View Full Version : Schroefset
Hoi,
Ik wil een schroefset kopen voor mij A3 heeft iemand een idee Wat ik het beste kan kopen. (wil namelijk niet al teveel geld uit geven.)
En heeft iemand ervaring met de set van V-maxx, zo ja laat me even weten wat je er van vind.
Bvd,
Supersport heeft ook wel setjes voor de A3 toch ?
Ja, maar ik hoorde dat die heel stug zijn. en er moet wel iets comfoort in zitten.
ey coen,
had onder m'n passat een setje van fk, redelijk betaalbaar en niet super stug
FK is goed niet te stug, heb hier (http://www.improve-tuning.nl/)
mijn KW setje besteld hij is ook niet de duurste :D gewoon ff mailtje doen.
indewarre
30-07-2006, 16:30
ik heb weitec je houd ook nog redelijk comfort en is een dochterfirma van kw.
Maar heeft iemand ervaring met de set van V-maxx, zo ja laat me even weten wat je er van vind.
Heb zelf koni onder MK4, ben er over te spreken... Misschien ook een optie
@ctb:V-maxx nooit van gehoord,wie verkoopt dat en miss foto?
Hierbij een snelkoppeling:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/38122656.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
mijn ervaring is van setjes in die prijs klasse (rond de 400) allemaal been hard!!
1800 16v kr
30-07-2006, 21:04
maar als je ze in de winkel koopt kun je toch kiezen in welke hard heid je ze wilt
kameraad van me die heeft ze bij stroevemotorsport gehaald en daar kon hij kiezen uit redelijk stug maar nog wel gangbaar
of extrem stug
hij heeft extreme stug genomen
hij raakt geen drempel niks dat niet en hij is echt ver verlaagt tot bijna op het eind van het schroefdraad maar het rijd echt voor geen meter vind ik zelf
je voelt echt elke hobeltje of onevenheid
en je hele maag gaat heen en weer
hier voor had hij de stroeve motorsport set deze was echt superieur reed echt super fijn das een echte aan rader of hij er is voor de audi weet ik niet
hij kost zo rond de 1000 euro maar dan hebje echt goed spul cker een aanrader waard
ik heb een setje van vmaxx onder mijn golf 1 zitten, bevalt tot nu toe goed, is niet super stug maar ook niet te slap.
1800 16v kr
01-08-2006, 11:33
Waar heb je ze gekocht?
bij nl power zijn ze volgens mij ook verkrijgbaar
www.nlpower.com
ik heb ze bij de dealer in Apeldoorn gekocht, staat op de site!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.