View Full Version : NIEUWE Stickers Volksforum.com te koop !!
Ze zijn er! De nieuwe Volksforum stickers.
Deze maal op transfer basis, mooi uitgesneden dus alleen de letters zonder achtergrond. Erg subtiel! Siert zelfs de meest 'cleane' auto.
Verkrijgbaar in grijs, zwart of wit.
Afmeting: bxh ca 120x16mm
Prijs: €1,00 per stuk (inc BTW)
Verzendkosten: €0,39 per bestelling (ex BTW)
Voorbeeld van het ontwerp:
http://www.volksforum.com/users/stijn/vfwit.gif
http://www.volksforum.com/users/stijn/vfzwart.gif
http://www.volksforum.com/users/stijn/vfgrijs.gif
In de praktijk (met dank aan Marinda's GTI):
http://www.volksforum.com/users/stijn/voorbeeld1.JPG
http://www.volksforum.com/users/stijn/voorbeeld2.JPG
http://www.volksforum.com/users/stijn/voorbeeld3.JPG
Bestellen? Stuur een mailtje naar stickers@volksforum.com en kopieer daarin de onderstaande tekst, en vul deze aan.
Naam:
Bankrek.nummer: (ter controle van betaling)
(Aflever)adres:
Postode en plaats:
Aantal en kleur: (voorbeeld 5xzwart, 5xwit)
Je zult daarna een email terug krijgen hoe je het geld over kan maken. Als het geld bij ons ontvangen is, zullen de stickers worden verzonden.
Ik heb ze al gekocht ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/7/8/170_7091_original.jpg
vwleusden
11-07-2006, 22:09
2x wit en 2x zilver a.u.b. :)
Sorry Stijn, ik was zo enthausiast ;)
2x wit en 2x zilver a.u.b. :)
Bestellen? Stuur een mailtje naar stickers@volksforum.com en kopieer daarin de onderstaande tekst, en vul deze aan.
Naam:
(Aflever)adres:
Postode en plaats:
;)
Je plakt ze dus op de buitenkant v/d ruit?
Yep. Aan de binnenkant hebben we ook bekeken als optie, maar is minder zichtbaar.
OakgreenVR6
12-07-2006, 11:35
Ook af te halen op mania?
ik heb ze besteld. ben benieuwd
Dubweiser
12-07-2006, 14:45
ook maar meteen van elk 5 besteld
want als je `t doet, kan je het ook maar beter meteen goed doen :D
VwPolo89
12-07-2006, 17:38
komt er iemand op 23 juli naar de vw meeting in ranst? om ze dan eventueel mee te brengen? dat is handiger dan een paar euro over te schrijven vanuit belgië
@vwpolo89: zeg het maar welke je wilt hebben. ik ga er ook bestellen en dan doe ik die van jou ook wel. ik kom toch naar ranst. pm me maar ff.
breadfan83
12-07-2006, 18:11
zijn de oude stickers al helemaal uitverkocht? of kan ik daar n setje van meebestellen als ik dr hier een paar van koop?
pictuner
12-07-2006, 21:58
bestelling verstuurd, je kan nooit teveel vw-fan-stickers hebben:D Ook al plak je hem niet OP de auto.
Van 't weekend al gesignaleerd in Denemarken ! :)
Alleen vind ik het zoo jammer dat ze er niet in spiegelbeeld zijn... :( :chair:
Kevin20v
12-07-2006, 23:02
Als Rene nu een nieuwe vriendin krijgt kan ze niet d'r tepels achter de stikker verbergen...................
daar is over nagedacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D hahaha
Nee mannen, effe serieus ze zien er goed uit! :woowoo:
heb je 4 zilvere thuis liggen??(voor de audi ook natuurlijk :cool: )
kom ik ze snel ophalen :)
stijn, heb je er ook in molenschot liggen?? dan kom ik er morgen nog een aantal ophalen
Ik woon niet in Molenschot Jeroen, dus helaas gaat dat niet lukken. Ben er ook veel te weinig :( Voor 39 cent extra heb je ze in de bus.
pictuner
22-07-2006, 19:47
ze zijn hier goed aangekomen. Top(Y)
Kris Hoekstra
26-07-2006, 09:00
Zo ik heb er ook een paar besteld. Ziet er toch wel geinig uit zo op je raam ;)
knarfmk1
27-07-2006, 08:47
komt er ook weer een wedstrijd met "plak deze sticker op de meest onmogelijke plaatsen?" :D
Ja, dat is wel een idee om dat nog eens over te doen.
Iedereen al uit-ge-sticker-d?
VwPolo89
01-08-2006, 14:16
de mijne hangen sinds dit weekend tegen de raam en ik moet zeggen dat ik ze een stuk beter vind dan de vorige, passen beter bij de kleur van mijn auto :)
Ik heb ze ook besteld en hoop dat ik ze donderdag binnen krijg want dan kan ik ff reclame rijden op vw-blasen. :D
Ik heb ze ook besteld en hoop dat ik ze donderdag binnen krijg want dan kan ik ff reclame rijden op vw-blasen. :D
Je envelop is vandaag op de bus gegaan, dus komt goed.
Nee, hoor eerst de oude opmaken. :D
Dan pas nieuwe bestellen. :rock:
breadfan83
01-08-2006, 18:59
en ik heb vandaag mn oude-school plakkers binnen gekregen, dus die gaan dr nu op
ik bestel me wel n setje van de nieuwe als ze uitverkocht zijn :tongue"
(of miss als dr een grote achterruit variant komt)
komt er ook weer een wedstrijd met "plak deze sticker op de meest onmogelijke plaatsen?" :D
Dat is wel een goeie ja, daar gaan we eens iets voor uitwerken
Vento Vice
06-08-2006, 12:04
Ik had ze ook meteen besteld en ze waren al binnen 3 dagen binnen, thanx!
Zie hier het resultaat:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/GTdstickers.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/GTkoplampspoilergrillelijstenlogozwart1.jpg
;) ...isn't it beautifull?! :rolleyes:
classicline
09-08-2006, 10:34
hey,
zouden jullie 5xzilver en 5x wit mee kunnen nemen voor mij naar mania?
groetjes twan
classicline
10-08-2006, 09:17
ok dan bedankt sander.
Volkswagenaar
14-08-2006, 13:23
Even het topic weer onder de aandacht proberen te brengen.
Mijn bestelling is ook rond zie ik net in m'n mail.
Het bedrag is overgemaakt, en staat als 'in behandeling'.
nou jongens... mijn stickers waren niet echt helemaal van de beste kwaliteit.
Raam goed schoongemaakt, sticker erop, daarna goed wrijven, trek ik het papiertje er langzaam af. Willen de . en de C helemaal niet blijven plakken.
Blijkt dat het plaksel van de . en C nog op het stickervelletje is blijven zitten... :mad:
beetje jammer... en zie hier het resultaat: volksforum om
http://members.lycos.nl/arjenellens6/stickers02.jpg
Als je het papiertje rustig van links naar rechts of andersom lostrekt en onverhoopt blijft toch nog een letter niet kleven, dank kun je het papiertje gewoon weer terug drukken en extra wrijven.
Het is en blijven transfers: vereisen meer preciesie en geduld dan gewone stickers.
Was het een witte of een grijze? Stuur je wel een nieuwe.
het was een witte ;)
maar laat maar zitten joh, ik stoor me er niet aan (nog niet tenminste) en heb ook nog 2 zwarte stickers liggen... alleen kunnen die niet op het raam, dan zie je ze bijna niet :rolleyes:
Ik wil even een nieuwe bestellen , (grijs )
probeerde um net erop te plakken , maar helaas ging het niet goed , de helft bleef hangen ..
dus doet u maar een grijsuh :)
Uw aandacht voor een service-mededeling....
Ikke, de sticker-man, ben vanaf morgen twee weken op vakantie.
Ieder die dus momenteel wacht, besteld heeft, betaald heeft of denkt te gaan bestellen wordt dus vriendelijk verzocht twee weken geduld te hebben :)
-Overigens: bestellen kan gewoon, maar verwacht dus geen onmiddelijk antwoord :D -
Zit er trouwens een Copyright op? ;) M'n vader kan namelijk ook zelf dit soort stickers maken :rolleyes:
breadfan83
27-08-2006, 00:17
Zit er trouwens een Copyright op? ;) M'n vader kan namelijk ook zelf dit soort stickers maken :rolleyes:
maar dan steun je je pa, en niet je forum! :D
Inderdaad gewoon bestellen en dan een raamband ofzo door je pa laten maken, zijn vast wel mensen die, die dan weer willen hebben. Vraag je iets meer voor de moeite of voor het forum!
Om de daad bij het woord te voegen, doe mij er maar 6, van elke 2!
Maare waarom ga je op vakantie als ik eindelijk heb besloten stickers te bestellen? Wil namelijk eigenlijk geen stickers op de wagen...
zijn ze op de stikkers
ik wacht al 2 weekjes op de dingen
ja oke maar 2 weekjes ...ja netjes overgemaakt naar rekening nummer in den haag
ik wacht af was maar ff vraagje
voor mij 3x wit en 3x grijs aub,
heb ook al mailtje gestuurd :)
zijn er ook nog T-shirts te krijgen ??
Ben ook wel benieuwd of ik mijn stickers nog kan krijgen. Heb alleen hier gevraagd. Geen PB oid gedaan aan iemand.
Ben ook wel benieuwd of ik mijn stickers nog kan krijgen. Heb alleen hier gevraagd. Geen PB oid gedaan aan iemand.
Beste en Enige manier om te bestellen:
Naam:
(Aflever)adres:
Postode en plaats:
Je zult daarna een email terug krijgen hoe je het geld over kan maken. Als het geld bij ons ontvangen is, zullen de stickers worden verzonden.
voor mij 3x wit en 3x grijs aub,
heb ook al mailtje gestuurd :)
zijn er ook nog T-shirts te krijgen ??
ik heb ze 2 weken terug besteld en ook meteen het geld overgemaakt toen ik de mail binnen heb gekregen, maar heb tot op heden nog niks vernomen dat ze verstuurd zijn. en zijn ook nog niet aangekomen?
zijn ze misschien op of zit er wat vertraging in? :redface:
Erik,
Neen, ze zijn nog niet op. Onze vliegende member zorgt voor verzending van de stickers
en die vliegt nu op en neer naar verweggistan, zonder dat hij Schiphol aan doet. Wij
doen het ook in onze vrije tijd hè. ;)
Dus, nog even geduld, dan vliegen ze ook bij jou de brievenbus in. :D
ahhh thnx Luuk, ja ik wist niet dat Stijn een vliegende forummer was :D, maar dan weet ik dat nu ;):),
ik wacht het dan maar rustig af en bedankt voor je snelle reactie. jullie leveren toch goed werk hoor, respect !!! :hug:
golf mkII 16v
28-01-2007, 18:48
Heb stikkers besteld maar krijg het bestand van het reknr. niet open
Kan dat ook in een gewone mail verzonden worden dat ik het gelijk kan zien
Bvd dank
Het is een PDF bestand, te openen met Acrobat Reader.
golf mkII 16v
28-01-2007, 22:24
Het is een PDF bestand, te openen met Acrobat Reader.
Zegt mij niets,ben niet zo van de computers
Kan bij mij maar met 2 mogelijkheden een bestand openen????????
Ik stuur de rekening wel in een ander format.
golf mkII 16v
29-01-2007, 17:16
Gelukt kan het nu openen
golf mkII 16v
19-02-2007, 21:50
Wanneer kan ik de stikkers verwachten
vrgr
Deze week nog... Het gaat af en toe wat traag nu omdat we juist in een overgang zitten wat bankzaken betreft.
Desalniettemin zal ik mijn best doen om de bestellingen zsm af te werken. Bedankt voor jullie begrip!
golf mkII 16v
28-02-2007, 18:41
Deze week nog... Het gaat af en toe wat traag nu omdat we juist in een overgang zitten wat bankzaken betreft.
Desalniettemin zal ik mijn best doen om de bestellingen zsm af te werken. Bedankt voor jullie begrip!
Geld dat voor vorige week of ook nog deze en de volgende week :D :D
Hoop er zo spoedig mogelijk van te genieten :thumbup:
gr jan
golf mkII 16v
05-03-2007, 17:55
heb ze binnen :thumbup:
Gelukkig, sorry dat het zo lang duurde, was net een (erg) ongelukkig moment tussen overgang van bankzaken :(
Bedankt voor je geduld, vanaf nu zullen de zaken weer snel gaan.
golf mkII 16v
08-03-2007, 20:09
Stikkers [geprobeert]:D op te plakken
Bij de eerste stikker bleef de achterkant vast zitten op de O en de S toen de stikker er voor de helft op zat
Die is dus VERPRUTST :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Is er garantie op :D
Beter wrijven...... Wrijven tot je er bij neervalt, papier beetje wegtrekken, blijft iets nog hangen: terug en nog meer wrijven.
Wat was je reknr? Stuur je wel een paar nieuwe.
heb vandaag ook m'n pakketje binnen en gelijk de stikkers opgeplakt, had nergens problemen mee, zaten er zo op :thumbup:
golf mkII 16v
09-03-2007, 18:53
Beter wrijven...... Wrijven tot je er bij neervalt, papier beetje wegtrekken, blijft iets nog hangen: terug en nog meer wrijven.
Wat was je reknr? Stuur je wel een paar nieuwe.
Ze bleven wel plakken,allleen te goed op de achterkant
Die bleef op de letter zitten,de rest er omheen zat op de ruit alleeen de Oen de S die zaten niet vast
1 is er verprutst maar ik had er 4 dus dat zit wel goed
Miss. op de forum meet dat ik er 1 in ontvangst kan nemen :D
is wel goede survus :thumbup:
Anytime!
Tja het is het nadeel van transfers: het zijn fragiele dingen bij het opplakken. Als het eenmaal zit echter zijn ze des te fraai.
hey stijn,
tijdje terug (voor pasen) heb ik 8 stickers besteld, maar heb ze nog niet binnen... wil je even checken waarom nog niet :thumbup:
Golf_1_gts
20-04-2007, 23:12
Misschien heeft de postbode ze op zijn fiets plakken ondertussen?
Voor mijn werk ben ik regelmatig in het buitenland, zo ook de laatste 11 dagen. Achterstand wordt dit weekend bijgewerkt.
is goed stijn. Waar ben je geweest???
die van de postbode vind ik ook wel cool, en geef hem eens ongelijk!! :thumbup: :rock:
Zijn deze stickers ook op de meeting op 3 juni verkrijgbaar?
Burgum? Nee zijn we helaas niet aanwezig namens Volksforum.
Wel op RetroMania (28 Mei)
Der Ghopmeister
04-07-2007, 14:36
Hoe lang duurt t normaal gesproken dat je de stickers thuis hebt na bestelling??
Der Ghopmeister
04-07-2007, 19:49
Zijn ze al betaald?
De 27e mail gehad met factuur en de 28e heb ik meteen t geld ff over gemaakt via internetbankieren.....
Soms wil ik nog wel eens last hebben van ongeduldheids verschijnselen :p
Ik zie 't (de overschrijving ;)), ze komen er aan.
Der Ghopmeister
05-07-2007, 07:18
Ok dan :tongue:
Der Ghopmeister
07-07-2007, 13:08
Ontvangen!
thnx
Der Ghopmeister
16-07-2007, 07:18
http://album.partyflock.nl/15045289.jpg
http://album.partyflock.nl/15045296.jpg
verveelde me gister nogal dus ben lekker met de polo aan t klussen gegaan * :tongue:
* Bedoel met t iron cross stickertje niks hoor......
Golf 1979
21-08-2007, 16:09
goeie stickers staan mooi plakken goed
Ik wil ze wel graag hebben maar dan als raamband, dus een stukkie GROOOTER !!
Iemand die dat voor me regelen kan voor 'weinig' ?!?
JurgenEdition
28-01-2008, 12:42
Heb een mailtje gestuurd over de stickers......
dan moet je even wachten op antwoord, Stijn is op vakantie namelijk ;)
JurgenEdition
28-01-2008, 23:20
dan moet je even wachten op antwoord, Stijn is op vakantie namelijk ;)
Tijd zat....... hoop ik :tongue:
wildeknak
21-01-2009, 17:52
Hey hey,
kan ik nog 4 Volksforum stickers krijgen?
Greetzz..!!
Natuurlijk, zie de shop (http://www.volksforum.com/index.php?id=shop) voor de mogelijkheden en bestel wijze.
smeerpeer
21-01-2009, 21:28
Dus toch; ik heb wegens aankoop andere VW tot 2x maal toe nieuwe aangevraagd, maar nooit meer 1 reactie op gehad. :confused:
Ik neem aan dat de VF mailbox vaker dan eens in de 2 maanden bekeken wordt?
Anyways, houd ik me nog steeds aan bevolen! :thumbup:
Vorige week nog alles verwerkt, dus je moet toen of een rekening of een mail gehad hebben met bericht dat jouw bestelling niet meer voorradig is.
GolfIII White
10-05-2009, 15:59
Heb vorige maand een stje stickers besteld, maar tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen :confused: :mad: :confused:
Ligt het aan mij of moet ik gewoon nog langer wachten en komt het mailtje met betalingsgegevens vanzelf in mijn postvak in?
Heb vorige maand een stje stickers besteld, maar tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen :confused: :mad: :confused:
Ligt het aan mij of moet ik gewoon nog langer wachten en komt het mailtje met betalingsgegevens vanzelf in mijn postvak in?
Je hebt op 1 mei j.l. een bevestiging van bestelling inclusief rekening gekregen als antwoord op je email.
heb vandaag nog de oldschool stickers besteld vond ik toch mooier. hoperlijk lukt dat nog en heb ik ze snel.
2.0,8v_jetta,1
18-08-2009, 16:43
ik heb ze besteld zit met smagt te wachten tot ze binnen komen :-)
Na het ontmoeten van een aantal leden van het volksforum, en de hulp die ik van ze heb gehad bij vagfest, wil ik zeker een paar stickers bestellen.. de mail is verstuurd..
nogmaals bedankt mensen.. (jetta 1 vagfest)
groetjes
Christiaan
28-08-2009, 12:12
Na het ontmoeten van een aantal leden van het volksforum, en de hulp die ik van ze heb gehad bij vagfest, wil ik zeker een paar stickers bestellen.. de mail is verstuurd..
nogmaals bedankt mensen.. (jetta 1 vagfest)
groetjes
:thumbup: Dus alles is goedgekomen?
Ik ben idd gewoon naar huis kunnen rijden, nu ga ik cabs van een r1 erop zetten denk ik. nogmaals bedankt... ik heb trouwens nog steeds niks gehoord hoe ik het moet gaan betalen(de stickers) ik denk dat m'n mailtje niet is aagekomen..
ik heb trouwens nog steeds niks gehoord hoe ik het moet gaan betalen(de stickers) ik denk dat m'n mailtje niet is aagekomen..
same overhere :thumbup: stijn weer het land uit? ;)
Ik wacht toch al een week of 3 volgens mij, op een reactie.. Ik wacht het nog maar eens af
stijn zit net als ik tijdelijk zonder internet. En via zn telefoon kan hij niet bij zn mail. We zijn met het team naar een oplossing aan het zoeken.
stijn zit net als ik tijdelijk zonder internet. En via zn telefoon kan hij niet bij zn mail. We zijn met het team naar een oplossing aan het zoeken.
jij al weer on line ?
volgens tele2 uiterlijk 18 sept. Duurt lang zat.
volgens tele2 uiterlijk 18 sept. Duurt lang zat.
je zal het nodig hebben voor je werk ...... :D
2.0,8v_jetta,1
05-09-2009, 19:17
ik heb ze binnen. en ben er erg blij mee. blij jullie toch ook die oldskool hadden meegezonden. perfect!!!!!
ze staan goed vind ik zelf. http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/3/0/7/Afb00201t.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/3/0/7/Afb006.jpg
al een oplossing??
Ik heb ze binnen, thanks volksforum.. zal me binnekort eens voorstellen
Ben nog steeds op mn stickers aant wachtten , hoe lang duurd het normaal??
wanneer heb je besteld? en heb je daar een factuur van gekregen?
factuur datum is 22-09-2009 maar heb het een 2tal weken later betaald omdat ik het vergeten was.
Heb vorige week denk ik mail gestuurd dat het geld gestort was ter herrinnering maar nog niets gehoord ervan.
Hoop ze snel te zien verschijnen :thumbup: :)
Al iets bekend van wnr ik ze ga hebben of ??
naar ik begrepen heb zijn ze onderweg.
ah perfect , heel erg bedankt , kijk ernaar uit ;)
jetta mk1 '82
14-11-2009, 23:01
volkforum stickers zijn zo 2008 volksforum kentekenplaat houders zijn helemaal the shit :rock: :D
gr. Martijn
het een sluit het andere niet uit he Martijn.
PatrickG40
16-11-2009, 21:53
heb 2 weken geleden een mailtje naar de shop gestuurd voor de stickers maar helaas nog geen reactie :(
Ik heb niks ontvangen in de shop, mail anders nog eens.
zelfde bij mij, 15 dec. mail gestuurd maar nog geen reactie.
evilnyntje
21-12-2009, 18:21
heb 2 weken geleden een mailtje naar de shop gestuurd voor de stickers maar helaas nog geen reactie :(
Ik heb niks ontvangen in de shop, mail anders nog eens.
Oeps verkeerde knop :), mail de shop anders nog eens, ik check de mail dagelijks en heb niks ontvangen.
zelfde bij mij, 15 dec. mail gestuurd maar nog geen reactie.
Wil jij ook opnieuw mailen?
We hebben alleen nog maar witte stickers overigens. Ik hoop spoedig nieuwe te ontvangen maar dat word nog bekend gemaakt.
bij wie moet ik me melden?
of hoe moet ik 't doorgeven?
http://www.volksforum.com/index.php?id=shop
heb de stickers binnen gehad ziet er goed uit zal nog wel een foto posten als de stickers op de auto zitten
evilnyntje
03-01-2010, 10:29
heb de stickers binnen gehad ziet er goed uit zal nog wel een foto posten als de stickers op de auto zitten
Mooi!
Henk Timmer
22-03-2010, 17:52
Ik ben weer mooi klaar met jullie :mad:
Heb nog geen 2 weken de stickers erop en jullie komen met nieuwe aan :tongue:
kunnen de stickers ook in spiegelbeeld gemaakt worden?
evilnyntje
22-03-2010, 18:21
kunnen de stickers ook in spiegelbeeld gemaakt worden?
Voorlopig niet, we hebben net een stel nieuwe.
jullie hebbe mail. 2x wit, 2x zwart!!
Voorlopig niet, we hebben net een stel nieuwe.
owkee kan je mij laten weten wanneer wel want dan kan ik ze aan de binnekant plakken.
evilnyntje
04-04-2010, 10:29
owkee kan je mij laten weten wanneer wel want dan kan ik ze aan de binnekant plakken.
Dat zie ik het komend jaar iig niet gebeuren.
wilde even vragen of me stickers verzonden waren ?
factuur nummer F-1024.
6 april geld over gemaakt :)
Groetjes
evilnyntje
19-04-2010, 16:04
wilde even vragen of me stickers verzonden waren ?
factuur nummer F-1024.
6 april geld over gemaakt :)
Groetjes
Als het goed is wel, laat even weten of je wat ontvangt zou nl al lang binnen moeten zijn.
oke ik laat het weten als ik het binnen heb!!
hopelijk wel :D
ik heb me stickers nog steeds niet binnen :(
factuur nummer F-1024.
6 april heb ik het geld over gemaakt
:)
evilnyntje
27-04-2010, 09:48
ik heb me stickers nog steeds niet binnen :(
factuur nummer F-1024.
6 april heb ik het geld over gemaakt
:)
Dan is er iets mis gegaan met de post, gebeurd helaas wel vaker. Ik heb je inmiddels een pb gestuurd met een oplossing.
ik heb ze binnen (Y) Bedankt voor de goede service :D
Dexizzle
26-01-2011, 15:56
Stickers nog in omloop? :o
http://www.volksforum.com/index.php?id=shop
Dexizzle
26-01-2011, 16:20
Zijn die hier op 't begin van topic aangeduid staan ook nog te krijgen? Vind die eerlijk gezegd veel mooier!
Ik durf niet te zeggen of die er nog zijn, sowieso niet alle kleuren meer, Maar stuur de shop even een mailtje dan weet je het snel genoeg.
Dexizzle
26-01-2011, 16:25
Okido gaan we doen!
Dexizzle
29-01-2011, 19:56
Wrom reageerd de shop niet!:(
kan soms even duren,maar gereageerd word er altijd.
edit;komen er ook weer nieuwe t-shirt ontwerpen in 2011?wil eigenlijk een nieuwe.....
Dexizzle
05-02-2011, 15:59
Nog altijd nix gehoord! Toch al weekje geleden!
zover ik weet is de halve crew op skivakantie.
winterslaap volgens mij :D
Joy_Goessens
11-02-2011, 12:28
K hwb nog 2x volksforum 2010 stickers besteld maar nog steeds niet binnen!
evilnyntje
11-02-2011, 17:16
K hwb nog 2x volksforum 2010 stickers besteld maar nog steeds niet binnen!
Kan aan de post liggen soms, er verdwijnt de laatste tijd nog al eens wat, zeken enveloppen met spullen. Ik zal er zondag even induiken.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.