View Full Version : gezocht leuk setje velgen voor een polo 2f
Ik ben op zoek naar een leuk setje velgen voor een zacht prijsje.
13 inch 145 als dit de standaard maat is.
ze hoeven niet mooi te zijn als ze maar redelijk goed zijn.
Dit is de bedoeling wat ik ervan maken wil:
http://www.volksforum.com/albums/files/8/9/1/Graku.jpg
Ik hoor het wel
Golf_1_gts
06-07-2006, 22:17
moet je eens zoeken naar een setje alleycats...lijken erg op deze graku rennsports zijn alleen ééndelig, maar een stuk goedkoper....:)
Berserker
07-07-2006, 08:31
Bbs mahle (of de Ceres, lijken allemaal op elkaar) 1 delige velgen 6j breed maar wel lage et waarde....
je vroeg in het andere topic waarom 3 delig, nou omdat dit oude racevelgen zijn, je kunt ze dus aanpassen in breedte omdat ze uit 3 delen bestaan, Binnenring-hart-Buitenring...
Big_Mac_Mark
07-07-2006, 11:08
Ik heb hier nog 5 stuks, 13inch 6 j ATS classics liggen...Iets voor jou, Arno?
evilnyntje
07-07-2006, 11:18
Ik heb anders nog wel 14 inch Centra pepperpots liggen, gunstige et waarde voor polo, iets van 48 meen ik.
Golf_1_gts
07-07-2006, 11:41
Bbs mahle (of de Ceres, lijken allemaal op elkaar) 1 delige velgen 6j breed maar wel lage et waarde....
je vroeg in het andere topic waarom 3 delig, nou omdat dit oude racevelgen zijn, je kunt ze dus aanpassen in breedte omdat ze uit 3 delen bestaan, Binnenring-hart-Buitenring...
ik vind gruka rennsport en alleycats toch wat afwijken van de bbs mahle, rial honinggraats en andere varianten :D
Berserker
07-07-2006, 11:58
ja maar tblijven 13" honingraat velgen die redelijk betaalbaar zijn, tegenover graku, bbs en albert rennsport....
Ik heb hier nog 5 stuks, 13inch 6 j ATS classics liggen...Iets voor jou, Arno?
euhm hoe ziet dat eruit als ik vragen mag?
fotootje?
godsamme dat wist ik niet
dus je kan ze ook naar eigen smaak verstellen.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.