soepie
30-07-2006, 19:34
hey hey mensen
ik zit met een probleem en al een hoop mensen hebben al naar mijn auto gekeken maar kunnen me niet verder helpen....
ik heb mijn golf een maand of 2 geleden het motorcompartiment eens afgespoten met de hoge druk ivm een lekkende kleppendeksel... :(
en de motor had ik gewoon laten lopen en bleef lopen zonder problemen, na een minuut of 10 na het afspuiten zet ik de motor uit doe alles opruimen, loop naar de auto en start niet meer....
alleen maar steekvlammen en slagen uit de uitlaat....
ik heb het weekend laten staan en maandag heb ik n nieuwe verdelerkap enz gehaald uit voorzorg en vervangen natuurlijk.
nog nix te starten en uiteindelijk ook maar ff de ontsteking vervangen...
duur... :eek:
de auto loopt als een gek en super blij :D
na een dag of 3 begint de auto in te houden en loopt niet stationair
wil de ontsteking gaan afstellen mr t gaat niet!
mij wordt door 10 anderen verteld dak m ontsteking gemold heb...
weer n nieuwe en weer hetzelfde verhaal..... :mad:
nu zit er weer een nieuwe in en heb ik een hele dag gespendeerd om m afgesteld te krijgen maar het lukt egt niet
op een moment had ik de auto redelijk aant lopen schiet ie opeens naar de 3000 toeren...?
na een minuutje of zo zakt ie weer valt de auto uit, start m weer en na een tijdje het zelfde, kom ik erachter dat ie in de toeren schiet zodra de aanjager aan gaat...?
nu ben ik verbaasd en egt niemand kan me helpen...
dus bij deze: HELP!!!!
ik kom er egt niet uit iedere tip is welkom!!!
b.v.d greets soepie
btw t is een golf2 gti 1.8 8v motorcode pf....
ik zit met een probleem en al een hoop mensen hebben al naar mijn auto gekeken maar kunnen me niet verder helpen....
ik heb mijn golf een maand of 2 geleden het motorcompartiment eens afgespoten met de hoge druk ivm een lekkende kleppendeksel... :(
en de motor had ik gewoon laten lopen en bleef lopen zonder problemen, na een minuut of 10 na het afspuiten zet ik de motor uit doe alles opruimen, loop naar de auto en start niet meer....
alleen maar steekvlammen en slagen uit de uitlaat....
ik heb het weekend laten staan en maandag heb ik n nieuwe verdelerkap enz gehaald uit voorzorg en vervangen natuurlijk.
nog nix te starten en uiteindelijk ook maar ff de ontsteking vervangen...
duur... :eek:
de auto loopt als een gek en super blij :D
na een dag of 3 begint de auto in te houden en loopt niet stationair
wil de ontsteking gaan afstellen mr t gaat niet!
mij wordt door 10 anderen verteld dak m ontsteking gemold heb...
weer n nieuwe en weer hetzelfde verhaal..... :mad:
nu zit er weer een nieuwe in en heb ik een hele dag gespendeerd om m afgesteld te krijgen maar het lukt egt niet
op een moment had ik de auto redelijk aant lopen schiet ie opeens naar de 3000 toeren...?
na een minuutje of zo zakt ie weer valt de auto uit, start m weer en na een tijdje het zelfde, kom ik erachter dat ie in de toeren schiet zodra de aanjager aan gaat...?
nu ben ik verbaasd en egt niemand kan me helpen...
dus bij deze: HELP!!!!
ik kom er egt niet uit iedere tip is welkom!!!
b.v.d greets soepie
btw t is een golf2 gti 1.8 8v motorcode pf....