op een gewone dag als deze in de "vrije natuur" :D toch zelden... :rolleyes:

Sponze®
06-07-2006, 18:52
als ik me ogen open zie ik er al 1 staan.
een hele mooie witte :)
ohhhh die is van mezelf :P:P
ik zou zelf weer voor een jetta gaan, als ik tussen die 2 moet kiezen dan he.
vind een passat van vroeger ook wel kick en als je daar een goede van hebt trek je ook zeker veel bekijks. en die zie je minder vaak als een caddy.

Dan toch maar een scirocco :cool:

Ik weet trouwens zo 3 nette Jetta's 1 te staan
hier in de buurt... En dan niet verlaagd o.i.d. en
ook geen jong volk er in ;)

En dan m'n eigen en die van m'n zussie nog :cool:

ZOAB
06-07-2006, 19:04
en vanavond al de eerste kijker voor de Golf..
Als het meezit heb ik morgen al een Caddy 8)

maartenunplukt
14-07-2006, 22:07
en heb je em?

Edrik
15-07-2006, 00:05
Denk dat het weinig uitmaakt of je een caddy of jetta koopt.
Caddy heeft maar 2 zitplaatsen, maar wel een bak (waar je denk ik niets in wil leggen als het regent).
En een jetta heeft ook zo zijn bakje, maar wel met 4 zitplaatsen.
Persoonlijk zou ik voor een jetta gaan, maar een caddy is ook héél erg gaaf!!

ZOAB
15-07-2006, 10:36
woeiiiii :D :D

http://i27.photobucket.com/albums/c186/Hypertuningfotos/Afb072.jpg

Mijn hoofd bruist al van de plannen haha
Foto met mijn telefoon, ik zal nog ff betere maken. Straks eerst even grill met chromen biesje erin (heeft iemand nog de zijstukjes daarvan liggen en eentje met enkele koplampen?) en de laadbak met antiroestprimer en hammerite behandelen..

ohja, en die stomme lampen gaan eraf :chair: :D

Edrik
15-07-2006, 10:40
Cool!!

Menace
15-07-2006, 11:51
Suc6 dermee Bo ;) gaat vast n gaaf dingetje worden :)