GTIDriver
06-07-2006, 23:10
hi mensen,
ik heb nog een compleet systeem liggen van een corrado G60 en ga deze op mijn golf zetten, de schijven en de klauwen e.d. zitter er al op, alleen kom ik niet helemaal uit de kabelboom. ik hou 1 draad en 2 stekkers over.
de draad die ik over hou is zwart/geel, en gaat volgens de schema's van een G60 naar de digifant computer.
1 van de 2 stekkers is een losse kabelboom, met aan de andere kant het abs lampje, de 2e stekker komt uit de kabelboom van de ABS zelf, en gaat naar de zekeringkast. nou weet ik eigenlijks wel zeker dat deze 2 stekkers met elkaar te maken hebben, maar hoe moet ik ze aan elkaar koppelen, en welke draden heb ik daar e.v.t nog extra voor nodig.
het moet allemaal op een oud type golf komen, met dus ook het oude type zekeringkast.
of is het in dit geval toch handiger om een zekeringkast van een later type te pakken (alles ligt toch uit de auto), of zelfs van een golf 2 en dan de boel omstekkeren naar de golf 1?
dat laatste zie ik niet echt zitten, maar een nieuwere type golf 1 kast is nog wel te doen.
wie is me voor gegaan? ik weet dat het kan, maar hoe? iemand een how-to o.i.d.?? ik wil er graag volgende week mee beginnen...
mvg Bert
ik heb nog een compleet systeem liggen van een corrado G60 en ga deze op mijn golf zetten, de schijven en de klauwen e.d. zitter er al op, alleen kom ik niet helemaal uit de kabelboom. ik hou 1 draad en 2 stekkers over.
de draad die ik over hou is zwart/geel, en gaat volgens de schema's van een G60 naar de digifant computer.
1 van de 2 stekkers is een losse kabelboom, met aan de andere kant het abs lampje, de 2e stekker komt uit de kabelboom van de ABS zelf, en gaat naar de zekeringkast. nou weet ik eigenlijks wel zeker dat deze 2 stekkers met elkaar te maken hebben, maar hoe moet ik ze aan elkaar koppelen, en welke draden heb ik daar e.v.t nog extra voor nodig.
het moet allemaal op een oud type golf komen, met dus ook het oude type zekeringkast.
of is het in dit geval toch handiger om een zekeringkast van een later type te pakken (alles ligt toch uit de auto), of zelfs van een golf 2 en dan de boel omstekkeren naar de golf 1?
dat laatste zie ik niet echt zitten, maar een nieuwere type golf 1 kast is nog wel te doen.
wie is me voor gegaan? ik weet dat het kan, maar hoe? iemand een how-to o.i.d.?? ik wil er graag volgende week mee beginnen...
mvg Bert