View Full Version : motersteun dieseltje
Kan er mij iemand de bestelcode geven van deze motersteun (is voor men dieseltje)
was vandaag in de vw garage, maar ik kon hem echt niet herkennen op het schema van ETKA, evenals de stockbeheerder. Heb dus zelfde foto doorgemailed, en hopen dat ze me dit kunnen leveren.
Ging alvast wel iets van 70€ kosten :redface:
Mss weet er iemand mij te helpen,thx :hug:
http://img85.imageshack.us/img85/605/motersteunhw5.jpg
Hallo,
Ik denk niet dat die los te krijgen zijn.
Ik heb wel dit gevonden, hier zitten ze alle 2 aan en het is een origineel artikel 171.809.102 BL
Maar dit is nog al prijzig voor een motor steun 595.00 euro
Je kunt hem beter van een sloop golf halen.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/7/0/golf1.JPG
Groet Patrick.
Is idd prijzig! want is dat volledige stuk, maar toch bedankt.
Kga dus op zoek naar een sloop steuntje ;)
Kheb ook nog geen antwoord gekregen van de VW garage (erg vriendelijk :( )
ok,vw garage heeft idd dat stuk niet appart, en voor dat stuknummer van pvpmk1 is het idd 450 excl btw, lekker prijzig dus :D
heb wel een sloop adres gekregen;)
Als je er standaard een 1100 of 1300 motor in had zitten kan je die steun los boren en op de kop op de nieuwe positie monteren.
De beugels zijn namelijk gelijk voor de small en big block uitvoeringen.
klopt, maar ik heb hem net es bekeken (hij ligt eruit) maar ie is pcies 1 a 2 cm korter
Wat Bert zegt is toch echt waar, je kunt de '1100' steun op z'n kop monteren. Geloof ons, het werkt.
Golf_1_gts
28-07-2006, 19:31
ja het is dezelfde....korter komt waarschijnlijk door het afslijpen....had ik ook. Ben ook niet zo'n afslijpheld :D...ik heb naderhand gewoon wat langere "pootjes" erop gelast
ja het is dezelfde....korter komt waarschijnlijk door het afslijpen....had ik ook. Ben ook niet zo'n afslijpheld :D...ik heb naderhand gewoon wat langere "pootjes" erop gelast
thx all, wss zal ik dit ook moeten doen! ;)
ronnie_v
29-07-2006, 20:09
ik krijg vd week nog zo'n steun. ik weet niet hoeveel haast je er mee hebt?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.