markmeenhuis
13-09-2006, 22:51
Naja titel zegt genoeg.
Ik wil wel overstappen naar carbs, maar weber is duur en "schijnt"dat je het vaak moet afstellen.
Wat komt er allemaal bij kijken als je motorcarbs pakt.
uiteraard de motorcarb zelf: keihin 39mm (dacht ik zo?) 100,- ??
verloopstuk op maat gemaakt: 150,- ??
en toen?
Zijn er mensen hier met motorcarbs, graag jullie ervaring... :)
het is voor een 1600 mk1 gti dus k-jetronic. Wat eigenlijk aan onderhoud toe is, kop reviseren ect. En alle injectieonerdelen zijn errug duur vandaar de carbs.
Oh ja, het vermogenwinst? eventueel met een andere nok en spaghettie. (als we toch bezich zijn:) ) Zal vast geen 160 pk opleveren, maar minimaal 10 moet toch haalbaar zijn.
Alvast bedankt
Ik wil wel overstappen naar carbs, maar weber is duur en "schijnt"dat je het vaak moet afstellen.
Wat komt er allemaal bij kijken als je motorcarbs pakt.
uiteraard de motorcarb zelf: keihin 39mm (dacht ik zo?) 100,- ??
verloopstuk op maat gemaakt: 150,- ??
en toen?
Zijn er mensen hier met motorcarbs, graag jullie ervaring... :)
het is voor een 1600 mk1 gti dus k-jetronic. Wat eigenlijk aan onderhoud toe is, kop reviseren ect. En alle injectieonerdelen zijn errug duur vandaar de carbs.
Oh ja, het vermogenwinst? eventueel met een andere nok en spaghettie. (als we toch bezich zijn:) ) Zal vast geen 160 pk opleveren, maar minimaal 10 moet toch haalbaar zijn.
Alvast bedankt