View Full Version : Spaakvelgen 15 inch 7J ET25
Ik heb deze velgen al tijden staan... en wou ze zelf opknappen... maar blijf er steeds weer half in hangen.... vandaag even 1 velg een beetje het idee gegeven wat ik in mijn hoofd had.... hart snel even gespoten, en rand snel even half gepolijst... resultaat:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=182&stc=1
De andere 3 heb ik de randen deels van geschuurd, en de harten deels uit de verf.... Maar er zit dus nog wel wat werk aan.....
Ik probeer ze dus maar te verkopen.
Het zijn 15 inch velgen, met een breedte van 7J en een ET waarde van 25.... Het lijken RH velgen, mar dat zijn het niet, deze zijn 'dieper'....
175 euro, of goed bod.... De rest ligt er zo bij:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=186&stc=1
Heb er ooit 1 volledig proberen te polijsten.... maar dat viel me zoooo tegen, al die spaken... :rolleyes: resultaat werd min of meer zo:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=183&stc=1
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=185&stc=1
175 euro, of goed bod....
:D
Pedaalemmer
15-04-2004, 15:02
100 euro
Tom : gewoon 300 vragen
Anders krijg je van die Pipo de Clown biedingen ;)
Weet ik Gert.... Maar een serieuze bieder biedt toch wel... en zo houd ik de topic mooi hoog... ;) LOL
tzijn volgens mij MSW's heb ook nog ergens ongeveer zo'n set liggen en dat zijn iig wel MSW's
Ik zal nog eens zoeken op de velgen... Weet wel dat ze "made in Italy" zijn.... Maar volgens mij is MSW nergens op de velg terug te vinden...
Pedaalemmer
16-04-2004, 11:00
150 euro dan....
Nog even een extra foto's gemaakt net.
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=194&stc=1
In een rand zitten een paar deukjes/schrammetjes
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=195&stc=1
Pedaalemmer
16-04-2004, 17:33
passen op me golf ?...ik heb de ballen verstand van velgen maten.
passen op me golf ?...ik heb de ballen verstand van velgen maten.
Tis steek 4x100 dus past op Golf I, II, III(op de VR6 en GTI na, GT weet ik niet.) Maar dat wist je waarschijnlijk wel al...
Voor de ET en breedte geld het volgende:
Hangt van de toekomstige banden en de stugheid van je vering af, daarnaast kun je je kassen laten rollen...
een ideale ET is 37(meen ik uit mijn hoofd) hoe lager de ET hoe verder naar buiten, maar met de juiste omstandigheden en aanpassingen, moet tot een ET van 30 a 25 zelfs te doen zijn.... Nog breder uit kan ook wel, maar werk dan met bumpstops, wordt dan wel steeds onconfortabeler... Maar aanlopen kun je zo wel voorkomen. Je kassen rollen scheelt een heel eind extra nog.
(mijn excuses voor de late reactie... ghehe)
Pedaalemmer
16-04-2004, 17:51
oke..ik weet genoeg...mischien dat ik de audi van me pa kan lenen.
ga je zon dag naar de meeting?
ik wil me velgen daar wel bij je halen...dan kan ik ook gelijk bij richard metertjes halen...:D
Ben zondag op de meeting jah... wil ze wel meenemen.. geen probleem... kun je ze ff bekijken... en misschien gelijk kopen. Voordeel van de Jetta is de grote kofferbak... wil gelijk de stervelgen ook wel meenemen, kun je kiezen... ghehehe :p :D
Pedaalemmer
16-04-2004, 18:02
Ben zondag op de meeting jah... wil ze wel meenemen.. geen probleem... kun je ze ff bekijken... en misschien gelijk kopen. Voordeel van de Jetta is de grote kofferbak... wil gelijk de stervelgen ook wel meenemen, kun je kiezen... ghehehe :p :D
Hah die stervelgen mag je houden...maar die wolfrace daarentegen ;)
Ik zal geld en goeie wil meenemen ;)
Neem ik ook de Wolfrace mee als het nog een beetje past.... kan men ze even bekijken... En misschien raakt er wel iemand verkocht van de velgen... hehehe
Je weet maar nooit...
Klapstoeltjes gaan voor de wolfrace... ;) ghehehe :D
Pedaalemmer
16-04-2004, 18:12
ik zou als ik jouw als al je velgen en spullen meenemen daar komt volgens mij zat man..dat wel iets zoekt..begin je gelijk een kraampje ;)
vwleusden
16-04-2004, 18:16
Lijken wel op de Artec velgen die ik onder de golf 1 had.
ik zou als ik jouw als al je velgen en spullen meenemen daar komt volgens mij zat man..dat wel iets zoekt..begin je gelijk een kraampje ;)
wie weet.... Hangt er vanaf wat ik kwijt kan allemaal.... :rolleyes:
Lijken wel op de Artec velgen die ik onder de golf 1 had.
Ben je ze kwijt soms? ;) LOL
vwleusden
16-04-2004, 18:19
Hahahaha, heb ze verkocht idd... alleen jij was het niet ;)
Ben je er rijk van geworden? :p
vwleusden
16-04-2004, 18:23
heel erg ja ;) moest er een kerst aanbieding van maken anders kwam ik er niet vanaf.
ja.. vertel mij wat, met Kerst is alles duur.. ook de aanbeidingen.... ;)
vwleusden
16-04-2004, 18:29
lol
Pedaalemmer
18-04-2004, 17:22
Ik was om 15:00uur in hoogeveen.... niemand van het volksforum gezien...aaargh....ik heb 400 kilometer gereden..en nog geen velgen :(
Misschien was je een beetje aan de late kant.....
Beetje heel erg aan de late kant... Als een meeting om 11.00u begint, heeft iedereen het zeker na een uur of 4 later wel gezien en gaat weer richting huis...
Jah, klopt... ik was er smorgens vroeg al aanwezig.... heb trouwens weinig bekenden gezien, hoewel ik nu wel weet wie Marco is..... heb me ook prima vermaakt... maar was om een uur kwart voor 3 wel echt uitgekeken..... heb nog een tijdje gewacht op de prijsuitreiking.... maar had toen echt mijn genoeg... :rolleyes:
Heeft iemand de velgen zien liggen? en de wolfrace..... (jahaa... het zijn opknappers!)
vwleusden
18-04-2004, 22:15
Is ie ze nog niet kwijt :(
nee man
niks kwijt... :rolleyes:
Pedaalemmer
18-04-2004, 22:35
euh..tsja..kwil niet lullig doen maar...ik heb op zaterdagavond ook nog wat te doen...
en als ik dan om 12:00 weg rij..en er om half 3 ben...dan kan er toch ff gewacht worden..
zo laat was ik er niet want de prijsuitreiking was nog niet begonnen..tering..
laatste keer dat ik een afspraak maak! als dat zo tegenwoordig gaat
Late kant echt niet dus..kom es ik rij heel dat tering eind voor jan lul...
kheb tenminste nog met wat mense kenne ouwehoere..
ja en dat tering eind is dus 190 kilometer heen en 190 kilometer terug!!!!!!
Misschien willen jaap of marC nog even vertellen van hoe laat tot hoe laat ze gewerkt hebben.......
Pedaalemmer
19-04-2004, 07:19
maar was om een uur kwart voor 3 wel echt uitgekeken..... heb nog een tijdje gewacht op de prijsuitreiking.
Dan zijn wij elkaar echt net misgelopen..want toen was ik eral :rolleyes:
euh..tsja..kwil niet lullig doen maar...ik heb op zaterdagavond ook nog wat te doen...
en als ik dan om 12:00 weg rij..en er om half 3 ben...dan kan er toch ff gewacht worden..
zo laat was ik er niet want de prijsuitreiking was nog niet begonnen..tering..
laatste keer dat ik een afspraak maak! als dat zo tegenwoordig gaat
Late kant echt niet dus..kom es ik rij heel dat tering eind voor jan lul...
kheb tenminste nog met wat mense kenne ouwehoere..
ja en dat tering eind is dus 190 kilometer heen en 190 kilometer terug!!!!!!
Je had me minstens even kunnen pb-en voor mijn foon-nummer.... weet niet wat jij een afspraak vindt... en je gaat niet als verkoper iemand benaderen met informatie en gegevens als de koper daar zelf niet om vraagt.
Ik vat hem echt niet! :rolleyes:
Pedaalemmer
19-04-2004, 09:42
Je had me minstens even kunnen pb-en voor mijn foon-nummer.... weet niet wat jij een afspraak vindt... en je gaat niet als verkoper iemand benaderen met informatie en gegevens als de koper daar zelf niet om vraagt.
Ik vat hem echt niet! :rolleyes:
tsja...ik denk dat komt wel goed...hoe kun je op zo`n meeting nou iemand mislopen...(behalve als ie eerder weg is)...naja...maakt niet uit. Alleen jammer khad de velgen graag meegenomen. Kheb daar overal gezocht naar een jetta..maar niet gevonden :(
Christiaan
19-04-2004, 09:53
als een meeting rond 11:00 begint, gaan de meeste toch wel om 14:00 / 15:00 naar huis.....
Zeker nieuw in de meeting scene ;)
Pedaalemmer
19-04-2004, 10:10
ja leuk joh naar een meeting gaan en dan voor de prijsuitreiking weer weggaan...
ik dacht dat de meeting om 12:00uur begon..
Waarom als je geen "show" auto hebt zou je blijven wachten op een uitreiking ?
Maar goed al het begin is moeilijk en dan doel ik niet alleen op meetings :D
Pedaalemmer
19-04-2004, 10:26
Waarom als je geen "show" auto hebt zou je blijven wachten op een uitreiking ?
Maar goed al het begin is moeilijk en dan doel ik niet alleen op meetings :D
Het feit blijft....dat ik van ver ben gekomen voor niet alleen de meeting maar ook een setje velgen...ik niet extreem laat was en de meeting nog niet afgelopen was..maar wel met lege handen naar huis ben gegaan. ;)
dat is pas leuk joh.
Pedaalemmer
19-04-2004, 10:53
volgende keer rij ik met de rest mee :D..lijkt me verstandiger...en wat eerder :D
Kijk zie je nou wel, soms is het zo makkelijk :D
Zo nu gaan we verder ontopic.
Pedaalemmer
19-04-2004, 11:03
ja tommy laatste bod van mij 100 euro :D
stel:
Ik wou velgen hebben van iemand uit Nieuwkuijk.... Maar dat is me wel erg ver rijden... dus ik twijfel... Maar vind ze wel erg mooi. Nu is er komende zondag een meeting, en de verkoper gaat er ook heen, en neemt de velgen wel mee...
Mij denkt... oke, leuke combinatie.. leuke meeting, en kan ik mooi de velgen bekijken en eventueel kopen.... Waarbij mij denkt... wil ze niet mislopen, want dan kom ik voor niks, waarop ik een PB of mail stuur naar de verkoper waarin ik vraag:
- hoe laat ben je op de meeting, hoe laat denk je weer weg te gaan.
- waar kan ik je aan herkennen.
- wat is je telefoonnummer, kan ik je bellen als ik er ben, en je niet kan vinden.
Waarop de verkoper waarschijnlijk zegt... weet niet tot hoe laat ik er ben, maar als jij zegt dat je er pas om 3 uur kunt zijn, dan zorg ik wel dat ik er dan ook nog ben... Want de uitreiking begint dan ook pas ten slotte, en pik ik die ook mee.... hoewel ik toch geen kans denk te maken... En misschien is het ook handig dat je mij ook jou nummer geeft... als er dan wat is... dan kan ik ook altijd even bellen.
Maar oke... das mijn idee... en weet wel dat ik soms hele afwijkende ideeën heb... Maar vond deze wel meevallen eerlijk gezegd.
kortom: velgen nog te koop...
150 euro
ps.
Zonder haast valt altijd wat te regelen... zo krijg ik nu ook een velg van Gert, wonend in de omgeving van Tilburg, die hij mee heeft gegeven aan Douwe... (die ik via mail overigens niet kan bereiken... dus doe zo wel even een PM, was het al bijna weer vergeten :rolleyes: ) Mijn velg ligt nu dus op een afstand van 35/40 km ipv 340 km....
Pedaalemmer
19-04-2004, 14:03
stel:
Ik wou velgen hebben van iemand uit Nieuwkuijk.... Maar dat is me wel erg ver rijden... dus ik twijfel... Maar vind ze wel erg mooi. Nu is er komende zondag een meeting, en de verkoper gaat er ook heen, en neemt de velgen wel mee...
Mij denkt... oke, leuke combinatie.. leuke meeting, en kan ik mooi de velgen bekijken en eventueel kopen.... Waarbij mij denkt... wil ze niet mislopen, want dan kom ik voor niks, waarop ik een PB of mail stuur naar de verkoper waarin ik vraag:
- hoe laat ben je op de meeting, hoe laat denk je weer weg te gaan.
- waar kan ik je aan herkennen.
- wat is je telefoonnummer, kan ik je bellen als ik er ben, en je niet kan vinden.
Waarop de verkoper waarschijnlijk zegt... weet niet tot hoe laat ik er ben, maar als jij zegt dat je er pas om 3 uur kunt zijn, dan zorg ik wel dat ik er dan ook nog ben... Want de uitreiking begint dan ook pas ten slotte, en pik ik die ook mee.... hoewel ik toch geen kans denk te maken... En misschien is het ook handig dat je mij ook jou nummer geeft... als er dan wat is... dan kan ik ook altijd even bellen.
Maar oke... das mijn idee... en weet wel dat ik soms hele afwijkende ideeën heb... Maar vond deze wel meevallen eerlijk gezegd.
kortom: velgen nog te koop...
150 euro
Ja...je wilt velgen verkopen ik heb duidelijk gezegd dat ik zou komen en dat ik van ver moest komen. Ik heb in meerder threads gevraagd hoelaat iedereen er was en tot hoelaat. je hebt zelf nog gereageerd tot uiterlijk half 4...ik was er om half 3.
Ik nam de moeite om even (4,5 uur) in de auto te zitten (GTI zuipt $super98$) en jij kon niet eventjes wachten tot ik er was. Ik bedoel als ik zeg dat ik kom dan zorg ik ook dat ik er ben. Voor jou misschien een gok om daar wat langer te blijven...voor mij was het een veel grotere gok om daarheen te rijden.
Naja het is jammerlijk niet gelukt om elkaar daar te treffen.
Kunt wel zeggen dat ik je nummer had moeten hebben maar ik was...(erg vreemd ja) in de waan dat er tegenwoordig nog zoiets was als afspraak is afspraak en niet had gedacht jou nummer nodig te hebben.
Het heeft mij meer gekost dan jou dus hou alsjeblieft je commentaar dan ook voor je.
voor hetzelfde geld was ik een half uurtje eerder vertrokken en jij een half uurtje langer gebleven en was jij van je velgjes af en had ik ze nu in mij bezit en had ik je niet horen klagen.
Dus einde flame volgende keer beter!
En ik heb al gezegd volgende keer doe ik het anders want mensen uit noorden zijn me veels te ongeduldig ;) :D
Christiaan
19-04-2004, 14:08
vechten jullie dit ff lekker op msn/mail uit, in plaats van hier op het forum!!
Pedaalemmer
19-04-2004, 14:13
zal ik me dalijk ff omdraaien en jou ff bij je oortje pakken :D:D
en we zijn niks aan het uitvechten..maar gewoon ff aan het discusieren en daar is een forum voor ;)
misschien dat ik binnenkort een mogelijkheid zie om naar heerenveen te rijden...maar dat word dan pas volgend weekend...
zoals ik in andere topics al zei.... heb veel mensen die er wel waren niet eens getroffen.... was een beehoorlijk opgave geweest mij te vinden.
En ik heb inmiddels de gewoonte om reacties in topic niet bijzonder serieus te nemen.. ik heb wel gezegd dat ik msn en mail heb... Hoe vaak wordt er niet geroepen: die wil ik wel hebben, of die koop ik wel... en dan is het uiteindelijk een teleurstelling als de koper had moeten begrijpen, ik vind het wel leuk, en zou het graag hebben, maar zo serieus was het niet bedoeld....
Zal eerlijk zijn dat ik jou als bieder niet 100% serieus nam.... :o maja... beetje wantrouwend type ben ik...
vb. heb men RC-hobby op internet staan..... inmiddels zown 7 reacties gehad.... allemaal heel uitgebreid beantwoord, en allemaal extra foto's e.d. bijgevoegd... en heb van geen van allen ook maar iets terug gehad....
Mijn les: zal voortaan zelf wel vragen om tel. nummer en naar wat de bedoeling is, en een beetje een soort van iets afspreken....
Vind het ook erg lullig... Je hebt er inderdaad een eind voor niks voor gereden, en ik was teleur gesteld dat ik ze niet heb kunnen verkopen.... Heb ze de hele tijd dat ik er was voor de auto laten liggen, en steeds op gelet of er een belangstellende, die jij dan mogelijk was geweest bij stond... maar dat leverde ook niks op....
Maar oke, case closed....
We komen er onderling wel uit... Je hoort van me.
Pedaalemmer
19-04-2004, 14:49
zoals ik in andere topics al zei.... heb veel mensen die er wel waren niet eens getroffen.... was een beehoorlijk opgave geweest mij te vinden.
En ik heb inmiddels de gewoonte om reacties in topic niet bijzonder serieus te nemen.. ik heb wel gezegd dat ik msn en mail heb... Hoe vaak wordt er niet geroepen: die wil ik wel hebben, of die koop ik wel... en dan is het uiteindelijk een teleurstelling als de koper had moeten begrijpen, ik vind het wel leuk, en zou het graag hebben, maar zo serieus was het niet bedoeld....
Zal eerlijk zijn dat ik jou als bieder niet 100% serieus nam.... :o maja... beetje wantrouwend type ben ik...
vb. heb men RC-hobby op internet staan..... inmiddels zown 7 reacties gehad.... allemaal heel uitgebreid beantwoord, en allemaal extra foto's e.d. bijgevoegd... en heb van geen van allen ook maar iets terug gehad....
Mijn les: zal voortaan zelf wel vragen om tel. nummer en naar wat de bedoeling is, en een beetje een soort van iets afspreken....
Vind het ook erg lullig... Je hebt er inderdaad een eind voor niks voor gereden, en ik was teleur gesteld dat ik ze niet heb kunnen verkopen.... Heb ze de hele tijd dat ik er was voor de auto laten liggen, en steeds op gelet of er een belangstellende, die jij dan mogelijk was geweest bij stond... maar dat leverde ook niks op....
Maar oke, case closed....
We komen er onderling wel uit... Je hoort van me.
Ik weet hoe je jetta eruit ziet dus als ik die gezien had had ik je klem gezet net zolang totdat je me je vlgen overhandigde ;):D
ik hoor het wel.
kijk, opgelost,... ik heb wel een set velgen weten te bemachtigen in hoogeveen.. had idd een tel. nr. maar was niet nodig want ik herkende de auto... en idd... rond half3 ben je gewoon te laat... heb het vroeger ook wel eens zo gedaan, omdat ik tot 6 uur sochtends moet werken op zondagochtend... daarom ga ik het laatste jaar rechtstreeks uit m'n werk.... (dit is meteen DE verklaring waarom iedereen denkt dat die wallen altijd onder m'n ogen zitten ;) ) En ja 200 km enkele reis is ver maar je gaat toch niet alleen om ff een setje velgen op te halen... als ik die spullen niet had moeten ophalen was ik ook gegaan (571 km op de teller gezet gister)
Pedaalemmer
19-04-2004, 15:14
@ Gtipowerrr: PB binnen?
jaja...en al gereplied
Pedaalemmer
19-04-2004, 15:16
kijk, opgelost,... ik heb wel een set velgen weten te bemachtigen in hoogeveen.. had idd een tel. nr. maar was niet nodig want ik herkende de auto... en idd... rond half3 ben je gewoon te laat... heb het vroeger ook wel eens zo gedaan, omdat ik tot 6 uur sochtends moet werken op zondagochtend... daarom ga ik het laatste jaar rechtstreeks uit m'n werk.... (dit is meteen DE verklaring waarom iedereen denkt dat die wallen altijd onder m'n ogen zitten ;) ) En ja 200 km enkele reis is ver maar je gaat toch niet alleen om ff een setje velgen op te halen... als ik die spullen niet had moeten ophalen was ik ook gegaan (571 km op de teller gezet gister)
Idd...meeting was vet..dus daarvoor was ik ook wel gegaan.
staat van de velgen:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=207&stc=1
zit dus nog werk aan!
lichte schade op 1 van de velgen:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=195&stc=1
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=209&stc=1
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=210&stc=1
Pedaalemmer
20-04-2004, 07:52
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=183&stc=1
zo vind ik ze het mooist....tsja en dat er wat werk aanzit is geen probleem...ik heb werkruimte zat :D
je hebt je box vol Henk...
Pedaalemmer
21-04-2004, 07:44
ja ik zag..het..je zit snel aan de 50 berichten...ik heb hem al inmiddels wat ruimte gekweekt :D
Verkocht!
topic mag op zich weg... tenzij nog iemand wat wil delen...: misschien dat iemand anders ze ook graag had willen hebben ofzo... ;) :D
(Al met al zijn we er dus uitgekomen... no problemo)
Pedaalemmer
25-04-2004, 21:58
thanx thom...en je jetta is een mooi bakkie.....en de velgen zal ik het resultaat nog eens laten zien...dan krijg je spijt dat je ze verkocht hebt ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.