PDA

View Full Version : Rits van de hoofdsteuntjes sluiten

breadfan83
04-09-2006, 13:26
Weet iemand een manier om die ritsjes van de hoofsteuntjes (van een golf mk2 in dit geval) weer dicht te krijgen?

Ik heb namelijk een set skai steuntjes liggen die niet alleen in hoogte te verstellen zijn, maar ook naar voor en achter gekanteld kunnen worden, en ik heb een set mooie lederen steuntjes liggen, die dus beter bij het interieur passen, maar die niet kunnen kantelen. Dit wil ik dus combineren.

Ik heb de search er al op nageslagen, maar niets hierover gevonden (alleen een setje hoofdsteunen met het zelfde probleem :tongue: ).

RubenD
04-09-2006, 13:54
Als je er nu gewone ritsjes in laat zetten door moeders of oma?

breadfan83
04-09-2006, 14:01
Als je er nu gewone ritsjes in laat zetten door moeders of oma?

dan is t niet meer origineel...
maar eigenlijk nog niet eens aan gedacht

maar dr moet toch ook wel een manier zijn om die dingen vast te krijgen, vw is t in 1987 ook gelukt!

Dennis@polo86c.nl
04-09-2006, 14:06
Je kunt bij de dealer de ritssluiter los bestellen :)
Ik zal vanavond het onderdeelnummer even opzoeken.

Of gewoon een sluiter van een oude kledingrits gebruiken.

Dennis@polo86c.nl
04-09-2006, 15:58
Onderdeelnummer voor ritssluiting: 113 881 451

breadfan83
04-09-2006, 16:44
Onderdeelnummer voor ritssluiting: 113 881 451

ok, dankjewel, dan ga ik morgen effe bij de dealer langs!

edit...
net de dealer aan de foon gehad, en hij kan het niet meer bestellen.
kostte destijds 2,80, dat wist ie me wel nog te vertellen

nog maar effe verder zoeken dan

Der Typ Siebzehn
04-09-2006, 16:53
Je kan misschien eens bij de Duitse Ebay kijken, daar schijnt men veel uit te kunnen halen voor weinig geld.

Dennis@polo86c.nl
04-09-2006, 20:02
Zou ik eerder even langs zo'n eng hobby-winkeltje gaan. Met stofjes, garen en piepschuim vormen :)

breadfan83
04-09-2006, 20:07
Je kan misschien eens bij de Duitse Ebay kijken, daar schijnt men veel uit te kunnen halen voor weinig geld.

Heb ik al gekeken, maar in de auto-rubriek is niks te vinden met als zoekterm "Reisverschluß", dat zoveel als ritssluiting betekend...

Zou ik eerder even langs zo'n eng hobby-winkeltje gaan. Met stofjes, garen en piepschuim vormen :)

Dat was ik ook van plan als niemand hier zo'n ding wist te liggen.
Ik bel morgen eerst nog even met VPC om te zien wat zij nog hebben liggen. Daar hebben ze meestal de raarste dingen in 't magazijn en dit zou een van die rare dingen moeten zijn. Vandaag waren ze gesloten, dus maar een dagje wachten...

iig al bedankt voor de hulp!

breadfan83
05-09-2006, 12:43
Topic mag dicht dankzij Djinn 4fun.
Hij heeft me nog zo'n sluiter weten te regelen, thanks!

Zeend
05-09-2006, 12:51
Hij heeft me nog zo'n sluiter weten te regelen, thanks!

:postpics:

Jens

breadfan83
05-09-2006, 13:49
:postpics:

Jens

als jij effe met je camera langs komt zorg ik voor de steuntjes :D

als het golfje klaar is zal ik wel een topicje openen waar ik alles in zet wat ik met de golf gedaan heb
ben daar nu al twee jaar lang van overal in nederland onderdelen voor aan het kopen en verkopen, en nog niemand hier op t forum die de auto gezien heeft :tongue:

weet trouwens niet of dat gewoon luiheid was ofzo, maar bij mijn dealer kon ik die dingen niet meer bestellen, en bij die van djinn kon ie ze wel nog bestellen... :confused:

Jurgen Santana
05-09-2006, 14:07
ok, dankjewel, dan ga ik morgen effe bij de dealer langs!

edit...
net de dealer aan de foon gehad, en hij kan het niet meer bestellen.
kostte destijds 2,80, dat wist ie me wel nog te vertellen

nog maar effe verder zoeken dan

Heb net een 113881451 besteld. Ging wel back-order maar was gewoon te leveren. Duurt alleen een HALVE dag langer.