View Full Version : Ombouwproject Golf 3:Henk Wassenaar Interieur+1.8 20VT 260pk
wow.......heel erg mooi henk
MMgolfnut1
17-11-2007, 23:56
Dik hoor! Goed om alternatieven te zien :D
desing 5000 welk steek hebben de wielen?
Wel brede randjes daarom:)
henkwassenaar
18-11-2007, 12:11
.
Toevallig weet ik 2 personen die zo'n set hebben liggen dus......................;)
Ziet er verders gelikt uit.
ja die zie je niet veel vorige maand nog 1 setje gevonden in NL
mooi setje
henkwassenaar
19-11-2007, 19:38
.
henkwassenaar
28-11-2007, 16:59
.
henkwassenaar
13-12-2007, 17:51
.
Heb je een donkerder gecoate voorruit?
henkwassenaar
13-12-2007, 18:40
.
henkwassenaar
21-12-2007, 19:00
.
henkwassenaar
22-12-2007, 11:10
.
Erg dikke wielen Henk.
Heb je ze nou bij Cultwheels laten monteren? bevalt dat goed? Ik heb namelijk foto`s gezien van velgen waar een halve kilometer teer op zat als kit?
Succes in Hoogezand!
Heey Henk, hoe ist afgelopen bij EPS??
Zit der een mooi piepke onder? :)
henkwassenaar
24-12-2007, 14:40
.
Gerrit-Tdi
24-12-2007, 21:52
Henk ziet er mooi uit die einddemper onder je auto die mannen van eps kunnen dat wel.
En hoe heeft arjan het staan met zijn projekt golf is deze ook al bijna klaar :D :D
Moet je nou echt helemaal naar EPS voor zo´n uitlaat??? lijkt mij niet meer dan een nette RVS buis met wat lasnaadjes,lijkt mij niet echt berekend ofzo.
parebool
25-12-2007, 12:41
en decibel dan? Omdat je alleen een eind demper hebt. Hier waar wij wonen is de politie goed bezig met uitlaat controlle.
Klaas-jan
26-12-2007, 13:56
het lijkt allemaal geweldig jonge , hoorde van freddie dat de lupo ook gezakt is .
parebool
27-12-2007, 09:35
de mannen van EPS weten wel wat ze doen
Moet je nou echt helemaal naar EPS voor zo´n uitlaat??? lijkt mij niet meer dan een nette RVS buis met wat lasnaadjes,lijkt mij niet echt berekend ofzo.
Dat zeg ik niet,maar is dit op geen enkele manier zelf te maken?
Zo ingewikkeld ziet dit er niet uit??of zit ik er nou 50km naast:);)
Bij Mivwcardesign kan je nu ook je voorruit laten schoonmaken ,ziet er heel makkelijk uit maar ik weet wel waar ik het over heb:);)
de mannen van EPS weten wel wat ze doen
henkwassenaar
27-12-2007, 18:49
.
Geloof mij maar ,het gaat zeker weten meer geluid maken naarmate de uitlaat warm wordt ,zeker een RVS demper.
Mijn golf klinkt ook netjes als hij koud is ,maar als hij goed heet is wordt het irritant.Werk aan de winkel ook hier dus:)
breadfan83
27-12-2007, 23:26
Hoe komt dat?
Dat ie warm anders / arder klinkt dan koud bedoel ik.
jettaracing
28-12-2007, 09:52
De RVS uitlaat van de jetta word ook iets donkerder naarmate de uitlaat warm word ,maar erg veel verschil zit er niet in dan hoor !
Het schelle geluid is dan een beetje weg ,hij hoort dan wat donkerder van geluid .
Zal wel met uitzetting of zo te maken hebben
Al sla je me dood....................
Hoe komt dat?
henkwassenaar
28-12-2007, 18:40
.
henkwassenaar
05-01-2008, 18:43
.
Sjeesbeest
05-01-2008, 19:40
sjonge das minder :( .... zou je je kleine storingen hier niet kunnen plaatsen zodat de technischi hier op het forum zich erover kunnen buigen?
......... geef de moed niet op als je je project verkoopt en het blijkt een kleinigheid te zijn dan sla je jezelf weer voor de kop. Je bent al zover en er is genoeg op het internet aan informatie te vinden.........
Suc6 man !
ps: als jij je motorruimte zo clean heb dan denk ik dat je het probleem van eletronische storingen in een massapunt moet zoeken !
wiljanvr6
05-01-2008, 21:05
ja balen kerel !,dat wordt ff zoeken
Henk bel/mail Ron van valo ff, die kan vast en zeker je storing deruit halen...
Voorzover ik weet was jouw kabelboom /computer combinatie een set van Audiparts.
Bob bij ons in de club had dat ook en daar kon ook niemand wat mee doen,alleen Audiparts zelf,Het broertje van Coen die maakt deze sets en die kan deze ook chippen en meer,neem eens contact met ze op.
Pedaalemmer
06-01-2008, 00:46
Hoe komt dat?
Uitzetting van het metaal zorgt voor een vervorming van het geluid (trillingen)
classic-edition
06-01-2008, 10:52
Kom op henk gewoon effe afstand van nemen een paar weken laten rusten en dan gewoon de draad weer oppakken.Van alle projecten die ik heb gezien of van dichtbij heb meegemaakt is er nog niet 1 geweest waar het allemaal zonder tegenslag en volgens planning is verlopen. Zeker niet bij de wat extreme projecten zoals ook deze.
Zet gewoon de deadlines uit je hoofd en ga er pas weer mee verder als je er weer zin in hebt.Gooi de planning ook weg en werk eerst punt voor punt af zodat je van de kleine successen kan genieten dit geeft weer moed om verder te gaan.
Billen bij elkaar,schouders recht,kop op en vooral doorgaan !!!
Succes met je project,het komt allemaal wel goed :thumbup:
henkwassenaar
06-01-2008, 12:57
.
henkwassenaar
06-01-2008, 13:02
.
Klaas-jan
06-01-2008, 14:34
Wat is dat jammer ben je zo ver en dan dit , rustig blijven en succes.
classic-edition
06-01-2008, 14:36
:thumbup: :thumbup:
Thanx maar op zon moment zie je het ff niet zitten omdat je zelf verder nix aan kan doen en ik niet degene zelf ben die dat kan oplossen...
Je moet hier echt de juiste persoon voor vinden die dit misschien kan oplossen.
Ook wat MIVW zegt....misschien dat hij of (Het broertje van Coen) of Ron van valo mij misschien verder kan helpen.
Ben al blij dat er wat mensen zijn die misschien wel degenen kennen die het kunnen oplossen.....
Je kan het ook altijd nog proberen bij carlo hulscher van Hulscher turbo tuning.Hij heeft de 150 pk tdi van me maatje in een golf 1 gebouwd.
Coen zijn broertje werkt bij audiparts,Bob had toen ook problemen met zijn computer,het is een Amerikaanse audi A4 computer die ze gebruiken heb ik gehoord van Bob.
Ik weet haast wel zeker dat zij je kunnen helpen.
henkwassenaar
06-01-2008, 20:57
.
door zetten henk
kop omhoog en gaan ...
corrado-usa
06-01-2008, 21:27
door gaan henk doen wij ook jonge.
komt wel goed.
wob/fireandice
10-01-2008, 17:51
veel succes henk echt niet wegdoen
krijg je gruwelijk spijt van
lees deze topic pas voor het eerst.
heb hem met open mond zitten lezen en zitten te bekijken :woowoo:
wat een auto super gewoon kleur wielen alles
dus hou de moed erin en succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
perfect :woowoo:
vw dennis
10-01-2008, 18:00
Maar wat is je probleem nu precies? Je kan de auto niet uitlezen, en daardoor de storingen niet lokaliseren/wissen/oplossen?
De stekker van die diagnose interface zitten maar een paar draden aan, je weet zeker dat deze allemaal op de goede plek aangesloten zitten? 1 draadje los daar, en er valt geen comminucatie meer mee te maken...
Heb hetzelfde probleem als een keer eerder gehad, niet bij z'n auto als jou ;) Maar daar was enkel een zekering doorgebrand.
Als je evt iets van stroomloopschema's nodig heb moet je maar PB-en, dit is zonde om te verkopen!
Succes
henkwassenaar
21-01-2008, 20:59
.
Goed nieuws Henk
Nu Kop Op en gaan...
borisgti
22-01-2008, 20:54
aanhouder wint henk.
Zie ik je nog in Oostenrijk in mei met Aal en de rest?
Breng hem eerst naar Audiparts,Audio zou bij mij in dit geval op de allerlaatste plaats komen.eerst maar zorgen dat hij lekker loopt.
Breng hem eerst naar Audiparts,Audio zou bij mij in dit geval op de allerlaatste plaats komen.eerst maar zorgen dat hij lekker loopt.
:goodpost: :thumbup:
henkwassenaar
18-02-2008, 19:20
.
PPgroningen17
28-03-2008, 12:49
hallo henk,
ik vind het jammer te horen dat je project niet loopt zoals verwacht !!
ik heb bij hendrik zuidersma en dennis hazenberg in de klas gezeten, we gingen vaak in de pauze even een rondje fietsen en jouw auto nog even bekijken.
Ik heb wat foto's bekeken zoals de auto moet gaan worden, maar wat een mooie auto !!
dit project moet je zeker doorzetten, is tog iets unieks ( al was de golf al een uniek exemplaar ) is weer eens wat anders om te zien, dan al die gtitjes met audi velgen, waar ik er nu wel genoeg van heb gezien...
ik wil je er veel succes mee wensen !! is zonde als je er tog mee stopt... moet je niet doen !!
pieter van polen
henkwassenaar
07-04-2008, 18:11
.
wob/fireandice
09-04-2008, 15:49
super veel succes ermee enne we zien het wel :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/28042008254.jpg
snap sjot :D
stond er super bij Henk :thumbup:
Jazzblue
29-04-2008, 07:35
Staat echt super dik:thumbup:!
henkwassenaar
05-05-2008, 20:15
.
Pedaalemmer
05-05-2008, 20:33
Holy smoke! heel dik geworden!
Ik moet bekennen dat dat er zeer netjes uitziet zeg! :)
De Limburger
05-05-2008, 21:19
Henk hij is fantastisch...gr ronnie
Super gaaf man!
Laten ze die maar snel in de VW-Scene opnemen. :wink:
classic-edition
07-05-2008, 22:40
IK vind de velgen super eronder staan.Ben alleen niet zo fan van je bumpers.
Die vind ik net effe te.Verder super mooie auto.
IK vind de velgen super eronder staan.Ben alleen niet zo fan van je bumpers.
Die vind ik net effe te.Verder super mooie auto.
:goodpost:
The_Maxx
07-05-2008, 23:31
sjow mooi project, jammer van de tegenslagen maargoed.
maarre speaker aansluitingen in de nummerplaathouder? van plan om een feestje te bouwen? :D
alleen vind ik de airride echt not done, uberhuapt sterk verlagen van een auto vind ik niks :shake:
Heel erg mooi geworden, nu hopen dat ze de storing weg krijgen.
en mijn persoonlijke mening, ik had niet die achterbumper gedaan en ook niet de moterkap is niet mijn ding.
Maar ieder voor zich.
Verder succes.
henkwassenaar
20-05-2008, 16:26
.
dat is super nieuws dan ben ik 8 juni aanwezig om hem te bezichtigen !!
Grtz
echt dikke mkIII :thumbup: , wel beetje jammer van de bumpers
frankvr6
20-05-2008, 17:59
wat is het doel van die speaker aansluitingen bij je kenteken plaat houder
henkwassenaar
20-05-2008, 18:01
.
jettaracing
20-05-2008, 22:23
Goed nieuws Henk! word zeker weer tijd dat hij weer eens rijd ! zal m zeker even bekijken in Burgum :thumbup:
frankvr6
21-05-2008, 06:21
Hierbij kan ik een acculader aansluiten zodat de accu achterin word opgeladen als hij leeg is....
Ook kan ik er startkabels op aansluiten en eventueel extra accu buiten auto aansluiten...
Om te voorkomen als de accu steeds leeg is en de deuren niet meer open kunnen en air-ride,kan ik van te voren met druppellader de accu weer vol krijgen!!!!
goed bedacht en de auto word super ga zo door man
:thumbup:
Laat die mensen maar lullen henk, wagen is gewoon super DIK geworden!
culle mk1
22-05-2008, 08:07
super dik henk zie je in burgum :D
Mooi dat hij eindelijk goed loopt!
niet geheel mijn stijl, maar allemachtig wat een indrukwekkende machine!
hoop hem in burgum te zien!
MMgolfnut1
23-05-2008, 21:28
Een echte nummer 1 bekerwinnaar! Dik hoor!
in bergum zeker te zien .....
erg mooie kleur. dikke wielen. alleen bumpers achterklep en motorkap zonde. je caddy 2 :thumbup: bleef toch de mooiste vond ik .
Wanneer komt "ie" te koop??
henkwassenaar
25-05-2008, 12:30
.
Henk,
Stiekemert! Toch stiekem al op de Worthersee geweest joh! Ik herken de auto wel, ook al had je andere platen... En ik zie dat je toch nog wat laatste veranderingen hebt aangebracht!
;)
http://www.sebboonline.de/coper/albums/2008see_1905/woerthersee_2008_sebboonline_445.jpg
MMgolfnut1
25-05-2008, 14:53
Doe mij die van Henk maar hoor!
Dacht precies hetzelfde toen ik langs die liep. :D
henkwassenaar
03-07-2008, 13:53
.
henkwassenaar
11-07-2008, 09:36
.
martinus83
11-07-2008, 11:13
mooi hoor, breed staal eronder is erg gaaf moet ik zeggen, staal oogt goed, lekker in contrast met de gecleande strakke carosserie!
Ben niet helemaal fan van de bumpers, krijg een ietwat meer autostyle gevoel dan een duitse stilj gevoel maar al met al een dikke 3
Staat supers Henk, nu nog een paar wieldoppen erop ;) :)
desnelders
12-07-2008, 19:34
dikke mk3, en zeker met dat vermogen :thumbup:
henkwassenaar
30-08-2008, 18:49
.
@ Henk,
Je moet me toch effe uitleggen,
Waarom heb je in de motorruimte het bevestigings gaatje van je accu plaatje laten zitten??
Er zit zelfs nog M6 schroefdraad in.
Je gaat dat nooit meer gebruiken want alle andere punten zijn wel weg gehaald.
Zie foto van de motor onder lucht filter.
Sorry maar het viel me op. ;)
henkwassenaar
31-08-2008, 18:09
.
henkwassenaar
02-10-2008, 19:07
.
Edition-Blue
02-10-2008, 19:10
Mooie wagen Henk !
Waar is die op getaxxeerd als ik vragen mag ?
henkwassenaar
02-10-2008, 19:12
.
corrado-usa
02-10-2008, 19:30
mooie auto geworden henk.
Dub-Detail
02-10-2008, 22:37
Deze machine is donder geil.
En zo zie je maar weer, de doorzetter wint.
Ik heb we G40 ook wel eens staan uitschelden. Is niet zo grondig gedaan als jou Golf.
Maar drukt ook 250pk's weg. na een stage5+ bij SLS in duitsland
En over dat gelul met die flits, gewoon laten lullen.
Je kieteld zo'n blokkie niet voor het idee op. Maar je wil ook wel een voelen, blijft lekker gevoel.
Want ook ik ben wel eens een gepeperd geeltje thuis gekomen.
Me vader vond vond het niet erg, die helpt zelf ook aan me auto mee. Maar me moeder was des duivels.
Is toen ik aant zeilen was in me auto gestapt.
(me broetje heeft zich doodgelachen, want hij sloeg eerst 7 keer af omdat ze niet gewent is aan racekoppeling), is naar de kwitfit gereden. Heeft een setje steellies gekocht met de meest goedkope ruk banden erop die je je inkan denken met snelheidsindex Q(max 160 per uur).
Twee slotmoeren per wiel erop.
En toen kreeg ik hem weer terrug, een G40 die niet harder kon als 160, 4dikke ats classics, me sleutels.
Maar die doppen om die slotmoeren los te krijgen kreeg ik der niet bij.
Die heb ik 2 maanden later terrug gekregen.
Dus, zo werd het bij mij opgelost. ( en nog trap ik nu het gas nog wel eens in maar denk wel altijd even na als ik het doe)
Gr Pim
De Limburger
03-10-2008, 10:29
Deze machine is donder geil.
En zo zie je maar weer, de doorzetter wint.
Ik heb we G40 ook wel eens staan uitschelden. Is niet zo grondig gedaan als jou Golf.
Maar drukt ook 250pk's weg. na een stage5+ bij SLS in duitsland
En over dat gelul met die flits, gewoon laten lullen.
Je kieteld zo'n blokkie niet voor het idee op. Maar je wil ook wel een voelen, blijft lekker gevoel.
Want ook ik ben wel eens een gepeperd geeltje thuis gekomen.
Me vader vond vond het niet erg, die helpt zelf ook aan me auto mee. Maar me moeder was des duivels.
Is toen ik aant zeilen was in me auto gestapt.
(me broetje heeft zich doodgelachen, want hij sloeg eerst 7 keer af omdat ze niet gewent is aan racekoppeling), is naar de kwitfit gereden. Heeft een setje steellies gekocht met de meest goedkope ruk banden erop die je je inkan denken met snelheidsindex Q(max 160 per uur).
Twee slotmoeren per wiel erop.
En toen kreeg ik hem weer terrug, een G40 die niet harder kon als 160, 4dikke ats classics, me sleutels.
Maar die doppen om die slotmoeren los te krijgen kreeg ik der niet bij.
Die heb ik 2 maanden later terrug gekregen.
Dus, zo werd het bij mij opgelost. ( en nog trap ik nu het gas nog wel eens in maar denk wel altijd even na als ik het doe)
Gr Pim
Mis ik ergens iets waarvoor staat dit hier?
Sorry maar wat heb je hier aan.
Gr Ronnie
parebool
03-10-2008, 12:25
..
Ook zal ik nog contact opnemen met Gerjan van Stroeve motorsport omdat hij nog een reportage krijgt in PVW van zijn winkel en auto..
Hierbij leek het hem leuk of ik ook in zijn shop wou staan en er hier dan ook nog eens een reportage van PVW bij kreeg wat ik natuurlijk super vind......(maar daar moet nog een afspraak over gemaakt worden en datum nog niet bekend)
ik zal hier even op antwoorden Gertjan moet foto's van meerdere auto steuren naar pvw Daar kiesen zij een auto uit om een fotoshoot van te maken.
henkwassenaar
03-10-2008, 12:25
.
Dub-Detail
03-10-2008, 15:35
Mis ik ergens iets waarvoor staat dit hier?
Sorry maar wat heb je hier aan.
Gr Ronnie
effe het hele topic doorlezen, dan snap je waarover het gaat.
henkwassenaar
11-02-2009, 17:30
.
martiepartie
11-02-2009, 17:49
Nee man, lekker zo laten! Deze auto is erg apart, zie je geen 2e van. Dit is 1 van de weinige auto's met aftermarket bumpers/sideskirts/uitgerolde spatborden die ik mooi vind. Meestal is het erg F&F, vind ik bij jouw golf niet het geval. De stijl die je hierboven laat zien is ook erg gaaf, maar wel wat 'normaler'.
Steek je energie maar in je herstel of in de caddy :)
henkwassenaar
11-02-2009, 18:11
.
vin ik ook, je hebt er vorig jaar ook bijna niet mee gereden......
sterkte verder!
henkwassenaar
11-02-2009, 19:33
.
vwleusden
11-02-2009, 20:51
alle niet originele delen verwijderen en lekker voor origineel gaan met details. Dat kan ik meer waarderen dan cliniclown uitvoeringen ;)
jettaracing
11-02-2009, 22:03
Mooi zo laten zoals hij nu is Henk ,anders maak je een auto voor een ander ,net zoals velen op dit forum wel eens lijken te doen !
Het is tenslotte jou stijl en jou auto ,en ik vind m super !
classic-edition
12-02-2009, 21:12
Ik denk dat meningen vragen niet zo veel zin heeft Henk t gaat uiteindelijk om wat je zelf mooi vind zoals jetta racing zegt.
Maar als ik je mijn ongezouten mening nogmaals mag geven dan haalde ik de bumpers er vanavond nog af om ze te vervangen door originele (gecleande) exemplaren.
Op de bumpers na vind ik dit een hele mooie golf 3 en zou ik er niks meer aan veranderen.
Succes met je gezondheid en t golfje
Groet,
Marco
[QUOTE=classic-edition]Ik denk dat meningen vragen niet zo veel zin heeft Henk t gaat uiteindelijk om wat je zelf mooi vind zoals jetta racing zegt.
Maar als ik je mijn ongezouten mening nogmaals mag geven dan haalde ik de bumpers er vanavond nog af om ze te vervangen door originele (gecleande) exemplaren.
Op de bumpers na vind ik dit een hele mooie golf 3 en zou ik er niks meer aan veranderen.
:thumbup:
Super auto gewoon zo laten.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.