PDA

View Full Version : vocht achter de bestuurderstoel


Arno
12-04-2004, 20:36
Ik had een vraagje.

Ik ben eens met met mijn polo door de wasstraat heen gegaan.
Aan het einde van de straat kwam ik er achter dat er achter de bestuurderstoel een plasje water lag.
Wil alleen even weten waar het vocht nu doorheen komt.

Zal dus voortaan niet meer door de wasstraat heen gaan

Tjaap
12-04-2004, 20:45
is zowieso niet aan te raden voor je lak

patrick 86c
14-04-2004, 09:56
kijk eens naar de deurrubbers of het plastic achter de bekleding.

Pedaalemmer
14-04-2004, 10:33
achter de bestuurdersstoel ligt op de vloer onder de vloerbedekking toch een schuimmatje waar dus normaal de passagier achterin met zijn voeten opzit..dat is net een spons...

misschien foto van het plasje water?

Zestienkleppen
14-04-2004, 11:08
kijk eens naar de deurrubbers of het plastic achter de bekleding.

Kan bijna niets anders zijn. Zelf opnieuw aanbrengen van het plastic achter de panelen is helemaal niet moeilijk en loont de moeite.

Het zijn wel vervelende problemen, de auto gaat stinken en als de zon erop schijnt beslaan alle ruiten. Die "spons" zou ik er even uithalen en goed laten drogen, misschien daarna nog een vochtvreter plaatsen oid anders blijf je een vochtige auto houden.

Pedaalemmer
14-04-2004, 14:03
de zogenaamde spons..zou ik wel eerst ff in een sopje leggen en dan uitspoelen en laten drogen anders kan het alsnog flink gaan meuren ;)

Arno
15-04-2004, 20:48
Kan bijna niets anders zijn. Zelf opnieuw aanbrengen van het plastic achter de panelen is helemaal niet moeilijk en loont de moeite.

Het zijn wel vervelende problemen, de auto gaat stinken en als de zon erop schijnt beslaan alle ruiten. Die "spons" zou ik er even uithalen en goed laten drogen, misschien daarna nog een vochtvreter plaatsen oid anders blijf je een vochtige auto houden.

Dat soort problemen had ik al als de zon er op scheen besloegen alle ruiten.
En ja er hangt ook een vreemde muffe lucht in de auto.
Euhm kan ik dat plastic gewoon bij de vw halen???

sjampoo
15-04-2004, 20:53
KOMO kan meer hebben..

vuilniszak, landbouwfolie, boterhamzakjes: maakt niet uit wat je gebruikt, als je het maar goed doet

vwleusden
16-04-2004, 18:12
boterhamzakkie niet wat te klein ? :p

Zestienkleppen
16-04-2004, 22:15
KOMO kan meer hebben..

vuilniszak, landbouwfolie, boterhamzakjes: maakt niet uit wat je gebruikt, als je het maar goed doet

Precies, zoek een beetje de dikke soorten plastic, zoals landbouwfolie oid.

Arno
24-04-2004, 09:13
Vuilniszakken lijkt me een goeie optie en met ducktape moet het wel lukken lijkt me

Pedaalemmer
04-05-2004, 07:42
ik zou het vastmaken zoals vw het gedaan heeft want ducktape laat door hitte en vocht opgegeven moment ook los :rolleyes:

Arno
30-05-2004, 07:40
lijmen dus als ik het goed snap

Marco
30-05-2004, 17:12
Wat ook HEEL goed gaat zijn puinzakken, die kun je in de bouwmarkt halen, een pak van 5 geloof ik. Je moet zer wel even open snijden, dus de voor en de achterkant zeg maar (of de linker en de rechterkant, net hoe je de zak houd) van elkaar halen en dan op maat snijden. TIP!! Snij niet precies op maat want dat zul je zien dat het niet gaat passen. Je kunt er beter later nog even een randje afsnijden.

Vastplakken doe je of met ruitenkit of met ducktape. Inkepingen voor de schroeven moet je snijden als een kruisje, dus geen rond gat erin snijden.

serge pot
31-05-2004, 09:00
zioe je het niet meer zitten ,kun je altijd nog purren en kitten .


ducktape gaat perfect ,eerst wel de ondergrond ontvetten ,zodat het voor altijd vast zit

Fred
31-05-2004, 09:53
En controleer vóórdat je gaat knippen en plakken de gaatjes onder in de deuren. Als je dat niet doet staat binnen de kortste keren de boel vol water en loopt het even goed naar binnen.

Marco
31-05-2004, 11:52
Dat is idd een goeie fred, die willen nog wel eens dicht zitten....