View Full Version : Waar startmotor reviseren
Christiaan
07-04-2004, 20:31
Goed, de zoektocht naar een startmotor voor de polo van me vriendin schiet dus niet op. Kan er nergens 1 vinden....
Ik wil heb dus maar laten reviseren (moet tocht iets), want hij wordt nu echt slecht. Waar kan ik dat laten doen, liefst bedrijfje in regio den bosch / veghel en omstreken, en wat gaan me dat ongeveer kosten, en hoe lang ben ik hem dan kwijt ( met andere woorden, hoe lang kan me meis dan niet rijden met de auto)....
Morien ff bellen in Friesland ..
Revisiebedrijf zal m vast op voorraad hebben liggen als het een grote is .
Christiaan
07-04-2004, 20:37
ff naar friesland :(
Christiaan
07-04-2004, 20:43
Heb misschien wat gevonden...
Stevens Uden (http://www.stevens-uden.nl)
Kent iemand dit bedrijf?? Site ziet er hoopvol uit :D
OakgreenVR6
07-04-2004, 20:46
Ken je geen Bosch servicepunt in de buurt? De betere/grotere automateriaalzaken hebben vaak ook wel zo'n revisie-service.
Wha: Bosch Service.. trek je knip maar los..
Ken wel lokale boertje, maar niet in jouw omgeving..
Sjampoo die Avatar is irritant, denk de hele tijd dat Bien ineens met goede info komt ;)
Marco had laatst de startmotor van zijn diesel laten reviseren, vraag hem eens waar hij dat gedaan heeft...
ff naar friesland :(
In ons gedeelte van het land rijdt er een ventje in een rood wagentje rond die 6 dagen per week langsrijdt en soms stopt
En die heeft een vriend in Fiesland die eigenlijk hetzelfde doet .
En tussen die 2 is er nog een die ze verbindt ..
Reuze handig :)
Blikopener
07-04-2004, 21:22
www.startmotoren.nl
Blikopener
07-04-2004, 21:23
Goed, de zoektocht naar een startmotor voor de polo van me vriendin schiet dus niet op. Kan er nergens 1 vinden....
Ik wil heb dus maar laten reviseren (moet tocht iets), want hij wordt nu echt slecht. Waar kan ik dat laten doen, liefst bedrijfje in regio den bosch / veghel en omstreken, en wat gaan me dat ongeveer kosten, en hoe lang ben ik hem dan kwijt ( met andere woorden, hoe lang kan me meis dan niet rijden met de auto)....
Wat voor Polo?? We hebben zat op voorraad! :D
Christiaan ik heb een HEEL goed adresje voor je in nijmegen, doet ook Dynamo's. Wolf heet dat bedrijfje. Heb de dynamo van de GTI daarheen gebracht en de startmotor van de diesel. Man werkt met originele Bosch onderdelen. Ik was voor mijn startmotor revisie, 3 nieuwe lagers, nieuwe borstels, nieuwe bendix en rotor afgedraaid 80 euro kwijt. Dan heb je eigenlijk hetzelfde als een ruil startmotor.
Tel: 024 377 8975
Vanaf A50
A73 nemen richting nijmegen, brug over, 1e stoplichten na de brug links (bij kartcentrum) 2e links (1e is kartcentrum) straat uitrijden, dan ga je met een bocht naar rechts. Dan na ongeveer 200 meter aan de rechterkant staat het bord, hij zit aan de achterzijde van het pand. Vandaag gebracht, is morgenavond ophalen.
Zestienkleppen
08-04-2004, 07:23
Wat kost normaal gesproken zo'n ruil startmotor eigenlijk?
Christiaan
08-04-2004, 10:17
Wat voor Polo?? We hebben zat op voorraad! :D
Polo coupé uit 1993, 1300 AAV motor, maar volgens de kenners moeten ook startmotoren van andere 1300 polo motoren passen, dus als je iets hebt, pm me ff of mail op christiaan@dubstreme.com.
Thanx!!!!
OakgreenVR6
08-04-2004, 11:31
Christiaan ik heb een HEEL goed adresje voor je in nijmegen, doet ook Dynamo's. Wolf heet dat bedrijfje. Heb de dynamo van de GTI daarheen gebracht en de startmotor van de diesel. Man werkt met originele Bosch onderdelen. Ik was voor mijn startmotor revisie, 3 nieuwe lagers, nieuwe borstels, nieuwe bendix en rotor afgedraaid 80 euro kwijt. Dan heb je eigenlijk hetzelfde als een ruil startmotor.
Ik was destijds minder kwijt bij het Bosch-servicepunt voor de revisie van m'n GTI-startmotor.
Christiaan
08-04-2004, 12:11
prijs hangt ook af van wat er gereviseerd moet worden.....had marco net aan de telefoon. bleek dat de startmotor nog de originele was van de diesel...dus die zal wel wat revisie nodig gehad hebben :D
Pedaalemmer
08-04-2004, 12:26
hoe duur zijn die gekke dingen nieuw?
Christiaan
08-04-2004, 12:31
hoe duur zijn die gekke dingen nieuw?
Heb je al geinformeerd voor me :D
Christiaan
08-04-2004, 16:30
Iemand enig idee of de startmotor van een 1.0 ook op een 1.3 polo past?? En dat diezelfde startmotor ook op een golf II 1.3 zit??
Heb namelijk iemand gevonden die een startmotor van een 1.0 polo aanbied....hij verteld me dat ie past, maar wil het ff zeker weten......
Blikopener
08-04-2004, 17:12
Past..
Christiaan
08-04-2004, 17:12
jippi!!
Chris, als je nog wat zoekt. Bij mij zit Habre die in revisie zit enzo...goede zaak. Heb ik ook me spul vandaan.
Christiaan als je nog niets gevonden hebt of voor de volgende keer:
Relon Star in Leerdam tegenover de Karwei/sportsworld naast Boogsteins accu fabriek.
Of
Strago in Gorinchem www.strago.nl
Arjan
Christiaan
14-04-2004, 14:19
Hoi Arjan,
Die zaak in leerdam ken ik idd...maar het probleem is al opgelost, heb er 1 via marktplaats gekocht, en de polo doet het weer super!
Ik heb hier mijn startmotor (http://www.psh.nl) laten reviseren! Ik weet niet of je in de tussentijd al wat hebt gevonden, maar ik heb t voor weinig geld laten doen en hij werkt nu prima..
gr,
Frank van de Westelake
Ik neem aan dat hij in 4 jaar tijd wel iets heeft gevonden. :D
Welkom hier trouwens :thumbup:
Ik neem aan dat hij in 4 jaar tijd wel iets heeft gevonden. :D
Dat hoop ik ook voor Christiaan ;)
Pedaalemmer
04-02-2008, 16:19
Omfg!
Christiaan
04-02-2008, 18:50
Sterker nog, we hebben de polo niet eens meer :D
Sterker nog, we hebben de polo niet eens meer :D
Hehe, dat dacht ik al. Ik weet niet beter dan dat je een G3 TDI en een cabby hebt ;)
Christiaan
04-02-2008, 23:56
Hehe, dat dacht ik al. Ik weet niet beter dan dat je een G3 TDI en een cabby hebt ;)
En een Golf 2 GTI :tongue:
Ohw ja... zie nu pas je onderschrift :redface:
mk2 stoo
05-02-2008, 00:35
Kan ook bij technische beureau holl in Nijmegen :D
Ja, ik heb wel gezien dat het en thread van 4 jaar oud is, maar misschien handig voor newbies die in de omgeving wonen ;)
Waar de searchfunctie wel niet goed voor is ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.