PDA

View Full Version : meterhoudertje voor votex console

breadfan83
23-07-2006, 12:39
ik ben nog op zoek naar n paneeltje voor drie metertjes / klokjes in n votex console

k weet trouwens niet of hierachter nog een of ander frame moet komen om de meters in te zetten, maar dat zou ik dan ook nodig hebben

originele metertjes zijn ook welkom
hou de prijzen aub wel n beetje studentvriendelijk :hug:

verder heb ik nog n radiateur nodig voor n mk2 1.8i en n luchtfilterbak voor diezelfde auto
tis die grote bak die aan bijrijderskant voorin de auto zit, net achter t achterlicht
owja, en die plastic kapjes die achter t achterlicht zitten
je weet wel, die dingen die bij de meeste MK2 kapot zijn omdat ze allemaal al eens iets van voorschade gehad hebben
last but certanly not least: plastic regenbak die achter t schutbord zit

breadfan83
24-07-2006, 16:05
heb nog effe wat onderdelen toegevoegd:
- radiateur mk2 1.8i of elke andere radiateur die ik hiervoor kan gebruiken (groter is volgens mij altijd beter he? toch?)
- luchtfilterbak voor diezelfde motor
- plastic kapjes die achter de koplampen zitten (zijn bij de meeste mk2 kapot door voorschades
- plastic regenbak die achter t schutbord zit

zou een van de mods trouwens effe de topic-titel kunnen aanpassen naar die van de eerste post? thx

breadfan83
25-07-2006, 10:54
niemand die iets heeft liggen?

k heb vooral die radiateur nodig

die van n 16 v zijn geloof ik kleiner dan die van n gewone 1.8i, dus weet niet of ze voldoende koelen
alles wat voldoende koelt voor deze motor kan worden aangeboden

OakgreenVR6
25-07-2006, 12:14
Van een vroegere 16V heb ik wel een z.g.an. radiateur liggen, zie mijn verkooptopic voor de afmetingen.

En wat bedoel je met die plastic kapjes achter de koplampen, er zit alleen maar wat afdekking aan de kant van de luchtfilterbak (passagierskant).

breadfan83
25-07-2006, 12:27
Van een vroegere 16V heb ik wel een z.g.an. radiateur liggen, zie mijn verkooptopic voor de afmetingen.

En wat bedoel je met die plastic kapjes achter de koplampen, er zit alleen maar wat afdekking aan de kant van de luchtfilterbak (passagierskant).

dat kapje bedoel ik ook
is eigenlijk nix noodzakelijks, maar k wil t zaakje gewoon weer graag compleet hebben

edit: heb gecheckt voor die radiator, maar die van jou is te klein

afmetingen van de mijne zijn
620mm breed, koelhuis zelf is 520mm
320mm hoog

breadfan83
26-07-2006, 13:19
plastic bakkie achter t schutbord is gevonden (als pieter tenminste effe in z'n topicje kijkt :tongue:

nu de rest nog...
en dr komt weer effe iets bij:

smalle skirts voor n mk2
dus gewoon die plastic covers voor over de dorpels, niet de brede GTI of G60 skirts