View Full Version : Gestolen: Golf 3 GTI 16V 88-GN-LG
vwleusden
17-07-2006, 10:30
Gestolen zondag 16 op maandag 17 juli 2006 rond 01.30 uur
in Elburg.
mijn auto stond op het industrie terrein bij onze hobby loods.
hij stond achter een groot hek met een goed slot.
in brekers hebben met een ladder van de buren een boven raam er uit gehaald.kluis open gemaakt en de sleutels van 3 auto's meegenomen die binnen stonden (projecten) en mijn auto hebben ze mee genomen. toen ik thuis was kwam ik er achter dat er nog een auto moest staan.ik hen om 05.00 uur uit bed gebeld.......en idd ook de corrado G60 van een vriend is mee genomen.
Golf III gti 2.0 16v 165pk.
Lumma Bodykit.+Edition uitgevoerd.
kleur. Dusty Mouve,
km.st. 177.800
bouwjaar '93
· FK. schroefset in hard verstelbaar.
· Remus(racing)einddemper 2x 90 rond.(supersound)
. Nieuwe Remschijven rondom van OMP
· M3 spiegels elect.+verwarmd van raceland.
· Bonrath enkele wisser .
· ABS.
· elec.ramen,schuif/kanteldak.
· alarm-cv.op ab
. 16”Keskin KT1 velgen met 215/40/16 banden.
· lederen stuur met airbag ,bijrijders airbag.
· Recaro interieur met deelbare achterbank en hoofdsteunen achter.
· golf 4 look koplampen en de achterlichten zijn helder/smoke van Impro.
· 7 kleuren LED's (onder de car)+audio gestuurd.
http://album.zoom.nl/user/6755/images/800/1282028/FqiepH.jpg.jpg
Andries@vw-speed.nl
steven16v
17-07-2006, 10:35
Sow, tis de laatste tijd wel raak of niet. Zal het in de gaten houden. Suc6 ermee!!!
Kenteken komt niet meer voor in de RDW database....
Golf_1_gts
17-07-2006, 10:47
Kinkt alsof het bekenden uit je omgeving zijn geweest....als ze "wisten (?)" dat de sleutels in de kluis lagen....
succes met het terugvinden ervan....
g%&%&%domme, is toch niet normaal meer?
nou ook in dit geval, sterkte ermee, en succes met eventueel terugvinden.
Reaper Kustoms
17-07-2006, 11:00
zeer zeker weer bekenden geweest. hou je oren en ogen maar goed open in je eigen buurt.
daarom ben ik blij met mijn gps-zendertje. goede investering die ik iedereen aanraad.
dan sta je voordat ze de moter warm gereden hebben naast ze.
steven16v
17-07-2006, 11:02
Kenteken komt niet meer voor in de RDW database....
Jawel hoor.
danielle
17-07-2006, 12:07
Wow... het is wel erg vaak raak! Ik wens je veel sterkte en hoop dat je hem in ongeschonde staat en compleet weer terug zal vinden! Succes, zal voor je duimen!
Jazeker wel, waarschijnlijk heeft GolfII kopieëren - plakken gedaan en een spatie mee
gekopieerd met het gevolg dat je geen gegevens krijgt.
Ik hoop dat de auto's snel (onbeschadigd) weer worden gevonden.
áh, dat klopt :redface:
happy-gti
17-07-2006, 13:22
Wow... het is wel erg vaak raak! Ik wens je veel sterkte en hoop dat je hem in ongeschonde staat en compleet weer terug zal vinden! Succes, zal voor je duimen!
dank jullie medeleven..........
ben bang dat ik m'n golfje nooit weer zal zien.........
aangezien het geen kleine jongens waren........
ongeveer een uur er voor is er een ram-kraak geweest in een bouwmarkt in de buurt,waarschijnlijk hebben ze met dat gereedschap bij ons het raam er netjes eruit gehaald en een RVS ketting van het hek door geknipt.
er zijn dus 2 auto's weg + van nog 3 autos (die niet rijdbaar zijn)de sleutels mee genomen.......
breadfan83
17-07-2006, 13:39
en tis weer raak!
is toch niet te geloven dat dat volk niet met hun knoken van andermans spullen af kan blijven... je zou toch wel denken dat zo'n auto wel opvalt en snel terug gevonden is... nouja, hoop t iig voor je!
btw, slecht nieuws voor alle golf 5 bezitters. de nieuwe golf is op t moment de meest gestolen auto!
danielle
17-07-2006, 19:19
Zware jongens... afhakken die handen en voeten!! Sjezus ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven!! En ik maak me druk over een aantal deukjes van oenen die hun deur te hard open doen tegen mijn auto... je zal maar je hele auto missen!
MMgolfnut1
17-07-2006, 22:14
Sjonge jonge...SCHIJTZOOI!!! Ben je blij dat je onbekrast van Auto Maxx terugkomt gebeurt je dit! Ook voor jou hou ik m'n ogen open. Hopen op het beste, misschien komt ie nog terug!
Wahnsinn
18-07-2006, 08:35
Klinkt als een bende die ook de fora afstruinen...
teering... volgens mij hebben ze de weg daar wel gekend. raampje er uit, en zo naar de kluis om de sleutels er uit te halen :S
en er komt bij. ze durven wel. die auto maakt zo'n herrie, die zou ik 's morgens niet eens durven starten in de straat. of hij is afgesleept en verder op gestart.
succes onwies.......
1800 16v kr
21-07-2006, 08:51
en tis weer raak!
is toch niet te geloven dat dat volk niet met hun knoken van andermans spullen af kan blijven... je zou toch wel denken dat zo'n auto wel opvalt en snel terug gevonden is... nouja, hoop t iig voor je!
btw, slecht nieuws voor alle golf 5 bezitters. de nieuwe golf is op t moment de meest gestolen auto!
dat is het meestal een auto kan beter niet opvallen dan heb je meer kans dat je hem nog ergens ziet met vervoeren of dergelijke
een auto als deze kun je er van op aan dat hij nooit geen dag licht zal zien in zijn geheel maar in onderdelen zal verkocht worden voor prijzen waar je de tranen van in je ogen krijgt
ik hoop voor de gene van wie de auto is dat ze de rest van de autos ook komen ophalen
ik had een bewakings camera opgehangen ik ga er ook vanuit dat het bekenden zijn geweest die dus wel weten hoevel geld er in deze autos gestoken gaat worden en ze waarschijnlijk niet kunnen wachten om die ook te pakken
iig sterkte er mee en ik hoop dat je je auto heel terug vind of tenminst wat er dan nog van over is
JK Le Mans
21-07-2006, 09:01
ik hoop voor de gene van wie de auto is dat ze de rest van de autos ook komen ophalen
:confused: :confused:
Brothersinbeetles
21-07-2006, 09:05
:confused: :confused:
???? is nie zo moeilijk hoor:
Catch them in the act!
vw dennis
21-07-2006, 09:08
Lekker elke avond in de hobbyschuur slapen... ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven...
1800 16v kr
21-07-2006, 09:26
Lekker elke avond in de hobbyschuur slapen... ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven...
dat is een ding wat cker is maar als nou iedereen er zo over dacht als ons dan waren sloten overbodig
en niet lullig bedoeld van hoop dat ze de andere autos ook komen halen maar ik denk gewoon dat dat de enige manier is dat je mischien je golf en de corrado nog weer zult zien
hier zijn laatst ook een golf 5 en een audi a4 gestolen en daar is mee djoy gereden allebij helemaal niks meer van over echt kats naar de vernieling geholpen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.