View Full Version : standaard G60 uitlaat delen te LEEN gevraagd
voor mijn goedkeuring bij de RDW, met spoed gevraagd:
Bij dezen een oproep richting de grote verzamelaars voor standaard 16V uitlaat delen vanaf spruitstuk helemaal naar het einde. Graag te leen voor 1, 2 weken!!!! Aan de vlamdover wordt wel een verloop stuk gelast.
Het maakt me niet uit hoe het eruit ziet als het maar gas dicht is en goed dempt uiteraard.
Alvast enorm bedankt.
06-54268352
Groeten
Edward
x
http://www.slook.nl/corrado/main.php?option=1&forum_id=813483
OakgreenVR6
30-08-2006, 09:33
Zoals in je andere topic al aangegeven, ik heb nog wel een complete Golf 3 VR6 uitlaatlijn liggen.
breadfan83
30-08-2006, 20:10
ik heb nog een demper en een vlammendover liggen voor de verkoop
hoeft niet veel op te brengen, en t ligt allemaal in driebergen
als je 't koopt heb je volgend jaar ook geen problemen meer met de keuring
t komt onder een mk3 VR6 vandaan
edit
sorry, weet niet waar ik VR6 gelezen heb, maar ik zie nu toch echt duidelijk dat je iets voor een G60 zoekt...
breadfan83
30-08-2006, 21:30
16V, G60...VR6...als het maar 54mm is. G60 werd al weer moeilijker aangezien ik een brandstofpomp buiten de tank heb en dus minder ruimte heb voor een demper ala G60 op die plaats.....
Ik heb al een vlamdover van een VR6, net opgehaald.
ik heb nog een demper liggen van een mk3 VR6, die komt onder de zelfde vandaan als die vlammendover... dus denk dat de diameter wel in orde is
ik heb dat ding ooit aangeschaft omdat ik een VR6 in de mk2 wilde laten leggen... dit is d;r dus duidelijk nooit van gekomen
weet alleen niet zeker welke demper 't is, maar je mag altijd langs komen om eens te kijken of je d'r iets aan hebt
zoals ik al zei, ik hoef er niet veel voor te hebben, als t spul maar weg komt
OakgreenVR6
31-08-2006, 12:06
De ophangpunten komen wel overeen, alleen zul je zien dat de ophanging anders is en je een oplossing daarvoor moet zoeken. Bij de einddemper lukt dat door de ophangrubbers 90gr. te draaien.
Voor de prijs van de VR6 delen die ik heb liggen moet je ff mijn verkooptopic checken Ed.
deze advertentie mag weg!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.