PDA

View Full Version : puma vooras kever


-Jens!-
10-08-2006, 18:10
wie heeft er een puma asje liggen waar ie toch geen hol mee doet?

wil gaan versmallen maar ondertussen wel doorrijden ;)

greetz jens

breadfan83
10-08-2006, 18:31
wat is dat?

ik ben toevallig vandaag op de sloop geweest, daar stond nog n kevertje (zo'n olifantenpoot, weet niet precies van wanneer enzo dat ding is) en ik moet morgen weer terug daarheen.

als je me effe aangeeft wat 't voor iets is en wat 't mag kosten kan ik wel effe voor je nazien en 't d'r af sleutelen.

levis
10-08-2006, 18:48
ik heb nog wel een originele vooras liggen. kun je zelf verlagen en versmallen.

-Jens!-
10-08-2006, 18:52
ik heb zelf ook nog een orginele vooras liggen. ;)

is een een verlaagde vooras (met rasterplaatjes)

levis
10-08-2006, 19:05
Heb een PUMA as gehad, dont go there. zijn vaak krom en slechte kwaliteit. maak er zelf 1 met adjusters van franky. gister ook nog gedaan, 30 min(maar dat weet je vast wel).

-Jens!-
10-08-2006, 19:33
krom? zeker krom, net een stoeprandje gepakt.... :chair: :chair: (hoeken in de regen met smartbandjes, what was i thinking :redface: ).ding is zo krom als een hoer nu... :D :D ga hem nog proberen recht te trekken morgen....en anders voor spa nog effe versmallen en adjusters. :)

levis
10-08-2006, 21:01
:confused: ik bedoelde dat de puma assen van slechte kwaliteit zijn en vaak krom zijn. daarom gewoon ff je originele aanpassen en anders heb ik er nog 1tje voor je ;)

-Jens!-
11-08-2006, 12:20
:confused: ik bedoelde dat de puma assen van slechte kwaliteit zijn en vaak krom zijn. daarom gewoon ff je originele aanpassen en anders heb ik er nog 1tje voor je ;)

ja dat snap ik ;) maar mocht de mijne niet krom geweest zijn dan issie dat nu zowieso :D

ben er denk ik al uit hoe hem weer recht te krijgen maar mocht er nog iemand zijn die een ouwe heb liggen voor een mooi prijsje, slet me know :)