View Full Version : Filmpje ongeluk
volksaddiction
07-04-2004, 15:27
Orsm Media Download
You are trying to download a file on the Orsm.net-Server from another site. We do not want other sites to steal our bandwidth, so if you want to help us please send a mail to webmaster@orsm.net and tell us the URL of the site you came from. Thanks!
Hmm, ze zijn daar dus nie zo blij mee
volksaddiction
07-04-2004, 15:42
ahhhh MEN !!
Ik heb t filmpje gevonden.....die heb t vast niet overleeft
:eek:
Ja ziet er wel erg uit! maar het is wel toevallig dat die kerel een camera in de auto heeft...
volksaddiction
07-04-2004, 15:54
Je bent ook wel een lul als je gaat zitten slapen in de auto.......
Veel taxi's hebben tegenwoordig ook camera aan boord.
Maar i.i.g. aan het eind v/d film zit ie met zijn hoofd op een plek waar de b-stijl 20 cm naar binnen komt !
Denk niet dat dat echt goed voor je is !
Zestienkleppen
07-04-2004, 16:14
Waarom zie ik bij die filmpjes het einde niet? 't Gaat toch over die met die vrachtwagen ofnie? Het laatste wat ik zie is een grote stofwolk...
volksaddiction
07-04-2004, 16:24
huh ??
Nee, het is een gozer die in een auto rijd en langzaam in slaap valt........
dan een grote klap, gozer vliegt door de klap door de auto naar de achterbank waarna de hele rechtse zijkant van de auto naar binnen wordt gedrukt :eek:
ja die ken ik wel.... je ziet hem nog corrigeren met 1 hand, en dan gaat hij de achterbank verkennen....
volksaddiction
07-04-2004, 17:30
en dan gaat hij de achterbank verkennen....
Psieessssss :)
Michel B4
07-04-2004, 17:37
dit filmpje komt van een site die op verzoek van klanten hun rijgedrag monitoort omdat ze dus al eerder bijna verongelukt zijn.
er staan er nog meer op http://www.drivecam.com/media-center.asp
Zestienkleppen
07-04-2004, 19:09
huh ??
Nee, het is een gozer die in een auto rijd en langzaam in slaap valt........
dan een grote klap, gozer vliegt door de klap door de auto naar de achterbank waarna de hele rechtse zijkant van de auto naar binnen wordt gedrukt :eek:
Aha, daar ligt de fout. Check op die pagina maar eens het filmpje met als titel Crash, auto die door rood rijdt op kruising en ongelooflijk hard word geramd door een vrachtwagen.
http://www.orsm.net/vids/index.php hiero even crash klikken
die orsm.net lijkt verdacht veel op stileproject... :@
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.