View Full Version : zijn die logo's van goud ofzo???
breadfan83
21-07-2006, 22:27
t moet echt niet meer gekker worden
GOLFII was op zoek naar n WOB-logo voor in zn scherm, denk help die jongen effe met zoeken en spit MP effe door
enige aanbieder was deze mafkees (http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/36313934.html?return=eJwlikEOwiAQRe%2FSpF2CtC4aCDH1JqhVCFgmzJhWjXd3SDf%2Fvbx8p5X%2BBn0wqFU%2F6gZnV67eeCLQUsYM8yKerkSC5ByhWJLcLwI8nLZkVXdDS7kdJtUO58QzHcdqxPYJUHVjrXzvjCtzzemOl1d5cMgYuPQdWNWY3x%2B30S4W&df=1&fta=)
hij vraagt t niet zuunige bedrag van 60 euro voor dat logo'tje, t schijnt namelijk nogal zeldzaam te zijn...
ZESTIG EURO! das verdomme nog altijd 135 oude guldens! HONDERD-VIJF-EN-DERTIG GULDEN!!! voor n LOGO'TJE! :eek: :eek: :eek:
ze weten wel hoe ze n hobby moeten bederven
eerst BBS velgjes voor bedragen die dr niet om liegen (tussen de 1000 en 2000 euro), dan komen ze met klinkjes voor niet minder dan 250 euro! omdat dr porsche op staat. paar jaar terug kostten ze evenveel als een golf mk2 klink, maarja, omdat ze nu voor niet-porsches gebruikt worden is t geen vervangdeel meer, maar n tuning opject, n gewild tuning object
en dan komen ze nu met achterlijke prijzen voor n plakplaatje van plastic
voor die velgen koop je n mk3, voor die klinkjes n MK2 en voor dat logo koop je iets frans!
nouja, k denk dat ik mn oude stalen mk2 velgjes (die zwembandjes) ook maar eens voor n ton ga veilen
Grappig dat ik nergens een Rallye zie op de foto's.
Maareh broodfanaat, economie les 1: vraag en aanbod. De markt reguleert zichzelf.
Pedaalemmer
21-07-2006, 22:49
ik had 2 wob voor 3 tientjes..hier op het forum zitten met mensen met wel een goede prijs
a.busser
21-07-2006, 22:56
geweldig geschreven! En helemaal mee eens!
....iets frans.....
rallyegolf driver
21-07-2006, 22:58
ik had 2 wob voor 3 tientjes..hier op het forum zitten met mensen met wel een goede prijs
:hug:
breadfan83
21-07-2006, 23:09
Maareh broodfanaat, economie les 1: vraag en aanbod. De markt reguleert zichzelf.
hoe bedoel je? omdat die dingen ook onbetaalbaar worden?
k vind dat daar wel n verschil in zit. je krijgt wel n HELE AUTO, en wat voor een. maar om zo veel geld te vragen voor n pastic plaatjes...
van die plaatjes kan je ook n imitatie krijgen voor n paar euro, k heb tot dusver nog geen adres gevonden waar je rallye imi's kan kopen
Christiaan
21-07-2006, 23:45
Ben het helemaal met je eens Stijn.....
Lang zoeken, en hopen op een meevaller... of snel willen hebben, en er meer voor betalen..
Mooie dingen kosten nou eenmaal geld.... al kan dat soms wel erg veel zijn, het is maar net wat "de gek" er voor geeft..
breadfan83
22-07-2006, 00:15
Ben het helemaal met je eens Stijn.....
Lang zoeken, en hopen op een meevaller... of snel willen hebben, en er meer voor betalen..
Mooie dingen kosten nou eenmaal geld.... al kan dat soms wel erg veel zijn, het is maar net wat "de gek" er voor geeft..
k weet dat mooie dingen geld kosten, maar boven deze advertentie staat op MP een ad waarin t zelfde logo volledig in metaal wordt aangeboden, met t logo als relief plaatje... kostte " maar" 35 euro... ook veel te veel, maar das toch aparter en mooier vind ik
nouja, dr blijven altijd mensen die goud geld willen verdienen met de hobbie van n ander
Wat ik bedoel te zeggen is: zolang de vraag groot is en het aanbod klein zal de prijs stijgen. Zeldzaam logo, veel liefhebbers, dikke prijskaart.
Als de prijs waanzinnig is en dus niet confrom de marktwaarde, lost het probleem zichzelf toch op? Geen verkoop = prijsverlaging.
BBSen een rage, BBSen duur
Citta's een rage, Citta's duur (check MP!)
Wuppies een rage, Wuppies duur
gewoon economie one-o-one
Dan kun je wel logo's in relief met lexus look leds, goud randje en ingebouwde neon verlichting vinden voor 35, maar sommigen willen gewoon origineel en willen daar best voor betalen.
Hoe vaak hebben we het nu al over dit onderwerp gehad ?
Waar maak je je druk om. Koop een oude VW (een echte oude) en vind maar eens de juiste onderdelen.
Dan ben je al blij dat je iets gevonden hebt. Dan is het echt beter duur dan niet te koop. ;)
:iamwithst
Waar maak je je druk om. Koop een oude VW (een echte oude) en vind maar eens de juiste onderdelen.
Dan ben je al blij dat je iets gevonden hebt. Dan is het echt beter duur dan niet te koop. ;)
Mee eens Luke!..... 1000 euro voor een set achterlichten :confused:
breadfan83
23-07-2006, 00:53
Wie koopt er dan ook een barndoor? :chair:
;)
PS T2 achterlichten passen ook hoor. :cool:
je kan ook van die vierkante lichtunits voor n aanhanger dr aan schroever met hoekijzers...
breadfan83
23-07-2006, 02:32
maar tis niet origineel, niet zoals t hoort
vwleusden
23-07-2006, 09:55
die WOB logo's op jou auto ook niet :rock:
t moet echt niet meer gekker worden
GOLFII was op zoek naar n WOB-logo voor in zn scherm, denk help die jongen effe met zoeken en spit MP effe door
enige aanbieder was deze mafkees (http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/36313934.html?return=eJwlikEOwiAQRe%2FSpF2CtC4aCDH1JqhVCFgmzJhWjXd3SDf%2Fvbx8p5X%2BBn0wqFU%2F6gZnV67eeCLQUsYM8yKerkSC5ByhWJLcLwI8nLZkVXdDS7kdJtUO58QzHcdqxPYJUHVjrXzvjCtzzemOl1d5cMgYuPQdWNWY3x%2B30S4W&df=1&fta=)
hij vraagt t niet zuunige bedrag van 60 euro voor dat logo'tje, t schijnt namelijk nogal zeldzaam te zijn...
ZESTIG EURO! das verdomme nog altijd 135 oude guldens! HONDERD-VIJF-EN-DERTIG GULDEN!!! voor n LOGO'TJE! :eek: :eek: :eek:
ze weten wel hoe ze n hobby moeten bederven
eerst BBS velgjes voor bedragen die dr niet om liegen (tussen de 1000 en 2000 euro), dan komen ze met klinkjes voor niet minder dan 250 euro! omdat dr porsche op staat. paar jaar terug kostten ze evenveel als een golf mk2 klink, maarja, omdat ze nu voor niet-porsches gebruikt worden is t geen vervangdeel meer, maar n tuning opject, n gewild tuning object
en dan komen ze nu met achterlijke prijzen voor n plakplaatje van plastic
voor die velgen koop je n mk3, voor die klinkjes n MK2 en voor dat logo koop je iets frans!
nouja, k denk dat ik mn oude stalen mk2 velgjes (die zwembandjes) ook maar eens voor n ton ga veilen
'tis erg lief van je :hug: ..... heb ze overigens al gevonden, beterrrrr!!!!!!!!
volkswien gunt ze mij voor een hele mooie forummers-onder-elkaar-prijs :thumbup:
Ben er erg blij mee. En die prijs op marktplaats is idd belachelijk, slaat echt nergens op. Maar goed, vergeet niet dat hij die emblemen noooit verkoopt voor die prijs. Hij probeerd gewoon maar wat terwijl hij er geen verstand van heeft.
breadfan83
23-07-2006, 11:39
die WOB logo's op jou auto ook niet :rock:
welke logo's op mijn auto dan???
breadfan83
23-07-2006, 11:40
'tis erg lief van je :hug: ..... heb ze overigens al gevonden, beterrrrr!!!!!!!!
volkswien gunt ze mij voor een hele mooie forummers-onder-elkaar-prijs :thumbup:
Ben er erg blij mee. En die prijs op marktplaats is idd belachelijk, slaat echt nergens op. Maar goed, vergeet niet dat hij die emblemen noooit verkoopt voor die prijs. Hij probeerd gewoon maar wat terwijl hij er geen verstand van heeft.
jep, had t al gezien
das ook zoals t hoort vind ik, maarja, wie ben ik...
nouja, mocht je ze beu zijn, kwak je ze gewoon voor t tienvoudige op MP, wie weet :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.