View Full Version : Ervaring NL Power Autostyling????
Kris Hoekstra
03-08-2006, 11:40
Hallo,
heeft er iemand ervaring met het bestellen bij dit bedrijf?
Ik heb voor mijn Polo Coupe een andere grille en spiegels besteld maar ik wacht nu al 2 weken op de spullen. Misschien dat het zo hoort maar ik ben gewend dat et veel eerder op de mat ligt.
Ik heb ze al meerdere keren gemaild en krijg geen antwoord terug en net heb ik het tel.nr gebeld maar blijkt dat ie niet bestaat.... :cool: :mad:
Dus als iemand me kan vertellen wat de levertijd daar ong. is of wel het goede nummer van dit bedrijf heeft... doe je me veel plezier :P
Kris.
OakgreenVR6
03-08-2006, 12:03
Ik heb zelf weinig tot geen ervaring met NL Power, laatste keer dat ik daar ben geweest is 6 jaar geleden, maar wat jij nu verteld heb ik meerdere malen gelezen op diverse fora, je bent dus niet de enige die lang op z'n spullen wacht.
Heb je hun website al bekeken voor het tel.nr./e-mailadres?
Volgens mij hebben ze nu ook vakantie bij NL Power. Ze gingen in ieder geval 3 weken dicht. En ze werken nogal chaotisch soms, dus ik zou nog even afwachten !!
Groeten
LRR
Drhardstyle16v
03-08-2006, 13:03
IK vind NL power de meest waardeloze zaak die ik ken..
maar goed
helpen in de winkel ?? echt niet..
bestellen online??
goh had u iets besteld dan? en wat precies?
oh..... dat staat in backorder (al 4 weken ) :confused:
dit is mijn ervaring..
vandaar dat ik eigenlijk alleen nog maar zaken doe met stroeve
vw dennis
03-08-2006, 14:07
Ken ook iemand die een aardig tijdje moest wachten op z'n bumper, geloof een maand of 2
heb er een paar schroefsetjes besteld
netje thuis bezorgd gekregen binnen een paar dagen
positieve indruk
robertjan007
03-08-2006, 14:20
Altijd lange levertijden daar, gelukkig ben ik allang over de nl-powe-spoiler tijd heen!
Iedereen kraakt altijd die spullen af van autostyle en nl powAh maar soms zit er best spul tussen wat mooi is, maar of de kwaliteit nou ook echt top is...
Kevin20v
03-08-2006, 17:19
Iedereen kraakt altijd die spullen af van autostyle en nl powAh maar soms zit er best spul tussen wat mooi is, maar of de kwaliteit nou ook echt top is...
Noem 1 ding dat mooi is... :D
Noem 1 ding dat mooi is... :D
Sommige dames in de catalogus :tongue:
Pedaalemmer
03-08-2006, 17:52
verlagingset besteld was na anderhalve week binnen :p
Kris Hoekstra
03-08-2006, 17:55
Oke een balle tent dus :D
Maja dit was de enigste toko waar ik een carbon grille en spiegels kon bestellen dus dan is de keuze gauw gemaakt. Ik wilde er ook nog een verlagingset en een sportuitlaat kopen maar daar zoek ik wel een ander bedrijf voor...
Ik wacht dus nu gewoon me bestelling af. Dan maar een tijdje wachten.
Iemand miss een knappere online tuningshop waar ik wat spulletjes voor een polo coupe kan bestellen?
Ik ben dus overal aan het kijken voor een verlagingset (geen schroefset) van rondom 40mm voor een knap prijsje. Bij Stroeve Motorsport zag ik dit setje al in een magazine. Is dit wel te vertrouwen?
Kris.
Probeer anders Autofix Sportief in Harderwijk
tiefflieger
03-08-2006, 21:00
NLpower.......Mijn ervaring is dat je heel lang moet wachten en vervolgens niks krijgt.Ook de prijzen zijn erg hoog vergeleken met bijvoorbeeld speedfactory of stroeve.
robertjan007
03-08-2006, 22:24
stroeve... there is no better then that!!! Super bedrijf
en pas op als je daar komt: 1 Kopje koffie pakken, absoluut niet meer, het liefst wel minder. en NERGENS AANKOMEN OF OP GAAN ZITTEN!!!!!
dat hangt ok ongeveer op elke hoek van de winkel
indewarre
03-08-2006, 22:47
nl power? kunnen we wel bestellen. Ga maar naar stroeve die heeft een vw-hart, kijk maar eens naar zijn mk1 echt strak
OakgreenVR6
04-08-2006, 07:31
M.i. zijn er voldoende alternatieven voor NL Power, al dan niet met een eigen winkel of alleen een webshop, maar even goed Google'n en je komt er een hoop tegen.
peter139
04-08-2006, 08:27
Stroeve is voor mij ook de nr 1 super klantvriendelijk en neemt altijd de tijd voor je. hij kan ook alles krijgen zelfs speciaal spul. Bezorgen is altijd top.
Nlpower kwam ik ook altijd. Toen ze nog maar net in het huidige pand zaten waren ze ok. Maar de toko is te groot geworden. Ik vindt ze daar superklantonvriendelijk, slordig en de prijzen zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
gr
Ik heb zojuist een "supersport" schroefset besteld, wilde eerst FK
maar had te lange levertijd vond ik en ze hadden ook nog supersport, had hem na 2 dagen binnen. ik vond de service prima en je betaald 400,- voor supersport
vwbullit
19-08-2006, 09:22
het is voor ieder persoon anders denk ik.
ik kom er niet meer dat is zeker.
zonde want iedereen kent pascal van nl power.
zorg dan dat je je afspraken nakomt.
dan zouden meer mensen tevreden zijn en meer klanten komen.
bestellen is bij hun vaak een probleem (lange wachttijd). Als ze het gewoon op vooraad hebben is er niks aan de hand.
indewarre
19-08-2006, 19:15
afgelopen woensdag geweest was in de buurt normaal is het een uur rijden, sturen ze me weg omdat ze pauze hadden, ging er heen om iets te kopen, Das pech goeie klant weg.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.