PDA

View Full Version : Geen JOS VERSTAPPEN tijdens A1

variejantje
27-09-2006, 08:18
Ik las net dit:

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_sport/)/sport/rtlsport/components/feed/autosport_-_a1gp/algemeen/2006/39/dws_newsarticle_3_6063.xml

Jammer zeg, zeker als je hoort hoeveel mensen mede om verstappen een kaartje hebben gekocht, nou ja Jeroen zet hem op he.

Area51
27-09-2006, 08:20
"Verstappen wil niet rijden vanwege een ruzie over zijn salaris"

Niet de eerste keer dat hij eerst aan zichzelf denkt, ipv aan z'n fans.

Tapestaartje
27-09-2006, 08:23
Niet de eerste keer dat hij eerst aan zichzelf denkt, ipv aan z'n fans.

Helemaal mee eens!
Dat ie nog maar eens laat zien dat ie echt kan racen!!! Als het hem nu nog om geld moet gaan, heeft ie in zijn F1-tijd toch iets niet goed gedaan lijkt me...

:chair:

John
27-09-2006, 08:44
Vroeger mocht ik hem wel maar de laatste jaren vind ik het 1 grote zeurpiet.
Op de Bavaria city racing even de boel warm maken voor deze race en dan puntje bij paaltje komt je fans in de steek laten.
Beetje jammer.

Langedaik
27-09-2006, 08:59
Hij raced niet met ze hart hij raced voor ze portomonee...

Heel jammer....

Ik hoop dat we toch 1ste worden en dat Jos wegrot zonder verdere carriere..

Fred
27-09-2006, 09:32
Tja.....racen doe je niet voor je fans, Racen doe je voor de passie voor het racen.

Het is alleen jammer dat dit nu net voor de A1 Grandprix in zijn eigen land moet escaleren. Ondanks de bankgaranties was het toch een reden om de poot dwars te zetten.

Ik huldig wat dat aangaat de houding van Jan Lammers, die kent het klappen van de zweep in de autosport beter dan wie ook, en ik hoop van ganzer harte dat ie zijn poot ook stijf houdt en niet Jos V weer met hangende pootjes in de auto laat stappen. Er is genoeg jong talent in Nederland. Nederland zit niet meer te wachten op de zoveelste stunt van Jos V...Dat is een afgesloten hoofdstuk over en uit

Laten we als race fans gewoon lekker ONZE rijder steunen, ongeacht wie dat is......

Misschien wat voor Robert Doorenbos ?? :D :D :D

ploon
27-09-2006, 10:25
jos had huub al jaren terug aan de kant moeten zetten (die heeft al meer deals voor hem verziekt). mooi van lammers dat hij er niet in trapt. nu maar hopen dat bleekemolen het thuisvoordeel kan benutten en de overwinning kan pakken. dan is joske zo vergeten

ArjenE
27-09-2006, 10:28
boeiend... tegen de muur aan zetten en afschieten die zooi :D

klaas
27-09-2006, 10:36
tja het is niet netjes van hem, maar vergeet niet dat jos het niet slecht heeft gedaan voor Nederland, beetje respect verdient hij dan ook wel, beetje banaal om hem dan zo af te schieten :mad:
Maar zijn tijd is geweest, op naar de nieuwe talenten :D

Brazen
27-09-2006, 10:56
Grindbak piloot!

'Ik heb nooit een faire kans gehad in Formule 1'
Nu.nl

Uitgegeven: 25 september 2006 16:09
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 16:10

MAASBRACHT - Wanneer hij over de prille kartcarrière van zijn zoontje Max praat, straalt de vader vol trots. Zodra de A1 Grand Prix het gespreksonderwerp is, praat hij vol passie. Pas op het moment dat de Formule 1 ter sprake komt, verdwijnt de lach op het gezicht van Jos Verstappen.

De 34-jarige Limburger, die komende zondag op Zandvoort deelneemt aan de eerste A1GP-race van het seizoen, heeft niks meer met de raceklasse die hem zo beroemd maakte. De auto's bij Simtek, Tyrell en Stewart noemt hij onomwonden 'brandhout' en de teameigenaren krijgen het etiket 'bandieten'.

A1GP

Zondag begint voor Verstappen het A1GP-seizoen met een race op Zandvoort. Dat de Limburger nog immer populair is, bleek wel uit de voortvarende kaartverkoop. Ruim 71.000 kaarten vlogen in korte tijd over de toonbank. "Ik sta ervan te kijken dat ik nog steeds zo geliefd ben", zegt Verstappen. "Nu Nederland twee formule 1-coureurs heeft, zou je denken dat mijn populariteit wat minder zou worden. Maar dat is dus niet zo."

De voormalig F1-piloot hoopt mee te strijden voor het kampioenschap. Nadat hij vorig jaar werd tegengewerkt door enkele kinderziektes in het team, verwacht hij nu constanter te kunnen presteren. Verstappen - die mikt op een plek in de top drie - ziet vooral Duitsland, Nieuw-Zeeland en titelverdediger Frankrijk als zijn voornaamste concurrenten.

Zandvoort

Dat de openingsrace op het duinencircuit van Zandvoort wordt verreden, bezorgt hem geen extra motivatie. "Voor een coureur maakt het niet uit waar je rijdt", zegt Verstappen. "Natuurlijk wil ik winnen, maar zoiets kan je niet forceren. Jos Verstappen rijdt altijd op de limiet, geeft altijd 100 procent. Meer kan ik niet doen."

En voor wie nog twijfelt; terugverlangen naar de Formule 1 doet hij niet. "Nee, dat wereldje mis ik niet. Het is een heel onzekere wereld, waar je nooit weet waar je aan toe bent. De laatste zeven jaar was ik alleen bezig met overleven, de eindjes aan elkaar knopen. Nu geniet ik van de A1 Grand Prix. Dat vind ik veel leuker."

Big_Mac_Mark
27-09-2006, 14:04
"Ik sta ervan te kijken dat ik nog steeds zo geliefd ben", zegt Verstappen. "Nu Nederland twee formule 1-coureurs heeft, zou je denken dat mijn populariteit wat minder zou worden. Maar dat is dus niet zo."

Ja, hoor Jos...we komen allemaal voor jou! :chair:

Heb het altijd al een arrogante hufter gevonden, en dat wordt nu maar wer eens benadrukt :mad:

Erwin G60
27-09-2006, 15:40
Ja arrogant is ie zeker onze grind monster:D

maniacmark
27-09-2006, 16:08
candle in het grind!!!!!

a.busser
27-09-2006, 17:05
Als mijn werkgever me niet betaald, werk ik ook niet.... Lijkt me simpel.

Ron21
27-09-2006, 19:27
Denk dat die Huub Rothen..(en nog wat) De boel weer op de spits heeft gedreven net zoals die sponsordeal met Trust. Denk dat Jos best wil rijden maar dat Huub weer zekerheid wilde en die heeft hij nu. :rolleyes: Hulde voor Jan Lammers die een eind aan het gezeik heeft gemaakt.

En nu hopen dat ik zondag het oranje toch een beetje voor in het veld kan vinden ;)

Der Typ Siebzehn
27-09-2006, 19:30
Denk dat die Huub Rothen..(en nog wat)

gatter.....

ingrob
27-09-2006, 19:40
Als mijn werkgever me niet betaald, werk ik ook niet.... Lijkt me simpel.
:iamwithst

na al deze negatieve verhaaltjes over J.V. vind ik dat hij gelijk heeft zoals het nu word beschreven.
zijn salaris van 2005 heeft hij net pas gekregen en jij gaat ook niet maanden op je salaris wachten...........of wel soms.

enige jammere vind ik wel dat hij zich nu weer niet in de spotlights kan rijden naar andere raceklasses/teambazen toe.

hij had toch niet jaren a1 blijven rijden maar ik vind dit echt jammer :(

Brazen
28-09-2006, 09:59
zijn salaris van 2005 heeft hij net pas gekregen en jij gaat ook niet maanden op je salaris wachten...........of wel soms.

Och, wat Luuk zei: Als mijn werkgever mij bijna $1.000.000,00 per jaar betaalde aan salaris, dan zou ik daar best drie maanden op (edited by me:) kunnen wachten.

En zo veel stoeltjes zijn er niet te vergeven in de A1 voor NL-ers....ik zou er twee keer over nadenken...anders heb je helemaal NIETS.....

Pedaalemmer
28-09-2006, 10:06
Hij was vanochtend op 538 en beschuldigde jan lammers van die salaris ophoud

MartinGT
28-09-2006, 10:26
Rothengatter: "De bottomline is dat de A1 onze inkomsten zijnde salaris en eventueel prijzengeld voor komend seizoen niet keihard wil garanderen. Omdat we vorig seizoen veel problemen hebben gehad met het ontvangen van salaris wilden we dat voor komend seizoen beter geregeld hebben. Dat is ruim vantevoren medegedeeld en uitvoerig besproken tussen de partijen. Deze week bleek dat die garantie, ondanks allerlei vage beloften, er niet kwam, ook niet na herhaaldelijk aandringen van onze kant. Ik vind het vervelend voor al diegenen die de Nederlandse autosport een warm hart toedragen, maar we zijn net zo teleurgesteld in de gang van zaken als alle fans."

Jos Verstappen is op zijn zachtst gezegd zwaar teleurgesteld. "Je moet weten dat we niet een herhaling willen van vorig seizoen: rijden, de hele wereld over reizen en wachten op je salaris. Ik heb echt maandenlang moeten wachten op mijn centen. Terwijl ik er alles voor doe om de A1 goed te promoten. Ga maar na, óók de laatste tijd. Ik was op de Masters in Zandvoort, in Assen, in Rotterdam. Allemaal promotie voor de A1, terwijl er nooit op tijd betaald werd. Pas vanmiddag zijn de laatste financiële zaken geregeld die nog met vorig seizoen te maken hadden! Het enige dat we geregeld wilden zien is dat we een garantie kregen voor de tijdige uitbetaling van mijn salaris. En dat wilden ze niet geven. Nou, dan weet ik wel hoe laat het is. Kan ik weer altijd voor ze klaar staan en tegelijkertijd weer maandenlang op mijn centen wachten. De A1 verdient veel geld met de race op Zandvoort, kijk maar naar kaartverkoop aanstaand weekend, en ik krijg mijn salaris niet. Hoe zou jij je voelen als je maandenlang voor je baas werkt en je krijgt je loon niet op tijd uitbetaald? En dat maand na maand? Dan houdt het toch een keer op? Ik ben een man van 'afspraak is afspraak'. Maar zo heb ik er geen enkel vertrouwen meer in."

Jos benadrukt dat hij het heel erg vindt voor zijn fans. "Ik vind het vreselijk dat het zo afloopt. Ik weet ook dat er veel fans naar Zandvoort komen om mij te zien. Ik besef dat ze zwaar teleurgesteld zijn. Daarom vind ik het belangrijk dat ze de ware reden achter mijn besluit nu kennen. Ik hoop dat er nog een oplossing komt."

Bron www.josverstappen.nl

Interview met Verstappen (http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4339/68ab1a5c/index.html)

Ergens kan ik het wel volgen als je constant achter je geld aan moet zou ik het ook voor gezien houden. Maar hij kiest er wel een erg slecht moment voor uit, hij had beter na de race kunnen stoppen.

Baricade
28-09-2006, 10:43
Inderdaad, em ik schat in dat hiij met zijn gemiddelde maandinkomen aan het eind van de maand niet elk dubbeltje hoeft om te draaien. Je kan racen niet gaan vergelijken met een normale baan...Uiteindelijk zijn het de fans(ik zelf niet, by the way..) die voor zijn neem ik aan boven modaal inkomen zorgen. :cool:
Lekker slim om dus in Nederland je fans lekker te maken en dan niet gaan racen. En dan bij de volgende race als tie wel z'n centen heeft denken dat de fans m nog een warm hart toedragen..lekker een plaat voor je kop hebben, noem ik dat.
:chair:

Maar zondag zit ik desondanks wel lekker in de duinen te kijken.. :rock:

flat4_85
28-09-2006, 13:18
Wat jammer nou........maar ik denk dat Jeroen Bleekemolen minstens net zo goed is,hij heeft alleen nooit de doorbraak gehad die hij nodig had,misschien dat dit zijn kans wordt!

G60RAY
28-09-2006, 16:46
Als mijn werkgever mij bijna $1.000.000,00 per jaar betaalde aan salaris, dan zou ik daar best drie maanden op willen wachten.

Als mijn werkgever me een salaris van $1.000.000,00 per jaar betaalde, dan kom ik de volgende 10 jaar voor niks... :D

Nu kan die lekker thuis op de bank zitten, zal die dan zoveel verdienen??

ingrob
28-09-2006, 20:03
Wat jammer nou........maar ik denk dat Jeroen Bleekemolen minstens net zo goed is,hij heeft alleen nooit de doorbraak gehad die hij nodig had,misschien dat dit zijn kans wordt!

ik hoop echt dat hij het zondag goed doet.
hij kent het circuit beter dan wie dan ook en verstappen heeft er toch al 10jaar niet meer gereden(met uitzondering van demo's dan)

we gaan er evengoed een leuk dagje van maken met een groepje van 20 man lekker op de duinen naar die oranje bolide kijken. :D

Brazen
29-09-2006, 13:43
Honderden Verstappen-fans sturen ticket terug
nu.nl

Uitgegeven: 29 september 2006 12:52
Laatst gewijzigd: 29 september 2006 13:23

ZANDVOORT - Enkele honderden fans van Jos Verstappen hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid geld terug te vragen voor hun entreebewijs voor de A1 Grand Prix zondag op Zandvoort. Dat heeft een woordvoerder van Circuit Park Zandvoort vrijdag gezegd.

Na de late afmelding van Verstappen besloot de A1GP-organisatie woensdag dat mensen hun geld konden terugkrijgen, indien ze alleen een ticket hadden gekocht om de Limburgse autocoureur te zien. Fans hebben daar tot vrijdagnacht de tijd voor. "Tot nu toe zijn er enkele honderden mensen die van die optie gebruik hebben gemaakt", zei Dirk Buwalda, woordvoerder van Circuit Park Zandvoort.

c@briodriver
29-09-2006, 20:49
vandaag naar vrije trainingen geweest en was een topdag!!!!
die verstappen kan me gestolen worden( en heel de paddock was t hier wel mee eens), laat me door hem t weekend niet verpesten.
en jeroen heeft t vandaag toppie gedaan, voor t eerst in zo'n wagen trappen sinds een jaar en dan zo presteren is niet mis!!

hierbij een paar foto's , de rest staat online op mijn site onder de "www"button
foto's.....
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DL368GLP4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3D8HYW8IG6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DMNKYKTKN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DOONCEBZO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DR3V87WOE.jpg

Gert
29-09-2006, 21:18
Hij was vanochtend op 538 en beschuldigde jan lammers van die salaris ophoud

Ik heb m ook ooit horen zeggen dat hij de beste NL drivert aller tijden was ...
Sindsdien geloof ik niks meer van us Joske :D
Lamme Jantje heeft denk ik toch een betere palmares dan wie dan ook uit NL .
Of misschien Arie Luyendijk .
Tijd dat het weer teruggaat naar de essentie : racen en je bek houden ;)

Dubweiser
30-09-2006, 03:39
oja hier heb ik ook nog 3 vip kaartjes voor gekregen van het werk. denk alleen niet dat ik ga...

heb er bar weinig zin in...

ingrob
30-09-2006, 20:09
oja hier heb ik ook nog 3 vip kaartjes voor gekregen van het werk. denk alleen niet dat ik ga...

heb er bar weinig zin in...

mail ze effe naar me toe
ik heb wel zin hoor :D

ingrob
01-10-2006, 20:59
vandaag naar de a1 races geweest en het was gewoon TOP.
mooi weer,op een klein buitje na dan en natuurlijk een prima prestatie van dhr.bleekemolen
wat een gekke huis toen hij naar plaats 1 reed(wel een beetje overdreven doen na de finish maar goed)

wat komen daar een klappen uit die uitlaten bij gaslos zeg,mijn oren suizen nog steeds. :redface:

lekker op de fiets heen en terug dus ook geen files.
wat wil een mens nog meer. :D

c@briodriver
01-10-2006, 21:49
vandaag naar de raceday geweest....mensen wat een spanning :shock:
was echt een superdag en weer veel foto's online
voorproefje en de rest onder de "www"button"
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DSRYVQL66.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3D6TRAHRGH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DNOELENKZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3D4VMEZJ7X.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DJ8RMUE3Y.jpg

de rest op www.autopics.mijnalbums.nl

en wat wil een mens nog meer?? lekker 1,5 uur in de file staan naar haarlem toe in je cabrio.....wat hebben wij een lol gehad zeg

volksfahrer.nl
01-10-2006, 21:57
Als mijn baas niet betaald kom ik ook niet meer.
Al gaat het meer als 300 km/u...... het is een blijft een baan.
Hij heeft groot gelijk

RATFINK
01-10-2006, 22:17
Ik dacht Erwin gaat wat zeggen over dat meisje in het witte pak :D

Matheo
01-10-2006, 23:30
Ik dacht Erwin gaat wat zeggen over dat meisje in het witte pak :D
lelijke schoenen :confused:
:D :D