View Full Version : Wannabay and Manijack go watercooled
manijack
18-09-2006, 20:20
Wannabay en ik hebben een waterkoker gekocht. Die van Wannabay is van 11 '82 en de mijn van 29 december '81. De '81er heb ik van de eerste eigenaar gekocht en heeft 135000km gelopen. Nu 3 maandjes wat kleine dingetjes doen en dan een kenteken erop en rijden.
Hier een fototje van de 2.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/1/4/golfvanronaldenmij.JPG
Oja, de rechter is van mij.
Mooie velgen heeft die groene!! :tongue:
Nog plannen met beide auto's?
Zien er zo netjes uit, meer pics gewenst :D
manijack
18-09-2006, 20:37
Mooie velgen heeft die groene!! :tongue:
Nog plannen met beide auto's?
Zien er zo netjes uit, meer pics gewenst :D
De velgen zijn te ruil voor een paar standaard velgen met chrome wieldop :rolleyes:
Wel plannen maar moet eerst even naar het budget kijken.
De 82er hoeft weinig aan te gebeuren alleen een einddemper, wileremcilinder en remblokken voor de APK. Deze is ook al voor kenteken geweest.
De 81er moet een nieuwe kap, hemel en waarschijnlijk isolatie op/in. Er zitten 2 kleine gaatjes in de linker dorpel die gelast moeten worden en het achterpaneel is licht ontzet. Verder iig een nieuwe achterdemper, ik moet nog kijken wat er moet nog meer gebeuren. Ik heb momenteel het komplete interieur eruit gehaald en wat beginnende roest plekken behandeld met RX5 en morgen afwerken met RX10.
Mensen die nog een goede hemel of kap isolatie hebben liggen voor een mooie prijs laat het me even weten misschien neem ik het van je over.
maniacmark
19-09-2006, 08:59
leuke auto's
veel succes en plezier
Leuk! :) Hebben jullie ze bij de buren vandaan, dat er geen kentekenplaten opzitten? Ga je hem (/gaan jullie ze) gebruiken voor woonwerk verkeer?
danielle
19-09-2006, 10:06
Ze zijn erg gaaf!!
Kevin20v
19-09-2006, 10:15
DIK! Hadden ze er niet nog 1tje staan daar??
manijack
19-09-2006, 12:16
DIK! Hadden ze er niet nog 1tje staan daar??
staan er nog genoeg, kunnen bijna op bestelling geleverd worden mits je een beetje geduld hebt.
@airtime: ronald denkt er nog over en ik ga hem dagelijks gebruiken, nu de "HUMMER", de golf en de cuore er niet meer zijn moet ik toch wat.... ;)
...de cuore er niet meer zijn...
Nier meer? :( :cry: :tounge:
manijack
19-09-2006, 12:21
Nier meer? :( :cry: :tounge:
idd, hij ging als een kogel..........ook weer de deur uit :D
ronnie_v
21-09-2006, 20:08
wat voor kap zoek je dan, kleur en zo, ik ken iemand die meerdere cabrio's gesloopt heeft. Hij heeft dus genoeg op voorraad.Misschien ook wel datgene wat jij zoekt.
Der Typ Siebzehn
21-09-2006, 22:04
staan er nog genoeg, kunnen bijna op bestelling geleverd worden mits je een beetje geduld hebt.
Mooie auto´s! Waar zijn ze overigens gekocht?
manijack
22-09-2006, 06:57
wat voor kap zoek je dan, kleur en zo, ik ken iemand die meerdere cabrio's gesloopt heeft. Hij heeft dus genoeg op voorraad.Misschien ook wel datgene wat jij zoekt.
Ik ben momenteel zo ver dat ik een nieuwe kap laat plaatsen via www.cabriodak.be. Ik heb hier erg goede verhalen en ervaringen van gehoord. Deze man komt voor 700 euro een nieuwe stoffen kap in elke leverbare kleur en nieuwe hemel bij je thuis plaatsen. Als je alleen een buitenkap wilt is dat 550 euro inc. 2 jaar garantie.
Ik heb nog wel een goed achterraamframe nodig, dus als hij dat heeft dan hoor ik het graag.
manijack
27-09-2006, 12:05
Mooie auto´s! Waar zijn ze overigens gekocht?
Gewoon bij partuculieren in duitsland. :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.