PDA

View Full Version : Wederom problemen 1.1

Denniz
04-08-2006, 07:54
Een week na reparatie en afstellen carburateur wederom problemen, wie heeft er een idee??

auto loopt heel laag stationair, zo laag dat acculampje constant knippert --> nu zal dit wel een kwestie zijn van afstellen dus dat laat ik maar doen.

Wat me echter meer zorgen baart is dat de auto bij het afremmen continue afslaat en dan op het punt waarbij het afremmen op de motor is afgelopen, dus wanneer ik bijna stil sta en het laatste stukje met de rem moet remmen.
Op dat moment moet ik dus gas bijgeven om hem niet af te laten slaan.
Dit lukt overigens niet altijd. Zelfs met choke presteert ie het nog om af te slaan.
Als ik de auto dan weer start slaat deze gelijk aan, loopt wel gewoon maar wel iets te zacht, maar nogmaals dit zal wel afstellen zijn.

Wie owh wie heeft een idee? dit is echt geen rijden zo!

thnx alvast

steven16v
04-08-2006, 07:57
Tis vroeg, heb weinig tot geen slaap gehad. Maar doe toch een poging.

Moet je niet gewoon de stationair schroef opdraaien?

Denniz
04-08-2006, 08:13

Ik hoop het, morgen word hij afgesteld.

Ben trouwens nog vergeten te melden dat tijdens rijden in de 3e of 4e versnelling de auto nogal bokt en de snelheidsmeter een beetje staat te dansen. :rock:

rallye16vt
04-08-2006, 08:26

Valt zwaar he, een nieuwe vriendin :rock:

steven16v
04-08-2006, 08:33
Valt zwaar he, een nieuwe vriendin :rock:

Hoe weet jij dat Richard. :tongue:

Maar jah, tis echt zwaar. :bj:

Trouwens dat bokken. Dat had mijn golf 1 1.1 ook wel soms. Verder liep de auto als een trein.

bugs
04-08-2006, 21:51
bij mijn golfje 1 lag het aan de onstekeking, er zat een Franse ontsteking op, de bobine verbrandde elke keer de contactpuntjes. en van die franse (duseljier of zo) zijn de onderdelen stukken duurder dan de Bosch. ze hebben toen Bosch ontsteking er op gezet, en het ding reed zoals een 1.1 kan rijden :)

heb je de contactpuntjes al nagekeken?

Denniz
05-08-2006, 16:03
bij mijn golfje 1 lag het aan de onstekeking, er zat een Franse ontsteking op, de bobine verbrandde elke keer de contactpuntjes. en van die franse (duseljier of zo) zijn de onderdelen stukken duurder dan de Bosch. ze hebben toen Bosch ontsteking er op gezet, en het ding reed zoals een 1.1 kan rijden :)

heb je de contactpuntjes al nagekeken?

Zojuist gedaan, thnx voor de tip die moeten vervangen worden alsmede de condensator en een stukkie bedrading