View Full Version : jetta 2,0 16v gli
nieuwe project jetta 2,0 16 v gli
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding417.jpg
kijken wat dit nu weer word ;)
Carel Ha
10-09-2006, 00:40
nette auto, maar volgens mij kan die wel een laagje wax gebruiken. :D
Kijk eens aan, de oude van JettaPowerrr! Ben benieuwd hoe dit er over-laten we zeggen- een week of 2 uit ziet! :woowoo:
week of 2 haha moet weer werken arnaud dus gaat iets langer duuren
maar rood is ie nu al weer :mad:
gister remmen na gekeken voor nieuwe fuse er op gezet ( waren 2 bouten afgebroken )
deze was niet meer te redden :cool: op de andere kant 1tje die was er zo uit :rolleyes:
en de sebring velgen maar eens uit de kast gehaald ;)
ga nu eerst de binenkant aan pakken schoon maken en radio plaatsen
zit iets rook aanslag van ed in :D
dan maar eens kijken wat de tyd brengt
nette auto, maar volgens mij kan die wel een laagje wax gebruiken. :D
dat komt goed :D
corrado-usa
10-09-2006, 08:54
Nette wagen alberto.
En plat op zn buikje hehe :D
JettaPowerrr
10-09-2006, 09:05
Rook-aanslag van mij??? Welneeeee! :rolleyes:
Dus 1 kant heb je al klaar?? Netjes hoor, was ik maar zo handig met die dingen. Ik kom een heel eind, maar daar wou ik m'n vingers niet aan branden. :(
Veel plezier ermee, Alberto, gaat zeker goed komen!
Oh, enne, Sebring-velgjes, hè.....
:postpics:
vw dennis
10-09-2006, 09:12
FF poetsen, dikke wielen eronder, en een halve meter verlagen... Maar dat zal wel goedkomen, succes :thumbup:
Het project gaat verder, maar blijft zeker in goede handen! Ik ben erg benieuwd Alberto...
Je hebt inmiddels al bijna meer Jetta's gehad dan de meeste forummers haha!
Erwin G60
10-09-2006, 12:38
De auto kan wel een beetje aandacht gebruiken tenminste zoals ik hem gezien heb:D
JettaPowerrr
10-09-2006, 12:54
Met een beetje liefde en aandacht is er echt wel weer een nekkentrekker van te maken! :cool:
Hij ziet er alleen maar zo "beroerd" uit, omdat ie zo lang heeft stil gestaan... :(
Maar het komt allemaal vast wel goed bij Alberto! Heb er alle vertrouwen in. :hug: :D
alle remmen werken weer :D
alle rook aanslag is weg ( maak wel ff foto voor /na ed :eek: )
dynamo zit weer op zijn plek ( afgebroken ) ;)
orineele achter lichten zijn ze naar op zoek in victoria (canada) met dank aan familie :hug:
nu achter ff wat laten zakken :tongue:
dan maak ik ff wat fototjes mensen ff geduld :dunno:
Het project gaat verder, maar blijft zeker in goede handen! Ik ben erg benieuwd Alberto...
Je hebt inmiddels al bijna meer Jetta's gehad dan de meeste forummers haha!
ach ja hobby he :cool: aleen heb er eigenlijk geen tyd voor :D
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/109295463.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Foto3DZTDHXCEN.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding377.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding117.jpg
of gelt die laatste niet :D
maniacmark
10-09-2006, 16:36
geldt in mijn ogen wel hoor
want hoe heette dat model in de states?????????
Jettaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
jettaracing
10-09-2006, 19:55
Hey Alberto! leuke auto hoor!
Ik heb er zelfs ook nog aan mogen sleutelen in het verleden!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli001.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli007.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli006.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli009.jpg
Maak er maar wat moois van! (maar dat zal wel goed komen denk ik!) :hug:
ja dat wist ik wietse dat zei ed al
hoop dat je het niet te vast hebt gezet want het gaat er nu weer onder uit :D
Carel Ha
12-09-2006, 22:15
whow nette auto ! zo gepoest ziet ie er echt super uit :D :rock:
whow nette auto ! zo gepoest ziet ie er echt super uit :D :rock:
foto's zijn van wietse niet van mij ;)
gister weer even met de jetta bezig geweest
ik heb de auto nu bijna weer helemaal rood
achterste schokbrekers vervangen door verlanging set
auto ligt nu weer mooi recht
ik zal vandaag de auto verder rood maken en een foto maken
JettaPowerrr
17-09-2006, 09:50
Helemaal goed, zal me benieuwen!
Met de verlagings-set, die ik eronder had lag hij mooi laag, maar stond ie ook weer iets achterover, zoals een Jetta standaard al staat. En dat wou ik dus niet, vanwege de audio die ik er ook nog in heb gehad. Het gewicht daarvan liet de kont ook iets zakken.
Foto's, foto's, foto's!!!
hehehe ;)
nau ff foto gemaakt van de jetta tot nu toe
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding011.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding013.jpg
kenteken was een hebbe ding uit canada past er wel bij dacht ik
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding015.jpg
orgineel canadees dealer stikker
ik zoek voor deze auto de orgineele bumers trug smal model
wie heefd wat liggen
of wie wil er ruilen met bumpers tegen deze orgineele dikke
Âlder, wat mooi! Hele mooie auto Alberto!! Mooi Amerikaans sfeertje met die platen erop!
Erwin G60
17-09-2006, 20:05
Jetta is goed opgeknapt je hebt er echt wat moois van gemaakt goed bezig :D
Jurgen Santana
17-09-2006, 20:08
kenteken was een hebbe ding uit canada past er wel bij dacht ik
orgineel canadees dealer stikker
Âlder, wat mooi! Hele mooie auto Alberto!! Mooi Amerikaans sfeertje met die platen erop!
:D
Ik zeg dat het een Amerikaans sfeertje is, niet dat het Amerikaanse platen zijn. Moeilijk hè, begrijpend lezen? :rolleyes:
tiefflieger
17-09-2006, 20:13
Goed bezig, een rode Jetta is altijd mooi maar deze had wel wat aandacht nodig...
Die auto mag zeker weer gezien worden!!!
week of 2 haha moet weer werken arnaud dus gaat iets langer duuren
Dit typte je eén week geleden Alberto... :D
Maarre even wat anders, zit er op deze nou ook airco?
JettaPowerrr
17-09-2006, 23:56
Nee Arnaud, geen airco, geen CV, wel stuurbekrachtiging en originele Cruise Control, elec Recaro-interieur, leren stuur, pookhoes, handremhoes, MFA en mijlenteller. :D
Ziet er weer lekker uit, Alberto! Die velgen staan hem ook goed, icm de verlaging.
Ik heb er zo geen spijt van, dat ik hem aan je verkocht heb! ;) Make me proud! :p
netjes alberto, had niets anders verwacht
hij is echt opgefrisd
keep going
zo als de vorige eigenaar al zei geen airco de cv heefd hij nu wel trouwens hoor
ik maak hem eerst maar eens kwa techniek in orde
dat heb ik nu bijna klaar
verder zien we wel wat we tegen komen
in de loop van de tijd
Dit typte je eén week geleden Alberto... :D
Maarre even wat anders, zit er op deze nou ook airco?
ik ben nog niet klaar arnaud :D
Ziet er weer lekker uit, Alberto! Die velgen staan hem ook goed, icm de verlaging.
Ik heb er zo geen spijt van, dat ik hem aan je verkocht heb! ;) Make me proud! :p
;)
netjes alberto, had niets anders verwacht
hij is echt opgefrisd
keep going
komt goed oane ;)
|| RS ||
23-09-2006, 13:18
We gaan toch niet allemaal Sebrings onder onze USA Jetta's doen he?! ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3d3UEMZVDB.jpg
JettaPowerrr
23-09-2006, 17:11
Why not? Staat gewoon goed! ;)
Alhoewel.....17" BBS RC stond de GLi ook errug goed! :D
We gaan toch niet allemaal Sebrings onder onze USA Jetta's doen he?! ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3d3UEMZVDB.jpg
:( sorry niks anders liggen op het moment
zo even een up date :D
vandaag tussen de drukte door hier (wietze en berend, jan willem, en zijn broer en okke kwamen langs) even met de jetta bezig geweest
uitlaat had een op fris beurt nodig dus deze maar even er onder weg gehaald
gelijk de schakel pook maar even op geup date :redface:
deze was beetje slapjes aan het worden had nog een revisie set liggen van een pook
dus kwam mooi uit
de rest van het schakel meganisme was nieuw was toen de versnellings bak is vervangen al gedaan door ed :) ging aleen maar om de onderkant van de pook
toen de uitlaat van arnaud maar even bewerkt en gedeelte weer onder de auto gehangen
zo komt de gli weer langsaam tot leven :rock:
o ja de velgen gaan naar jw.... dus binnen kort staat hij op 14 inc staal
dat word lachen ..... :drive:
corrado-usa
07-10-2006, 22:24
Ben benieuwd naar het staal, hoe breed ??
Zal wel super staan.
ik ga vandaag of morgen naar de velg verbreder ik denk dat het 7,5 j voor en 8 j achter
wordt maar eerst op 6 j staal orgineel
Dus het uitlaatje al even gemonteerd Alberto. Is die ook weer mooi dicht! Mooi zwaar geluid zo? Had het systeem onder mijn 16V altijd wel.
Op zich wel jammer dat de Sebrings nu weg zijn, vond ze er erg mooi onder staan! Maar goed, velgen zijn zo weer gewisseld natuurlijk en wie weet wat voor setje je volgende week weer in de schuur hebt liggen. :D Succes verder! ;)
Jetta MaNiA
08-10-2006, 08:31
Meer!!!
:postpics:
Dus het uitlaatje al even gemonteerd Alberto. Is die ook weer mooi dicht! Mooi zwaar geluid zo? Had het systeem onder mijn 16V altijd wel.
Op zich wel jammer dat de Sebrings nu weg zijn, vond ze er erg mooi onder staan! Maar goed, velgen zijn zo weer gewisseld natuurlijk en wie weet wat voor setje je volgende week weer in de schuur hebt liggen. :D Succes verder! ;)
nee nog niet helemaal moet wat nieuwe beugels maken hier en daar
en de eind demper word langer gemaakt
ja sebrings gaan weg jan willem neemt ze over
zoek nu wat nieuws ...of verbreed staal ....of ??? maar tot die tyd op 6j staal
en foto's .......hij staat er bij als een slooper nu ed dus nee geen foto's :woowoo:
JettaPowerrr
08-10-2006, 09:49
Als een sloper??? Ojee..... :confused:
Maar klinkt goed, hoor, ander uitlaatje en zo, daar is niks mis mee! :woowoo:
Ik hou dit topic goed in de gaten! :D
Mister Cool
08-10-2006, 10:26
De sebrings krijgen wel weer een goed plekkie! 'k weet zeker dat het m'n ex goed gaat staan!
Als een sloper??? Ojee..... :confused:
Maar klinkt goed, hoor, ander uitlaatje en zo, daar is niks mis mee! :woowoo:
Ik hou dit topic goed in de gaten! :D
nauw ja hij staat een 50 cm boven de grond zonder wielen en zonder uitlaat :D dus lijkt erger dan het is maar toch ja ed uitlaat was gescheurd
en bij het spruitstuk was hij verrot ( de flens) dus ja hij moets er onder weg
maar met bak en braad ( en arnaud) kom je een heel eind :rolleyes:
JettaPowerrr
08-10-2006, 21:00
Uitlaat was gescheurd??? Zit er amper een jaar onder! Nou ja zeg, wat voor meuk is dat dan geweest...??? Hmmm, spruitstuk verrot? Flens?? Aan welke kant? Nou ja, is me nooit opgevallen verder. Afijn, geeft niks, is ie straks weer helemaal frisss!
Uitlaat was gescheurd??? Zit er amper een jaar onder! Nou ja zeg, wat voor meuk is dat dan geweest...??? Hmmm, spruitstuk verrot? Flens?? Aan welke kant? Nou ja, is me nooit opgevallen verder. Afijn, geeft niks, is ie straks weer helemaal frisss!
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding053.jpg
deze dus dit is de nieuwe bij de oude was de flens helemaal weg
... al maar hij is weer heel
ik denk meer om dat de flens op het spruitstuk gaar was ,en op de pomp van de stuurbekrachteging zat te houwen als je rijd ,dat hij daar door gescheurd is op de tussen demper
maar goed hij is weer heel :D en komt nu teminste weer een 16v uitlaat onder en geen 1,8 die er nu onder zat ;) zal mij benieuwen wat voor soud er in zit als hij weer klaar is ...maar dat kan even duuren
want er komt even iets tussen door :rolleyes:
uitlaat is klaar we gaan de winter in dus tyd zat
maar eerst even een golf slachten een zwarte 16 v van 1988
dus jetta moet ff naar andere parkeer plaats ...
JettaPowerrr
14-10-2006, 23:40
Kijk aan! Das het werk, uitlaatje weer klaar! En hoe klinkt dat??? Heb het zelf immers nog nooit gehoord, de oude pijp was ook van een 1.8 :(
Een Golf 16V slachten? Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd.....er vlijven er steeds minder over. Is ie zo slecht? Ach zolang het geen Jetta is.... :tongue: :D
Kijk aan! Das het werk, uitlaatje weer klaar! En hoe klinkt dat??? Heb het zelf immers nog nooit gehoord, de oude pijp was ook van een 1.8 :(
Een Golf 16V slachten? Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd.....er vlijven er steeds minder over. Is ie zo slecht? Ach zolang het geen Jetta is.... :tongue: :D
nooit gehoord :confused: zat een heel dun pijpje onder door
nu weer dikker dank aan arnaud .behalve de achte demper die moet nog even op maat worden gemaakt
geluid is mooi diep ...verwacht je niet onder een jetta :D zeker niet op 14 staal a la een pasific :D
JettaPowerrr
15-10-2006, 10:13
Dat dunne pijpje heb ik natuurlijk wel gehoord, die heb ik er zelf immers uit nood onder laten hangen. Maar de pijp die er daarvoor onder hing was ook een 1.8 pijp, vandaar.
Dus ik heb geen idee hoe die klinkt met de goede pijp. ;)
Maar een mooi, diep geluid dus! Ben benieuwd, toch maar eens komen luisteren, hehehe...
hij staat nu bij mijn ouders thuis
daar is hij even uit van huis zo lang ik de golf aan het strippen ben ....
wat gaat dat ding hard zeg .....net eigenlijk voor het eerst mee gereden sins hij
in deze staat is ...tering ...lekker soepel z'n 2,0 16v
is die 8v pijp nog goed
ik zoek nog zo'n stuk, want bij mij is hij lek bij de ribbels (zeg maar flexibelstuk)
kun je dat er tussen uithalen?
want het stinkt nu echt naar uitlaatdampen in mn auto.
amerikaanse achterbumper jetta
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25362
amerikaanse achterbumper jetta
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25362
ja weet ik oane maar ik heb de binnen nen buiten bumper nodig
welk stuk uitlaat moet je hebben dan ?? pm me even daar over
Jetta MaNiA
20-10-2006, 17:33
ja weet ik oane maar ik heb de binnen nen buiten bumper nodig
welk stuk uitlaat moet je hebben dan ?? pm me even daar over
De binnenbumper zoals je dat noemt ligt op de sloop in drachten bij Pieter Nicolai. Daar komt deze kom achterbumper ook vanaf.
Zit op een blauwe Jetta 4 deurs. Kan eigenlijk niet missen.
Succes!
De binnenbumper zoals je dat noemt ligt op de sloop in drachten bij Pieter Nicolai. Daar komt deze kom achterbumper ook vanaf.
Zit op een blauwe Jetta 4 deurs. Kan eigenlijk niet missen.
Succes!
bedankt
Jetta MaNiA
20-10-2006, 21:05
bedankt
Denk nog wel dat ie erop zit.
Gun het je wel dat je em terug kan brengen naar origineel, staat em goed!
Groeten Johan
zie wel ff ...anders gaat hij toch in de 91 stijl door het leven met dikke dorpels enz enz
JettaPowerrr
21-10-2006, 08:46
'91-style is mooier! Past beter bij die dikke 2 liter 16 klapper, hehehe. Tenminste, dat was mijn reden voor de dikke bumpers. ;)
En idd, hij is erg soepel. Veel beter dan de meeste "andere" 16-kleppers. Je hoeft niet te wachten op vermogen tot ie eens boven de 3500 tpm komt, hij sleurt vrijwel direct van onderaf.
Heb je trouwens nog last gehad van dat inhouden, wat ik je heb verteld? Of is dat nu opgelost? En zo ja, wat was er aan de hand?
Heb je trouwens nog last gehad van dat inhouden, wat ik je heb verteld? Of is dat nu opgelost? En zo ja, wat was er aan de hand?
toch jammer dat je ze verkocht hebt maar oke
nee inhouden geen last van gehad nog maar heb er ook nog niet veel mee gereden nog
zie het wel ...ook dat zal op te lossen zijn evt :)
Wat zijn de plannen met deze Alberto? Zag dat je de kniebalk verkocht had? Je gaat hem toch niet... eh... toch? :eek:
Wat zijn de plannen met deze Alberto? Zag dat je de kniebalk verkocht had? Je gaat hem toch niet... eh... toch? :eek:
Neeeeeeeeeeee :mad:
tiefflieger
12-11-2006, 11:18
Deze staat toch op marktplaats ?
team fryslan V.A.G parts uit de Westerein? :D
Je zit toch niet bij Team bûge of barste Alberto? :tongue:
nee boys hij is niet gesloopt :D
ik heb een orgineele midden consul gekocht en daar kreeg ik een knie beschermer bij :redface:
dus ik heb een knie beschermer extra dubbel dus ... en ik heb de votex midden consul er uit gewipt
( vind dat niks z'n ding ) ;) van daar
en nee benji ik zit niet bij team buge of barste ;) ...ik weet de achter grond van de kreet ''buge of barste'' wel en ook ''team fryslan'' :D dat komt wel weer bij'' ons '' vandaan :) heel lang geleden ...heel lang verhaal :)
en ja hij staat op marktplaats ....maar hij gaat niet zo maar weg hoor dat heb ik edje beloofd
DAT DAN WEER WEL :D :D :D
Volgens mij helpt zown kniebeschermer ook bij het verstevigen van de carosserie. Het is best een heftige balk!
Gaat je oude nu naar Nas?
Volgens mij helpt zown kniebeschermer ook bij het verstevigen van de carosserie. Het is best een heftige balk!
jep hij gaat naar nas klopt
Jurgen Santana
12-11-2006, 13:43
Hij zit met vier M6 schroeven vast. Dus dat gaat echt niet werken :D
Maar een veerpootbrug zit ook niet vast als een huis in de regel...
Hij zit met vier M6 schroeven vast. Dus dat gaat echt niet werken :D
heefd meer met de gordels te maken die er orgineel in zitten geloof ik
is meer voor het onder uit schieten van de persoon op de voor stoelen
bij een aanrijding van vooren
Ja, maar het is wel een hufter van een balk!
(Ik heb mijn knieen al meerdere keren gestoten bij het monteren er van! :) )
DAT DAN WEER WEL
klopt gaat ook niet goedkoop worden voor nas .....of gaat er iemand op reis naar limburg toevallig
nee boys hij is niet gesloopt :D
Voor de zekerheid toch maar even vragen, men weet het maar nooit met die forumslopers. :tongue: :D
en nee benji ik zit niet bij team buge of barste ;) ...ik weet de achter grond van de kreet ''buge of barste'' wel en ook ''team fryslan'' :D dat komt wel weer bij'' ons '' vandaan :) heel lang geleden ...heel lang verhaal :)
Klopt inderdaad... stamt nog uit het tijdperk dat ik mij nog moest vermaken op een mountainbike met 24" wielen. :D Dat waren nog eens tijden, niks geen heldere verlichting en gaasbumpers, alleen OEM+ Volkswagens. Maakt het des te zuurder dat die halve-CRX-tupperware-tuiningklup niet zelf zo origineel was om een nieuwe naam te bedenken... konden wij het met z'n allen wat nieuw leven inblazen... :(
Nas kan hier wel ff komen...
Klopt inderdaad... stamt nog uit het tijdperk dat ik mij nog moest vermaken op een mountainbike met 24" wielen. :D Dat waren nog eens tijden, niks geen heldere verlichting en gaasbumpers, alleen OEM+ Volkswagens. Maakt het des te zuurder dat die halve-CRX-tupperware-tuiningklup niet zelf zo origineel was om een nieuwe naam te bedenken... konden wij het met z'n allen wat nieuw leven inblazen... :(
klopt inderdaat arnaud was in de goeie oude baarlo tyd :rolleyes:
daarkomt team fryslan vandaan paar jaar verder was er in eens de kreet
it mat buge of baste ...( sloeg op michel zijn g60/of zijn witte diezel dat weet ik niet meer )...tjonge is echt lang geleden ik denk dat de team fryslan van nu dat niet eens weet dat het ''onze'' naam is van vroeger :D ze gebruiken de stikker van toen nog wel
nu besef ik pas hoe lang ik al mee draai in de vw molen pff :chair: :screwy:
Nas kan hier wel ff komen...
was hij niet van plan geloof ik benji heb het ook al gevraagd
Aah jonge nee, daar hebben ze geen flauw benul van. Ik weet nog dat "Team Fryslân" altijd als het ware de "clubnaam" was, en dat er elk jaar een ander onderschrift was. Inderdaad "Bûge of Barste" is er een keer geweest, en "Wie anders" of "Wa oars" en dan het lettertype helemaal in de originele Volkswagenstijl... mooi was dat. :)
ja idd ik heb de nummer plaat houder nog wel liggen met .........team fryslan wie anders ....ik had het ook groot achter op mijn caddy staan toen
eigenlijk heb ik wel wat met team fryslan te maken :D :D
sorry benji
Hehe, grondlegger is beter dan huidig lid zijn :D
Er is niks mis met Team Friesland hoor ;)
met de oude niet nee .........
De naam an sich niet nee.
Op een paar leden na dan ;)
Op een paar leden na dan ;)
gaan we nu weer door met mijn jetta ...die nog steeds in leven is trouwens
en waar ik nog steeds dikke usa bumpers voor zoek :D :D
Jurgen Santana
13-11-2006, 19:04
Wat een moeite voor een auto die te koop staat:D
maartenunplukt
13-11-2006, 19:32
gaan we nu weer door met mijn jetta ...die nog steeds in leven is trouwens
en waar ik nog steeds dikke usa bumpers voor zoek :D :D
hopenlijk binnenkort eentje minder ;)
Wat een moeite voor een auto die te koop staat:D
lol jurgen moet toch wat op mp zetten ;)
anders is markplaats zo "leeg".. :)
Blijft een mooie auto de GLI... als ik het goed heb, is die toch met velours recaro?
Goedzo Nas! Wanneer kom je in Burgum? Heb een logeerbed he!
Ben bang dat dat volgend jaar pas wordt...
als de zon weer gaat schijnen, en er weer een Fryslân meeting is ;)
Mooi! Nu Alberto nog ff afwachten omtrent de datum :D
Mooi! Nu Alberto nog ff afwachten omtrent de datum :D
Jah, als deze vroegtijdig bekend wordt gemaakt kan ik ervoor vrij regelen :)
jettaracing
13-11-2006, 23:12
anders is markplaats zo "leeg".. :)
Blijft een mooie auto de GLI... als ik het goed heb, is die toch met velours recaro?
http://album.zoom.nl/user/6755/images/1000/2069270/4WsVR7.jpg.jpg
Zelfde als in de mijne Nas ,alleen heb ik ook hoofdsteunen in de achterbank... :D
klopt helemaal ik heb zonder hoofd steun op de achter bank
je moet gaan denken rond 3 juni volgend jaar voor de fryslan meeting
maar 100% is het nog niet want we zitten nog steeds in de amtelijke moen van bergum city ( sorry benji BURGUM )
fryslan is zo gastvrij ...iedereen heefd wel ergens een plekje volgens mij
En anders mag hij wel in je recaro slapen, of niet?
(Wel even schoonmaken de volgende dag dan...)
En anders mag hij wel in je recaro slapen, of niet?
(Wel even schoonmaken de volgende dag dan...)
als hij er op staat ..... :D mag hij evt de achter bank ook gebruiken
hahaha plek zat, dat hoor ik wel ;)
als het echt moet, dan kan ik zelfs nog in me eigen Jetta slapen..
Al een keer gedaan, slaapt goed ;)
Beetje laat vandaag, maar zat wat te dicht achter een vrachtwagen..
Toch wél gespot :D
dat zou kunnen waneer en waar wij zijn naar leeuwarden geweest
en dikkie heefd hem nu mee naar dokkum
dat zou kunnen waneer en waar wij zijn naar leeuwarden geweest
en dikkie heefd hem nu mee naar dokkum
Hurdegaryp rond 12.30 gister.
Vandaag is maartenunplukt langs geweest met de jetta.
En ja ja mensen, ik heb wat dingen van de amerikaan gesloopt :eek:
De dikke bumpers zijn er van af :thumbup: ...maarten had de dikke amerikaanse bumper van benji nog liggen, en hij wou de dikke van de amerikaan wel overnemen
Dus ff gesleuteld ,en maarten blij ,en ik voor de helft :D
want nu hoef ik aleen nog een voor bumper voor z'n ding te zoeken :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding024.jpg
leuk he rood :cool:
lijkt stoer he de 14inc staal onder z'n dikke auto
maartenunplukt
26-11-2006, 19:55
:D, toffe foto geworden! En ik ben zeker blij.
Ik denk al! Wat een bekende Jetta, en het kenteken klopt ook nog :D Meer foto's van de GT Maarten?
maartenunplukt
27-11-2006, 13:22
nog niet...
Morgen de winterbanden halen, en ws meteen erop (hoewel de temperaturen nog lekker hoog zijn in het land). Dan zal ik wel wat foto's maken van de winterlook.
(ik zal hem trouwens ook eerst even poetsen, wat schaamde ik me met die vieze bak bij die glimmende jetta's van voklswien)
Haha, prima. ik zie ze wel verschijnen ;)
ja had geen lampjes meer liggen ;)
maartenunplukt
02-12-2006, 09:07
is ondertussen gefixed... het kabeltje zit een knik in...
JettaPowerrr
02-12-2006, 09:14
is ondertussen gefixed... het kabeltje zit een knik in...
Moet je ook voorzichtig mee zijn, hè, kabeltje is nog maar een jaar oud! :D :tongue: ;) Of had je zelf nog een kabeltje voor de mistlampen?
Afijn, dus toch maar weer de originele bumpers erop, Volkswien?
Ieder z'n meug, maar ergens heb je wel gelijk, het hoort bij de auto!
Bevalt ie nog steeds? Ik ben ook weer aan de Volkswagen, alleen geen Jetta.... Heb me gisteren een Passat Variant GT-VR6 opgehaald. :cool:
Of had je zelf nog een kabeltje voor de mistlampen?
Afijn, dus toch maar weer de originele bumpers erop,
Bevalt ie nog steeds? Ik ben ook weer aan de Volkswagen, alleen geen Jetta.... Heb me gisteren een Passat Variant GT-VR6 opgehaald. :cool:
nee kabel kwam van de jetta af ... :D
ja ik ga voor de orgineele bumpers ed ...vind het nog steeds jammer dat je ze verkocht hebt
maar een VR mooi man die ford maar weer weg gedaan :thumbup: .....dit smaakt naar een nieuwe topic ed kom maar op
JettaPowerrr
02-12-2006, 19:03
Eerst het karretje even schoonmaken, dan footootjes maken, dan topicje maken! Komt goed. :D ;)
maartenunplukt
03-12-2006, 15:43
Ik denk al! Wat een bekende Jetta, en het kenteken klopt ook nog :D Meer foto's van de GT Maarten?
Ik kon ze in het show your jetta, het winteruitrusting topic neerzetten, maar toch maar hier even 2 fotootjes:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/7/0/7/DSCF0919.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/7/0/7/DSCF0918.JPG
klaar voor zweden .......goeie reis man
lampje brand ook al zie ik :thumbup:
maartenunplukt
03-12-2006, 21:15
yep, was een easy fix. En ik moet zeggen, de bandjes zijn miss 175/70 en dus geen porum, maar ze rijden heerlijk :D
Vind het wel gaaf de rode randen, vooral voor de winter. Maaruhh... gaat de GT een reisje Zweden maken?
maartenunplukt
03-12-2006, 21:48
yep, vanaf half januari tot juni ga ik daar studeren.
Aha, auto is sterk en goed genoeg om dat aan te kunnen. Meende dat Ebut rond die tijd ook een half jaar naar Zweden ging :confused:
maartenunplukt
03-12-2006, 22:06
I dunno, maar ik denk dat de auto dat wel gaat redden ja. Ik zit nog redelijk zuidelijk, dus het is geen noordpool. Van Ebut weet ik het niet...
Auto kan het makkelijk aan. Ik heb er nog nooit wat mee gehad! Super blokjes die 1.8jes. Ebut gaat er werken ofzo, denk via school. Zal hem wel eens vragen ;)
maartenunplukt
03-12-2006, 23:17
Top moet je even doen.
de gril van sander zit in de jetta
zo ist geen europeese jetta meer ..zal pics maken vandaag
JettaPowerrr
13-01-2007, 08:57
Euh, wat was er mis met de grill dan? Ik wist wel, dat die eens vervangen was, want er zat een chromen VW-embleem in, maar verder is het toch de goeie?
Hmmm....
Mooi, dus hij wordt NIET gesloopt! Die speculaties waren er wel! Gelukkig ;)
JettaPowerrr
13-01-2007, 09:24
Gesloopt? Waren er geruchten dat ie gesloopt zou worden?!? WTF!
No F-ing way!
Das toch niet waar zeker, hè..
Yep, we hadden het er vorige week bij Johan over. De Friese TS dacht dat toch zeker.
Westmorefront is niet origineel toch voor dit bouwjaar? Meende dat die alleen in een bouwjaar 1985-1986 zaten? :)
Jetta MaNiA
13-01-2007, 10:43
Alberto heeft plannen met dit ding! Komt goed:)
Van de week nog bij em geweest, heb al gezegd dat ik Wytze in bedwang moest houden toen ik het woord slopen liet vallen. Dus hij is gewaarschuwd:P
Hahaha, Wytze helemaal over de toeren :D
Westmoreland is toch nooit origineel in Jetta geleverd? Maar mooi is het wel!
valt mee heren :D er zijn bumpers in bestelling en alles dus :thumbup: :D :thumbup: geruchten genoeg
Westmorefront is niet origineel toch voor dit bouwjaar? Meende dat die alleen in een bouwjaar 1985-1986 zaten? :)
wat the fuck lijkt teminste ....huh wat staat daar ...en dat had hij nu niet :D
JettaPowerrr
13-01-2007, 22:26
Ahaa, grootse plannen! Dan komt het wel goed. Ben zelf geen Westy liefhebber, meer ben wel benieuwd hoe dat staat!
Go Alberto!
Laat eens wat pics zien dan!!!
staat net weer in zijn vertrouwde hoekje in de garage
maar komt wel goed de foto's
vandaag moest hij even naar buiten dus hier bij de foto van het de nieuwe looks
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding221.jpg
Staat wel lekker apart. Chromen randje er nog even af denk?
leuk zo'n rode straat! :tongue:
Jetta MaNiA
20-01-2007, 18:53
Gaaf front! Alleen vind het em niet zo goed staan als dat ik gehoopt had. Hoe dodelijk het ook is voor die grille... die chromen rand moet eraf.
Jurgen Santana
20-01-2007, 19:00
Ik zou die chromen rand lekker laten, staat hem goed zo.
Bovendien zijn de grillen zonder chroom zijn lang niet zo zeldzaam als die met chroom.
Tot voor kort kon je de grille zonder chroom zelfs nog bij de NL dealer kopen.
Ik zou ook zeker niet de chromerand er definitief afhalen. Even een matzwart folie'tje erover ofzo.
Chromen randje lekker laten zitten :D Ik vind het echt mooi! Je ziet ze weinig in een Jetta.
maak je um rood :D is weer es wat anders en jah een 16V onderlip misschien?
een 16V onderlip misschien?
wie heefd er 1 liggen ......... :thumbup:
Erwin G60
20-01-2007, 20:05
Staat wel erg apart maar vind die chromen rand ook niet zon succes
Jurgen Santana
20-01-2007, 20:09
wie heefd er 1 liggen ......... :thumbup:
Ik heb een imitatie 16V liggen.
Staat wel erg apart maar vind die chromen rand ook niet zon succes
oke heren ....de chroom rand is niet zo chroom als het op de foto lijkt
en ja hij gaat er af ......ik zit te denken aan rood ( hoe kan het anders )
jurgen je hebt pm ....wie heefd er meer een 16v spoiler liggen :D
Laten we een http://www.motorradteile-fraenzel.de/images/unipol.jpg starten over de chromen bies van alberto!
Laten we een http://www.motorradteile-fraenzel.de/images/unipol.jpg starten over de chromen bies van alberto!
niet nodig alberto weet we wat ie mat de gli wil :D komt wel goed :thumbup:
maar zal ff tydje duuren ...
MartijnGT
03-02-2007, 19:43
Vanaf aankomende zaterdag mag ik me de hele gelukkige eigenaar noemen van de GLI...
Jetta MaNiA
03-02-2007, 19:50
Maak er wat moois van!!
jettaracing
03-02-2007, 21:08
Vanaf aankomende zaterdag mag ik me de hele gelukkige eigenaar noemen van de GLI...
Hey Martijn ,toch maar weer aan de jetta? Mooi man ,zorg er goed voor !
ff samen zoeken en je vindt alles, toch Heems....? :D
lache Heems.... veel plezier met je nieuwe rooie jetta, bij jouw in de straat begint het ook al aardig rood te worden :D
JettaPowerrr
04-02-2007, 01:31
Wees er zuinig op, kerel, en veel plezier ermee! :thumbup:
Keep us posted.
Der Typ Siebzehn
04-02-2007, 01:39
Welke Jetta GLI als ik vragen mag?
MartijnGT
04-02-2007, 01:47
Hey Martijn ,toch maar weer aan de jetta? Mooi man ,zorg er goed voor !
Hehe ja inderdaad, ik kon het toch niet laten.....
Jurgen Santana
04-02-2007, 01:47
Ik ga er vanuit dat het om de GLI gaat waar dit hele topic overgaat :thumbup:
MartijnGT
04-02-2007, 01:49
Kijk maar eens op pagina 7 van dit topic :D
Der Typ Siebzehn
04-02-2007, 01:51
was te lui om hier helemaal te lezen, ik had een mij bekende Jetta 1 in gedachten...
MartijnGT
04-02-2007, 01:59
Wees er zuinig op, kerel, en veel plezier ermee! :thumbup:
Keep us posted.
Ga ik zeker doen!!
Eerst maar is een mooi interieur er in en dan zien we wel weer verder..
JettaPowerrr
04-02-2007, 02:19
Huh....mooi interieur erin??? Waar is het originele elec. Recaro interieur dan gebleven???
Huh....mooi interieur erin??? Waar is het originele elec. Recaro interieur dan gebleven???
heb ik er uit gehaald
door de muziek werk was het dus danig aangetast dat ik het er uit gehaald heb :thumbup: :D
tekst bij gewerkt .....zo duidelijker
JettaPowerrr
04-02-2007, 12:14
Euh... alleen de deurpanelen en luidspreker-roostertjes in het dash waren aangepast.
Dus hoe ik daarmee een compleet interieur kan "verknoeien" is mij een raadsel.
En als de (toch best wel nette) deurbakken op hun plek waren gebleven, zag je de aanpassing aan de deurpanelen ook niet. En luidspreker-roostertjes voor het dash is niks bijzonders, die vind je op elke sloop wel.
Eerst nadenken voor je het woord "verknoeid" gebruikt icm mijn naam, Alberto.
Dit vind ik namelijk geen leuke beschuldiging, aangezien ik altijd erg netjes op het interieur ben geweest, en op een zo goed mogelijke manier heb geprobeerd om 2 hobby's te verenigen, zonder de originaliteit van de auto al te veel geweld aan te doen.
Maar goed, dit is ook zo'n discussie-punt, waar je nooit uit komt, aangezien smaken verschillen, en opvattingen ook.
Jouw woord-keuze en zins-opbouw deed me gewoon best zeer.
jettaracing
04-02-2007, 12:22
Euh... alleen de deurpanelen en luidspreker-roostertjes in het dash waren aangepast.
Dus hoe ik daarmee een compleet interieur kan "verknoeien" is mij een raadsel.
En als de (toch best wel nette) deurbakken op hun plek waren gebleven, zag je de aanpassing aan de deurpanelen ook niet. En luidspreker-roostertjes voor het dash is niks bijzonders, die vind je op elke sloop wel.
Eerst nadenken voor je het woord "verknoeid" gebruikt icm mijn naam, Alberto.
Dit vind ik namelijk geen leuke beschuldiging, aangezien ik altijd erg netjes op het interieur ben geweest, en op een zo goed mogelijke manier heb geprobeerd om 2 hobby's te verenigen, zonder de originaliteit van de auto al te veel geweld aan te doen.
Maar goed, dit is ook zo'n discussie-punt, waar je nooit uit komt, aangezien smaken verschillen, en opvattingen ook.
Jouw woord-keuze en zins-opbouw deed me gewoon best zeer.
Aberto zal het vast niet op een kwade manier bedoelt hebben hoor ,maar de één verwoord het gewoon wat anders dan de andere ,maar één voordeel ,de nieuwe eigenaar zal er wel goed mee omgaan hoor ,die heeft toen ook mijn oude interieur gekocht :thumbup: ,dat is volgens mij ook wel een echte liefhebber hoor ;)
JettaPowerrr
04-02-2007, 12:39
Gelukkig maar. ;)
Hij zal het vast niet zo bedoelt hebben, maar het deed me gewoon even zeer.
Jij weet ook wel, hoe ik met de GLi omging, dus je zult ook vast wel begrijpen, dat dit mij best wel raakt.
Afijn, heb weer en bak koffie leeg, dus ben er weer overheen! :hug: :D
MartijnGT
04-02-2007, 13:01
Aberto zal het vast niet op een kwade manier bedoelt hebben hoor ,maar de één verwoord het gewoon wat anders dan de andere ,maar één voordeel ,de nieuwe eigenaar zal er wel goed mee omgaan hoor ,die heeft toen ook mijn oude interieur gekocht :thumbup: ,dat is volgens mij ook wel een echte liefhebber hoor ;)
Het gaat helemaal goed komen met die GLI want de kans is groot dat jouw ouwe interieur er in gaat want dat vindt ik gewoon een super mooi interieur.
Ik ga zeker proberen om alles origineel te houden of te maken :D
jettaracing
04-02-2007, 13:17
Het gaat helemaal goed komen met die GLI want de kans is groot dat jouw ouwe interieur er in gaat want dat vindt ik gewoon een super mooi interieur.
Ik ga zeker proberen om alles origineel te houden of te maken :D
Martijn ,ik weet niet of je dit wist maar dit
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/recarosgt007.jpg
Interieur komt ,op de voorstoelen na , uit een jetta Gli !
Ik heb dit toen gekocht uit een jetta Gli,maar ik heb alleen de voorstoelen gebruikt .
Een interieur van een jetta Gli is namelijk gelijk aan die van een (duitse) jetta Gt ,alleen heeft de gli Recaro's als voorstoelen.
O ,ja dat van mij ziet er nu zo uit ,ik heb er laatst ook een amerikaans dash ingebouwd ,met rode bies :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/Afbeelding015.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/Afbeelding011_588274.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/Afbeelding002_584988.JPG
Zie topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27479
Maar als je dus dat interieur in je Gli zet ,heb je de auto al weer bijna origineel compleet!
(heeft alberto niet toevallig nog zo'n set recaro's staan,vraag m eens .)
MartijnGT
04-02-2007, 13:24
Kijk dat is helemaal goed nieuws..
Ik kan al bijna niet meer wachten, Maar ik zal het wel ff vragen aan alberto
JettaPowerrr
04-02-2007, 14:05
Goed bezig! ;)
Hou ons maar op de hoogte, Martijn, het zal me wederom benieuwen, wat voor leven ie nu weer krijgt! :D
Jetta MaNiA
04-02-2007, 16:14
Kijk dat is helemaal goed nieuws..
Ik kan al bijna niet meer wachten, Maar ik zal het wel ff vragen aan alberto
Die zitten in zun andere Jetta, zun daily.
MartijnGT
04-02-2007, 16:38
Gaat goed komen want ik zet gewoon het complete interieur over. Heb nu bij Wytze gezien hoe het staat dusss...
En dan zal ik gelijk ff foto's posten..
Die zitten in zun andere Jetta, zun daily.
nee johan die komen uit assen ...toen je hier was had je het kunnen zien want toen zaten de recaro's nog in de GLI en jij zakte ook in een paar recaro's in mijn 1,6 ;)
Aberto zal het vast niet op een kwade manier bedoelt hebben hoor ,maar de één verwoord het gewoon wat anders dan de andere
en klopt ed zo bedoel ik het niet
maar ik heb het er uit gehaald om dat ik wat anders wou zoeken en van plan was maar helaas het komt er gewoon niet van door mijn werk en door omstandig heden
dus ik hoop dat matijn er meer van maakt dan ik ( zit ik niet over in )
Jetta MaNiA
04-02-2007, 22:09
nee johan die komen uit assen ...toen je hier was had je het kunnen zien want toen zaten de recaro's nog in de GLI en jij zakte ook in een paar recaro's in mijn 1,6 ;)
en klopt ed zo bedoel ik het niet
maar ik heb het er uit gehaald om dat ik wat anders wou zoeken en van plan was maar helaas het komt er gewoon niet van door mijn werk en door omstandig heden
dus ik hoop dat matijn er meer van maakt dan ik ( zit ik niet over in )
Mijn excuses! :) Ben erg benieuwd wat er met die GLI gaat gebeuren! Blijft een apart ding!
MartijnGT
06-02-2007, 22:18
De planning is om het verlagings setje van mijn huidige jetta op de GLI te zetten en voorlopig ook mijn brock B2's er onder te schroeven en natuurlijk een nieuwe apk er op zien te krijgen...
Samen met het GT interieur zal het best wel een hele leuke auto worden hoop ik..
Martijn
nau hij staat klaar martijn
ik zie je wel komen morgen koffie ( voor jou iets anders ) staat wel klaar
MartijnGT
10-02-2007, 18:05
Hij is veilig bij mij thuis aan gekomen... Maar wat een super auto om in te rijden.. Ikke blij
jettaracing
10-02-2007, 19:23
Goed zo ,hou je ons wel op de hoogte van de vorderingen? :woowoo:
:lock: wat mij betrefd .......veel geluk er mee martijn :thumbup:
MartijnGT
11-02-2007, 00:21
ik ga jullie zeker op de hoogte houden...maar zal nog wel een paar weken duren want we zijn nog druk in ons huis...
JettaPowerrr
11-02-2007, 00:36
Maakt niet uit, het heeft de tijd! ;) Succes en veel plezier ermee!
Mister Cool
11-02-2007, 03:19
Veel plezier ermee! Hij heeft iig weer 'n goed baasje gekregen :D .
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.