View Full Version : Ervaring NL Power Autostyling????
Kris Hoekstra
03-08-2006, 11:40
Hallo,
heeft er iemand ervaring met het bestellen bij dit bedrijf?
Ik heb voor mijn Polo Coupe een andere grille en spiegels besteld maar ik wacht nu al 2 weken op de spullen. Misschien dat het zo hoort maar ik ben gewend dat et veel eerder op de mat ligt.
Ik heb ze al meerdere keren gemaild en krijg geen antwoord terug en net heb ik het tel.nr gebeld maar blijkt dat ie niet bestaat.... :cool: :mad:
Dus als iemand me kan vertellen wat de levertijd daar ong. is of wel het goede nummer van dit bedrijf heeft... doe je me veel plezier :P
Kris.
OakgreenVR6
03-08-2006, 12:03
Ik heb zelf weinig tot geen ervaring met NL Power, laatste keer dat ik daar ben geweest is 6 jaar geleden, maar wat jij nu verteld heb ik meerdere malen gelezen op diverse fora, je bent dus niet de enige die lang op z'n spullen wacht.
Heb je hun website al bekeken voor het tel.nr./e-mailadres?
Volgens mij hebben ze nu ook vakantie bij NL Power. Ze gingen in ieder geval 3 weken dicht. En ze werken nogal chaotisch soms, dus ik zou nog even afwachten !!
Groeten
LRR
Drhardstyle16v
03-08-2006, 13:03
IK vind NL power de meest waardeloze zaak die ik ken..
maar goed
helpen in de winkel ?? echt niet..
bestellen online??
goh had u iets besteld dan? en wat precies?
oh..... dat staat in backorder (al 4 weken ) :confused:
dit is mijn ervaring..
vandaar dat ik eigenlijk alleen nog maar zaken doe met stroeve
vw dennis
03-08-2006, 14:07
Ken ook iemand die een aardig tijdje moest wachten op z'n bumper, geloof een maand of 2
heb er een paar schroefsetjes besteld
netje thuis bezorgd gekregen binnen een paar dagen
positieve indruk
robertjan007
03-08-2006, 14:20
Altijd lange levertijden daar, gelukkig ben ik allang over de nl-powe-spoiler tijd heen!
Iedereen kraakt altijd die spullen af van autostyle en nl powAh maar soms zit er best spul tussen wat mooi is, maar of de kwaliteit nou ook echt top is...
Kevin20v
03-08-2006, 17:19