Log in

View Full Version : Golf GL '81

Soumensch
06-09-2006, 12:53
Hier zijn wat foto's van mijn Golf. Ik ben nu bezig met de dorpels. Heeft iemand aan zitten lassen.. nu roest het. :(

We hebben 3 gaten dichtgelast.. 2 in de voorste wielkasten onder het tectyl(waar nu weer bodyshoot op zit) en 1 achter bij de benzine-vulpijp. Verder zaten er verspreid over de auto kleine roest plekjes.. die zijn allemaal weg. Ik heb ze daarna behandeld met RX.. laten opdrogen maar toen ik er primer op spoot begon het te bobbelen en toen de primer droog was kon ik het er zo aftrekken.. weet iemand hoe dat kan?? :confused: Ik ga binnenkort de hele auto schuren en laat ik hem helemaal van buiten spuiten in de originele kleur(inarisilber). De wielkasten spuit ik zelf weer in kleur. De motor moet ook nog rijker worden afgesteld en mijn klapraampjes moeten worden losgepeuterd.. de vorige eigenaar heeft er kit tussen gespoten. De velgen heb ik al laten stralen en poedercoaten. Erg mooi geworden :) Het interieur is nog erg goed..Lekker duits bruin. Owja ik zoek nog een verlagingsset.. weet iemand een goed en goedkoop setje?? Het hoeft niet een schroefset te zijn.

Hopelijk krijg ik de foto's erop.

http://i73.photobucket.com/albums/i224/corsaCsport/HPIM1512.jpg
http://i73.photobucket.com/albums/i224/corsaCsport/HPIM1514.jpg
http://i73.photobucket.com/albums/i224/corsaCsport/IMGP0390.jpg
http://i73.photobucket.com/albums/i224/corsaCsport/IMGP0484.jpg

arnus71
06-09-2006, 13:00
Welkom, leuke auto! Velgen zijn wel wat opgeknapt ja :eek:

Edrik
06-09-2006, 15:02
Mooie golf!
Prachtige kleur!! :thumbup: (heb t zelf ook :tongue)

Der Typ Siebzehn
06-09-2006, 16:10
mooie auto! :thumbup:

Erwin G60
06-09-2006, 16:13
Welkom leuk golfje.Auto komt uit emmer compas ofnie?:D

Soumensch
06-09-2006, 19:51
Heey ja :) hoe weet jij dat?? :confused:

Erwin G60
06-09-2006, 20:31
Dat zag ik aan de brug en plaatsnaambordjes op de achtergrond.Die garage heeft wel meer van dat spul staan op internet:D

yal
06-09-2006, 20:35
Hier zijn wat foto's van mijn Golf. Ik ben nu bezig met de dorpels. Heeft iemand aan zitten lassen.. nu roest het. :(

We hebben 3 gaten dichtgelast.. 2 in de voorste wielkasten onder het tectyl(waar nu weer bodyshoot op zit) en 1 achter bij de benzine-vulpijp. Verder zaten er verspreid over de auto kleine roest plekjes.. die zijn allemaal weg. Ik heb ze daarna behandeld met RX.. laten opdrogen maar toen ik er primer op spoot begon het te bobbelen en toen de primer droog was kon ik het er zo aftrekken.. weet iemand hoe dat kan?? :confused: Ik ga binnenkort de hele auto schuren en laat ik hem helemaal van buiten spuiten in de originele kleur(inarisilber). De wielkasten spuit ik zelf weer in kleur. De motor moet ook nog rijker worden afgesteld en mijn klapraampjes moeten worden losgepeuterd.. de vorige eigenaar heeft er kit tussen gespoten. De velgen heb ik al laten stralen en poedercoaten. Erg mooi geworden :) Het interieur is nog erg goed..Lekker duits bruin. Owja ik zoek nog een verlagingsset.. weet iemand een goed en goedkoop setje?? Het hoeft niet een schroefset te zijn.

Hopelijk krijg ik de foto's erop.
(ge-quote-te foto's verwijderd)

idd mooi golfje, dat die velgen zo mooi zijn geworden is ongelooflijk!
Dat je daar nog wat in zag, zou ze denk zo weggegooid hebben.

Heb je voordat je de primer gebruikte wel t oppervlak heel goed ontvet???
Anders gaat t idd reageren.

grtn yal

Lieuwe
06-09-2006, 20:50
Mooi werk allemaal .. die velgen zagen er wel echt dramatisch uit :eek:

ATS Cupjes zien er altijd wel wat slecht uit, maar deze spanden de kroon wel :D

airy
06-09-2006, 21:34
:thumbup: nice einser, velgen zijn inderdaad weer als nieuw, als ie op z,n buik ligt effe weer foto's posten he?

Mark1
06-09-2006, 21:38
Dat zag ik aan de brug en plaatsnaambordjes op de achtergrond.

Same here :rolleyes:

Rechts = Compas' , de brug over links = Munnekemoer/Ter Apel :D

Golfie stond er al een tijdje, of niet ?

Soumensch
06-09-2006, 21:45
Bij vordering zal ik zeker foto's posten :D ik weet alleen nog niet tot hoever ik hem wil verlagen.. ik wil niet dat de banden gaan aanlopen.. dus heeft iemand een idee?? 40mm of 60mm verlagen. Mijn banden voor worden 165/50/15 en banden achter 175/55/15.

Ja de velgen zijn echt super he :D ik geloofde er zelf ook niet echt in dat het wat zou worden. Ben benieuwd hoe het zal staan met duitse bandjes(schuine wangen).

En als ik over RX primer wil spuiten.. moet ik dan ook ontvetten?? met tinner haal je de RX er zo weer af.

Groetjes Martijn

hummer
07-09-2006, 07:07
Volgens mij heb je hem van Marco gekocht heeft touwens ook nog een mooie Jetta staan type 1 hij gaat volgens mij voor zichzelf beginnen.Heeft regelmatig van deze youngtimers.

Soumensch
07-09-2006, 09:27
Ik heb hem gekocht van Bert.. ja hij had toen ik hem kocht ook een goudkleurige Jetta staan.. een automaat.. was ook een mooi ding :rolleyes:

Volgens mij heb je hem van Marco gekocht heeft touwens ook nog een mooie Jetta staan type 1 hij gaat volgens mij voor zichzelf beginnen.Heeft regelmatig van deze youngtimers.

DeNB3rt
07-09-2006, 10:32
nice, al die einsers hier op het forum^^
Veel plezier ermee

Sponze®
07-09-2006, 13:42

Viel mij ook direct op :D

Mooie golf!
Prachtige kleur!! :thumbup: (heb t zelf ook :tongue)

same here :rock: Golf zag er nog echt heel
mooi uit, maar voor zijn vraagprijs heb ik me
nu een bijna gelijkwaardige 1500 LS gekocht.
Anders had je hem niet meer kunnen kopen ;) :D

Heb je de goudbruine Jetta ook bekeken? :)
Misschien zie je die hier ook nopg wel eens op
t forum weer als de onderhandelingen rond zijn :cool:

=====================================
EDIT: Zal in het vervolg eerst alles lezen ;)