PDA

View Full Version : Woofer is ermee gekapt

Pedaalemmer
09-04-2004, 07:55
eerGisteravond met vriend van me ander verstekkertje eraan hangen...trok de versterker mijn woofer niet (hij was dus te zwak) wij de oude weer terug...werkte hij niet meer...powerlampje brande wel op de versterker maar geluid..ho maar..

wij alles doorgemeten..blijkt het stekkertje van de min gammel te zijn...:(...heeft me 2 dagen gekost om alleen erachter te komen dat me min gaar is...

Dus gelijk even naar de Caliber dealer in wijk en aalburg geweest..en een zooi kabels gehaald.:D hoppa 45 eurootjes voor een nieuwe +en -kabel en wat stekkertjes...

Nieuwe kabels aangesloten en de oude kabels wegegooid. De kabels heb ik gelijk een maatje dikker genomen zodat ik vand e zomer mijn palnnetje van 2 woofers gelijk netjes heb voorbereid...allles aangesloten...en ja hoor de auto begon weer als van ouds te trillen :D

Weet iemand wat de beste plek is om de min aan te sluiten in een golfje 2?
Bij caliber zeiden ze onder mijn achterbank..maar ik heb hem nu bij het achterlicht zitten maar das ook niks...

sjampoo
09-04-2004, 08:11
Mmmm, beetje vreemde topic titel...

D'r is dus nix stuk,.. je wilt alleen weten waar je het beste een 'min' kunt aansluiten?

Waarom niet gewoon het advies van Caliber opvolgen? Bij het achterlicht zit waarschijnlijk maar een klein puntje, voorbestemd voor de verlichting.

Onder de achterbank zitten vast grote bout gaten voor je gordels, of anders minimaal voor de bevestiging van de achterbank zelf..

Beste oplossing: Alle audio over boord gooien. (mijn plan). Nooit geen last meer van storende versterkers :-)

Christiaan
09-04-2004, 08:21
heb ut al even aan hem uitgelegd (massa gebruiken onder de achterbank, bij de aansluiting van de gordel )

Pedaalemmer
09-04-2004, 08:21
ja idd alle audiuo overboord...en ik ben een vreemd mannetjes dus ik heb hele vreemde topics:D

ik wil graag weten waar mensen met een golfje 2 hun min hebben liggen..

sjampoo
09-04-2004, 08:51
Ik heb in mijn Golfje 2 geen min. Ook geen radio, ook geen accu,. geen motor, geen wielen, geen koets....

geen golfje 2 dus..

Helaas, maar ik zou ook opteren voor de gordelaansluiting..

Pedaalemmer
09-04-2004, 10:48
Ik heb in mijn Golfje 2 geen min. Ook geen radio, ook geen accu,. geen motor, geen wielen, geen koets....

geen golfje 2 dus..

Helaas, maar ik zou ook opteren voor de gordelaansluiting..

dus aan jou reactie heb ik ook niet super veel....;)

polog40
09-04-2004, 17:24
Dus gelijk even naar de Caliber dealer in wijk en aalburg geweest.....

Da's dichtbij ;)

Arjan

Pedaalemmer
14-04-2004, 09:39
10 minuutjes rijden voor mij ;)...min zit nog bij het achterlicht..maar ga hem vanavond ff verleggen naar de gordel:D

don`t mess with a professional opinion :D